نه نهایی شده 28 | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] نسخه جاده به آلتایر 🛣⭐️ tl;dr چنگال های پیرمونت، در حال آزمایش است پس از مجموعه‌ای از شبکه‌های توسعه‌دهنده کوچک اما بسیار ارزشمند Altair، Pyrmont – یک شبکه آزمایشی عمومی بزرگ – هفته گذشته ارتقا یافت. انتقال به Altair بدون مشکل انجام شد و زمینه را برای موج بعدی آزمایش و ارتقاء فراهم کرد.

کد خبر : 249202
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۰۰
نه نهایی شده  28 |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

نسخه جاده به آلتایر 🛣⭐️

tl;dr



چنگال های پیرمونت، در حال آزمایش است

پس از مجموعه‌ای از شبکه‌های توسعه‌دهنده کوچک اما بسیار ارزشمند Altair، Pyrmont – یک شبکه آزمایشی عمومی بزرگ – هفته گذشته ارتقا یافت. انتقال به Altair بدون مشکل انجام شد و زمینه را برای موج بعدی آزمایش و ارتقاء فراهم کرد.

این هفته، Pyrmont در حال اجرا شدن تعدادی از رینگر است سناریوهای تست بر روی به زودی منسوخ می شود شبکه آزمایشی وحشت نکنید! در زمان نگارش این مقاله، Pyrmont در حال حاضر 482 دوره بدون پایان است و سهم بزرگی از اعتبار سنجی ها برای چند روز آفلاین شده است. چنین آزمایش‌هایی کمک می‌کنند تا موارد گوشه‌ای در کد اجماع مشخص شود و همچنین مشکلات مشتری در مدیریت بار تحت سناریوهای استثنایی برجسته شود.

پراتر بعدی

با ارتقای Pyrmont، Prater – یک شبکه آزمایشی بزرگ‌تر و طولانی‌مدت – در جایگاه بعدی قرار دارد. تیم های مشتری در مورد تاریخ ارتقا 2 سپتامبر (12 بعد از ظهر UTC) توافق کرده اند. پیکربندی کامل شبکه Altair Prater را ببینید اینجا.

چشمان خود را برای نسخه های مشتری که شامل پیکربندی چنگال Prater می شود، نگه دارید. این موارد باید در هفته آینده کاهش یابد و به شما امکان می‌دهد تا گره‌های شبکه آزمایشی خود را برای آماده شدن برای فورک پنجشنبه آینده ارتقا دهید.

پس از ارتقاء پراتر، زمان بسیار خوبی برای القای عملیات های مختلف در شبکه است – از یک اعتبارسنجی خارج شوید، خود را بریده بریده کنید – لذت ببرید!

چه زمانی شبکه اصلی Altair؟

اگرچه هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن بین اینجا و آنجا وجود دارد، فورک شبکه اصلی Altair به سرعت در حال نزدیک شدن است. با فرض یک آزمایش نسبتاً بدون اتفاق Pyrmont و ارتقاء موفقیت آمیز پراتر، تیم های مشتری راه اندازی شبکه اصلی Altair در پایان سپتامبر را هدف قرار می دهند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.