نه نهایی شده 32 | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] tl;dr Kintsugi🍵 در حال انجام است در آغاز ماه نوامبر، Kintsugi🍵 یک ماهه ادغام اسپرینت آغاز شد! کینتسوگی مشخصات و نقاط عطف / ​​طرح ها منتشر شد، و اکنون تیم‌های مشتری با هدف راه‌اندازی یک شبکه آزمایشی پایدار در هفته اول دسامبر، عمیقاً وارد سرعت سرعت شده‌اند. مشخصات Kintsugi تمام آموخته ها و تنظیمات

کد خبر : 248458
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۷:۰۰
نه نهایی شده  32 |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

tl;dr


Kintsugi🍵 در حال انجام است

در آغاز ماه نوامبر، Kintsugi🍵 یک ماهه ادغام اسپرینت آغاز شد! کینتسوگی مشخصات و نقاط عطف / ​​طرح ها منتشر شد، و اکنون تیم‌های مشتری با هدف راه‌اندازی یک شبکه آزمایشی پایدار در هفته اول دسامبر، عمیقاً وارد سرعت سرعت شده‌اند.

مشخصات Kintsugi تمام آموخته ها و تنظیمات جزئی را در بر می گیرد آمفورا با هم کار می کند. بنابراین، Sprint نوامبر Kintsugi تلاشی برای (1) ترکیب مجموعه تغییرات جدید و (2) اصلاح و تولید پیاده‌سازی Merge است. Kintsugi با راه‌اندازی یک شبکه آزمایشی چند مشتری دائمی به اوج خود می‌رسد که در تعطیلات دسامبر اجرا می‌شود و به عنوان مبنایی برای برنامه‌های Merge ساخته شده در ژانویه عمل می‌کند.

تیم‌های مشتری در حال حاضر در حال کار بر روی نقاط عطف هستند – ایجاد ویژگی‌ها، اجرای آزمایش‌ها و انجام آزمایش‌های اولیه تعامل با سایر مشتریان. علاوه بر این، یک Merge devnet هر هفته در این ماه راه اندازی می شود — merge-devnet-0 جدیدترین است.

اگر علاقه مند به آزمایش نرم افزار Merge هستید، چشمان خود را برای نسخه های مشتری و دستورالعمل های شبکه تست نگه دارید. امیدواریم بسیاری از افراد جامعه با شبکه آزمایشی Kintsugi پس از راه‌اندازی آن در هفته اول دسامبر درگیر شوند.

پس از راه اندازی این شبکه آزمایشی، EIP ها و مشخصات مربوطه به a منتقل می شوند تماس اخر وضعیتی که در آن تیم‌ها و افراد، مجموعه‌ای از نگاه‌های نهایی را روی تغییرات قبل از آن قرار می‌دهند منجمد. پس از این، شبکه‌های آزمایشی اثبات کار عمومی و دسته‌بندی در سال جدید تحت انتقال ادغام قرار می‌گیرند، زیرا ما تیم‌ها آزمایش را نهایی می‌کنیم و برای راه‌اندازی شبکه اصلی آماده می‌شویم.

به Arrow Glacier ارتقا دهید

با اینکه نهایی شد در درجه اول با لایه اجماع اتریوم سروکار دارد، ارتقاء (کوچک) آتی به زنجیره اثبات کار فعلی برای کاربرانی که از اعتبار سنجی استفاده می کنند بسیار مهم است. تقریباً در 8 دسامبر 2021، Arrow Glacier بمب سختی را خنثی می کند و چندین ماه به عقب رانده می شود. را ببینید اطلاعیه یخچال فلش برای جزئیات بیشتر در مورد ارتقا و نسخه های مشتری مرتبط.

اگر اعتبار سنجی را اجرا می کنید، لطفاً قبل از چهارشنبه، 5 دسامبر 2021، «Eth1 Endpoint» (گره PoW) خود را ارتقا دهید برای محاسبه زمان های بلوک متغیر. هدف این است که آخرین بمب سختی قبل از ادغام 🚀 باشد

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.