نوآوری هرگز متوقف نمی شود – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است سپتامبر امسال یکی از شلوغ ترین ماه های بایننس بوده است. ماه گذشته، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، افتتاحیه هفته بلاک چین بایننس در پاریس را آغاز کرد، رویدادی سه روزه که بهترین‌های Web3 را بررسی می‌کند. آنها همچنین مجموعه محصولات رو به رشد خود را گسترش

کد خبر : 266931
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
نوآوری هرگز متوقف نمی شود – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

سپتامبر امسال یکی از شلوغ ترین ماه های بایننس بوده است.

ماه گذشته، بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، افتتاحیه هفته بلاک چین بایننس در پاریس را آغاز کرد، رویدادی سه روزه که بهترین‌های Web3 را بررسی می‌کند. آنها همچنین مجموعه محصولات رو به رشد خود را گسترش دادند، از جمله معرفی روشی کاربرپسندتر برای کسب درآمد غیرفعال کریپتو.

به طور همزمان، تیم به نوآوری محصول ادامه داده است – چیزی که بایننس آن را به عنوان یک نیروی محرکه مهم برای رشد صنعت می‌داند. ارزش های تیم علیرغم احساسات منفی بازار بدون تغییر باقی مانده است. آنها در تلاشند تا به ساختن برای کاربران Binance و فضای دارایی دیجیتال بزرگتر ادامه دهند.

در اینجا خلاصه‌ای سریع از بزرگترین به‌روزرسانی‌های اکوسیستم بایننس در این ماه آمده است:

  • یک بازار جدید برای کارت های هدیه کریپتو راه اندازی کرد.
  • Simple Earn را راه اندازی کرد، یک پلتفرم یک مرحله ای برای درآمد غیرفعال ارزهای دیجیتال.
  • یک فید محتوای Web3 جدید برای کاربران Binance Pro اضافه کرد.
  • در شش پروژه مختلف Web3 از طریق آزمایشگاه بایننس سرمایه گذاری کرد.
  • BUSD در Polygon و Avalanche در دسترس قرار گرفت.
  • چندین به روز رسانی مهم برای برنامه Binance انجام داد، از جمله ابزارهای معاملاتی جدید و فید کشف محتوا.
  • Binance ID اعلام شد، یک ویژگی ورود ایمن و بدون اصطکاک که توسط OAuth2 طراحی شده و برای پلتفرم های شخص ثالث طراحی شده است.

بازار کارت هدیه Binance را کشف کنید

بازار کارت هدیه Binance با فعالیت‌های انحصاری و سه نوع جدید کارت هدیه رمزنگاری، سودمندی و سرگرمی بیشتری را به ارمغان می‌آورد:

  • اسم ثابت
  • بازپرداخت نقدی
  • رمز و راز

کارت‌های هدیه با مبلغ ثابت، تجربه خرید بصری‌تری را ارائه می‌کنند و به کاربران امکان می‌دهند کارت‌های بارگذاری شده با مقادیر مشخصی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی‌شده را بدون نیاز به تبدیل دستی از قبل خریداری کنند.

از سوی دیگر، کارت‌های هدیه Mystery و Cashback به کاربران امکان دسترسی به فعالیت‌های با زمان محدود را می‌دهند تا فرصتی برای بردن سهم خود از جوایز ارز دیجیتال داشته باشند. سپتامبر امسال، بایننس 33000 دلار جایزه MC و DEGO اهدا کرد. منتظر فعالیت های بیشتر بایننس گیفت کارت باشید.

معرفی Simple Earn

بایننس برخی از محبوب‌ترین محصولات Binance Earn خود را اصلاح کرد و پس‌اندازهای انعطاف‌پذیر، پس‌اندازهای قفل شده و قفل شده را در یک پلتفرم به نام Simple Earn ترکیب کرد.

همانطور که از عنوان پیداست، Simple Earn فرآیند اشتراک کریپتو را ساده می کند و تجربه ساده ای را برای پاداش دارایی های دیجیتال ارائه می دهد. با یک کلیک، کاربران می توانند دارایی های مورد علاقه خود را در یک طرح انعطاف پذیر مشترک کنند، که به آنها امکان می دهد هر زمان که بخواهند بازخرید کنند، یا یک طرح قفل شده، که پاداش های بالاتری را برای اشتراک های زمان ثابت اعطا می کند.

آزمایشگاه بایننس: پشتیبانی از زیرساخت وب 3

این ماه، بایننس لبز در شش پروژه سرمایه گذاری کرد، از جمله شرکت داده های بلاک چین Bitgquery، ارائه دهنده زیرساخت Web3 Mysten Labs، شرکت امنیت بلاک چین Salus Security، لایه 1 بلاک چین Aptos، پروژه شبکه اجتماعی Hooked Protocol و نامگذاری شبکه خدمات Space ID.

آزمایشگاه‌های بایننس به‌عنوان انکوباتور رسمی و بازوی سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز بایننس به شناسایی، پشتیبانی و توانمندسازی پروژه‌های امیدوارکننده Web3 که رشد اکوسیستم بزرگ‌تر را ارتقا می‌دهند، ادامه می‌دهد.

BUSD در بهمن و چند ضلعی راه اندازی می شود

شبکه Avalanche and Polygon اکنون از BUSD پشتیبانی می‌کند و راهی سریع و ایمن برای انتقال استیبل کوین تنظیم‌شده با پشتوانه USD 1:1 در بین پلتفرم‌ها در اختیار کاربران قرار می‌دهد. BUSD در اتریوم، BNB Smart Chain و BNB Beacon Chain نیز موجود است.

بایننس همچنین اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند هر یک از استیبل کوین ها مانند USDC، USDP، TUSD را واریز کنند و به طور خودکار آن را به BUSD در Binance.com تبدیل کنند. ویژگی تبدیل خودکار تجارت با یک دفترچه سفارش تلفیقی را برای افراد آسان‌تر می‌کند، که در مقایسه با پیشنهاد قبلی که افراد فقط می‌توانستند USDC، USDP، TUSD، BUSD را به طور جداگانه معامله کنند، بهبود یافته است. این به‌روزرسانی همچنین به این معنی است که افراد می‌توانند با استفاده از موجودی BUSD خود، هر استیبل کوین را با نسبت 1:1 برداشت کنند.

به‌روزرسانی‌های جدید اپلیکیشن Binance

زمانی که بایننس برای اولین بار در سال 2017 شروع به کار کرد، تجربه تجارت کریپتو یک رابط اصلی با یک نمودار و ابزارهای کم یا بدون ابزار بود. در مقابل، فلسفه این شرکت همیشه این بوده است که هر ابزاری را که به کاربران نیاز دارند یا ممکن است بخواهند ارائه دهد: نمودارهای دقیق، کتاب‌های سفارش و خیلی چیزهای دیگر که همه در یک رابط بصری پیچیده شده‌اند.

ابزارهای معاملاتی بیشتر

در این ماه، بایننس به‌روزرسانی‌های بزرگی را در رابط تجاری اپلیکیشن بایننس انجام داد، از جمله ابزارهایی مانند تغییر درصد روزانه، اطلاعات رمز و تاریخچه بودجه، نمودارهای K-line 1 ثانیه‌ای و فهرست سکه‌های مورد علاقه قابل مشاهده در صفحه اصلی. با استفاده از این ویژگی‌های اضافه شده، کاربران اکنون می‌توانند تغییرات قیمت را – تا دوم – در مناطق زمانی محلی بررسی کنند و در عین حال سابقه عملکرد توکن‌های ترجیحی خود را دنبال کنند.

گزینه های بایننس

بایننس اخیراً پلتفرم معاملاتی بایننس آپشن اصلاح شده خود را در اپلیکیشن بایننس راه اندازی کرده است. معامله‌گران خرده‌فروش اکنون می‌توانند پرتفوی خود را پوشش دهند یا نظرات خود را از بازار از طریق قراردادهای اختیاری به سبک اروپایی در یک رابط کاربری تمیز و بصری بیان کنند. برای کسانی که با معاملات آپشن آشنایی ندارند، راهنمای کامل تهیه شده توسط Binance را برای اطلاعات بیشتر بررسی کنید.

در مورد همه چیز Web3 به روز بمانید

کاربران نسخه حرفه ای برنامه Binance ممکن است متوجه یک فید کشف محتوای جدید در پایین صفحه اصلی شده باشند. با استفاده از این فید، کاربران می‌توانند به‌طور یکپارچه تمام آخرین بینش‌ها، رویدادها و اخبار جدید فضای Web3 را از طریق راحتی تلفن‌های هوشمند خود کشف کنند.

شناسه Binance: ثبت نام و ورود با Binance

مشابه با ورود به سیستم گوگل، اپل و فیسبوک، شناسه بایننس به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده از حساب بایننس خود ثبت نام کرده و وارد سیستم عامل های شخص ثالث شوند. توجه داشته باشید که بایننس نه مالک پلتفرم شخص ثالثی است که از شناسه Binance پشتیبانی می کند و نه وابسته است.

برای اطلاعات بیشتر بایننس را دنبال کنید توییتر یا فیس بوک برای آخرین اخبار و به روز رسانی.


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.