نه پرسپولیس نه استقلال، از بچگی رؤیایم المپیک بوده است!

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا دهدار در گفت و گو با سایت فدراسیون وزنه‌برداری در مورد شرایط اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: خدا را شکر، شرایط اردو که خیلی خوب است. چیزی که من خودم دیده‌ام نظمی است که بر اردو حاکم است و این نظم سال ها در وزنه برداری وجود نداشته

کد خبر : 371931
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
نه پرسپولیس نه استقلال، از بچگی رؤیایم المپیک بوده است!

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رضا دهدار در گفت و گو با سایت فدراسیون وزنه‌برداری در مورد شرایط اردوی تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: خدا را شکر، شرایط اردو که خیلی خوب است. چیزی که من خودم دیده‌ام نظمی است که بر اردو حاکم است و این نظم سال ها در وزنه برداری وجود نداشته و این نظم من را یاد زمان نوجوانان و زمانی که با کوروش باقری تمرین می‌کردیم انداخت. شرایط خوب است. این نظم باعث می شود که در شرایط اول ما بدانیم که کجا هستیم،چه کار داریم می کنیم و برای چه داریم می‌جنگیم.

وی درباره وضعیتش و رکورد گیری تیم ملی گفت: وضعیتم خوب است و در رکوردگیری هم وزنه های خوبی در یکضرب زدم اما در دوضرب می توانستم بهتر کار کنم. خدا را شکر کادر فنی هم از عملکردم راضی بود هرچند می توانستم وزنه های بهتری را ثبت کنم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری در مورد اینکه نظرش درباره مسابقات جهانی عربستان چیست، عنوان کرد: مسابقاتی مهم که برای کسب سهمیه المپیک هم هست.
40 – 50 روز مانده تا مسابقات جهانی عربستان.خیلی مسابقات مهمی است. دوست دارم با دست پر در این رقابت ها شرکت کنم و سومین مدال جهانی خودم را بگیرم.با تمام وجود برای این رقابت ها می‌جنگم. دوست دارم بهترین ورژن خودم را نشان بدهم و می‌دانم کارم سخت است. رقبای بسیار بزرگی دارم. حتما می دانید که قهرمان های دسته های پایین تر و بالاتر به دسته 102 آمده اند و این کار را سخت می کند. خود قهرمان های 102 کیلوگرم هم هستند. می‌دانم رقابت خیلی سختی دارم اما تمام تلاش خودم را می کنم تا بهترین باشم.

دهدار در مورد حضور در المپیک تاکید کرد: مثل تمام ورزشکاران از بچگی رویای حضور در المپیک را داشتم. این طور نبوده بگویم از بچگی استقلالی و پرسپولیسی بوده ام. تمام سعی خودم را می‌کنم تا بتوانم آن شخصی باشم که به عنوان نماینده وزنه برداری کشورم در المپیک شرکت می کند و مطمئن باشید تمام تلاش خودم را می کنم تا بتوانم وزنه هایی بالاتر از 390 را در عربستان ثبت کنم و به سهمیه نزدیک شوم.

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.