نوازنده کانادایی، گریمز، «کتاب متاورس کودکان بین کهکشانی» را در اجلاس Avalanche فاش کرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] در اجلاس بهمن در بارسلون، گریمز، نوازنده و تهیه‌کننده موسیقی کانادایی اعلام کرد که قصد دارد یک «کتاب متاورسی کودکان بین کهکشانی» راه‌اندازی کند. پروژه کتاب متاورس کودکان گرایمز بخشی از یک ابتکار 100 میلیون دلاری است که توسط بنیاد Avalanche و توکن غیرقابل تعویض (NFT) OP3N آغاز شده است. Grimes با OP3N همکاری

کد خبر : 184095
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
نوازنده کانادایی، گریمز، «کتاب متاورس کودکان بین کهکشانی» را در اجلاس Avalanche فاش کرد – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

در اجلاس بهمن در بارسلون، گریمز، نوازنده و تهیه‌کننده موسیقی کانادایی اعلام کرد که قصد دارد یک «کتاب متاورسی کودکان بین کهکشانی» راه‌اندازی کند. پروژه کتاب متاورس کودکان گرایمز بخشی از یک ابتکار 100 میلیون دلاری است که توسط بنیاد Avalanche و توکن غیرقابل تعویض (NFT) OP3N آغاز شده است.

Grimes با OP3N همکاری می کند تا «یک سری از هنرهای آموزشی برای نوزادان و کودکان کوچک» را در بهمن راه اندازی کند.

در 22 تا 27 مارس، در اجلاس بهمن در Poble Espanyol در بارسلونا، لانچ پد NFT OP3N و بنیاد Avalanche یک ابتکار 100 میلیون دلاری اختصاص داده شده به سرگرمی Web3 به نام کاتالیزور فرهنگ را اعلام کردند. جان وو، رئیس آزمایشگاه آوا، گفت که Culture Catalyst برنامه‌های سرگرمی Web3 را در شبکه Avalanche تقویت خواهد کرد.

وو توضیح داد: «ابتکار کاتالیزور فرهنگ بنیاد Avalanche با OP3N نقطه عطفی برای برنامه های سرگرمی و فرهنگ پاپ در بهمن است. “کاربران می توانند انتظار داشته باشند که صحنه NFT در حال حاضر قوی Avalanche به مناطق جدیدی رشد کند و بخشی از یک فصل تازه در تاریخ فرهنگ در Web3 باشد.”

گرایمز، نوازنده کانادایی، «کتاب متاورس کودکان بین کهکشانی» را در نشست Avalanche Summit رونمایی کرد.
گرایمز در حال سخنرانی در نشست بهمن در پوبل اسپانیول در بارسلونا.

علاوه بر فرهنگ کاتالیست، موسیقیدان کانادایی گریمز آشکار کرد که او قصد دارد یک “کتاب متاوره کودکان بین کهکشانی” را به عنوان یکی از پروژه های این ابتکار راه اندازی کند. در حین صحبت با مهمانان اجلاس Avalanche از یک صفحه ویدیویی، گریمز در مورد Web3 و اینکه چقدر از کمک به تلاش های OP3N خوشحال بود صحبت کرد.

گریمز: «وقتی برای اولین بار وارد Web3 شدم، این همان پروژه‌ای بود که امیدوار بودم ببینم گفت مخاطبان. این نوازنده افزود: “من بسیار هیجان‌زده هستم که با OP3N همکاری می‌کنم تا مجموعه‌ای از هنرهای آموزشی را برای نوزادان و کودکان کوچک راه‌اندازی کنم تا با هدف ایجاد تجربه‌ای عمیق برای نوزادان که برای بزرگسالان نیز عمیقاً معنادار باشد.”

گریمز در دو سال گذشته تا حدودی درگیر اکوسیستم توکن غیرقابل تعویض (NFT) بوده است. گریمز همچنین همسر ایلان ماسک و مادر فرزند او “X Æ A-12” است. در مارس 2021، گریمز با بازار NFT Nifty Gateway همکاری کرد تا مجموعه NFT خود را با عنوان “Warnymph Collection Vol. 1.” مجموعه NFT حدود 6 میلیون دلار به دست آورد و NFT به نام “Newborn 1 & 3” تکه تکه شد.

من به دلیل نگرانی های زیست محیطی، هیچ NFT را از اولین بار حذف نکرده بودم. اما من از پرتاب در بهمن احساس راحتی می کنم گفت در رویداد بلاک چین

برچسب ها در این داستان

ابتکار 100 میلیون دلار، 100 میلیون، رئیس آزمایشگاه آوا، بهمن، بهمن (AVAX)، AVAX، رویداد بلاک چین، موسیقیدان کانادایی، کتاب متاورس کودکان، کاتالیزور فرهنگ، همسر ایلان ماسک، گریمز، NFT گریمز، جان وو، کتاب متاورس، مجموعه NFT، OP3N، OP3N NFT launchpad، Warnymph Collection Vol. 1.، Web3، Web3 سرگرمی، X Æ A-12

نظر شما در مورد طرح 100 میلیون دلاری اختصاص داده شده به سرگرمی وب 3 چیست؟ نظر شما در مورد اینکه گرایمز کتاب متاورسی کودکان بین کهکشانی را منتشر خواهد کرد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News در مورد پروتکل های مخربی که امروز در حال ظهور است، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.