نه دلار و نه سهام مانند CPI به انتظارات تورمی فدرال رزرو نیویورک پاسخ نمی دهند، حال چه می شود؟

[ad_1] S&P 500، بیت کوین، پیش بینی های فدرال رزرو، دلار، چین و نقاط گفتگوی رشد: چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 146; EURUSD صعودی بالای 1.0000; نزولی طلا زیر 1680 علیرغم واکنش شدید به لغزش سریعتر از حد انتظار هفته گذشته از انتشار CPI اکتبر ایالات متحده، تقریباً هیچ واکنشی از سوی دلار یا

کد خبر : 280986
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۸:۲۲
نه دلار و نه سهام مانند CPI به انتظارات تورمی فدرال رزرو نیویورک پاسخ نمی دهند، حال چه می شود؟

[ad_1]

S&P 500، بیت کوین، پیش بینی های فدرال رزرو، دلار، چین و نقاط گفتگوی رشد:

  • چشم انداز بازار: USDJPY نزولی زیر 146; EURUSD صعودی بالای 1.0000; نزولی طلا زیر 1680
  • علیرغم واکنش شدید به لغزش سریعتر از حد انتظار هفته گذشته از انتشار CPI اکتبر ایالات متحده، تقریباً هیچ واکنشی از سوی دلار یا “دارایی های ریسک” برای ارتقای پیش بینی های تورم مصرف کننده وجود نداشت.
  • ریسک‌های رکود در جلسه روز سه‌شنبه بین داده‌های ماه اکتبر چین، تولید ناخالص داخلی سه ماهه ژاپن و منطقه یورو به همراه درآمدهای Walmart و Home Depot در کانون توجه قرار دارند.

توصیه شده توسط John Kicklighter

معرفی رایگان خود را برای تجارت ارزهای دیجیتال دریافت کنید

ریسک رالی متوقف می شود و داده های تورم واکنش نامتقارن بازار را نشان می دهد

بازارهای سفته بازی تا پایان هفته گذشته به لطف گزارش تورم مصرف‌کننده در ایالات متحده که فشارهای قیمتی با سرعت پایین‌تری ارائه می‌کرد، رشد بسیار زیادی را دریافت کردند. با این حال، همانطور که هفته گذشته در مورد آن بحث کردیم، کاهش نرخ کل بهای مصرف کننده از 8.2 به 7.7 درصد ممکن است بیشتر از حد انتظار بوده باشد، اما به سختی شکاف را نسبت به نرخ هدف 2.0 درصدی فدرال رزرو کاهش می دهد. بازارها آینده نگر هستند و نسبت به تأثیر افزایش یافته نرخ های بهره که بر تریلیون ها دلار از فعالیت های اقتصادی تأثیر می گذارد حساس هستند، اما ارائه انتظارات برای تعادل نرخ ها به این سرعت دشوار است. به این ترتیب، پیگیری رالی هفته گذشته به راحتی نمی تواند فاصله آخر هفته را افزایش دهد تا به سادگی سرعت رالی را افزایش دهد. در میان عملکرد متفاوتی از سهام اروپایی و برخی از آنها، تجارت پیشروی می‌کنند. همچنین شاهد کاهش شاخص های آمریکا و آسیا در کنار بازارهای نوظهور و اوراق قرضه ناخواسته خواهیم بود. برای S&P 500، افت 0.9- درصدی دوشنبه از نظر آماری قابل توجه نیست، اما همزمان با سربار فنی در مقاومت منطقه ای بین 61.8 درصد اصلاح فیبوناچی پای خرسی اوت تا اکتبر و 38.2 درصد ‘Fib’ در سال 2022 است. محدوده از 4010 تا 3995. من این را بیشتر نشان‌دهنده اعتقاد از دست رفته می‌دانم تا بازگشت قطعی در اعتقاد. ما هنوز به دنبال آن راهنمای اساسی هستیم.

نمودار S&P 500 با SMAهای 100 و 200 روزه و نرخ تغییر 1 روزه (روزانه)

image1.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

اگر بازارها با محرک‌های اصلی خود «متقارن» برخورد می‌کردند، یک رویداد دوشنبه رخ می‌داد که می‌توانست تخیل دلالان را به خود جلب کند. فدرال رزرو نیویورک نتایج نظرسنجی انتظارات مصرف کننده خود را در ماه اکتبر منتشر کرد. در حالی که داده های جالبی در مورد مصرف مورد انتظار، تامین مالی و روند اشتغال برای یک آمریکایی متوسط ​​وجود داشت. با توجه به پاسخ به انتشار CPI، تمرکز بر تورم منطقی بود. و با این حال، علیرغم شگفتی قابل توجهی از داده های نظرسنجی، بازار تمام ارقام را نادیده گرفت. قابل ذکر است، گزارش تورم هفته گذشته بسیار قابل تشخیص است، اما همچنین یک شاخص عقب مانده با شگفتی است که روند کلی را رد می کند. در داده های فدرال نیویورک، ما به انتظارات (پیش بینی) نگاه می کنیم که اتفاقاً روند موجود را تقویت می کند. با این وجود، واکنش بازار، عمل قیمت را دیکته می کند. با کشش اندکی از دلار آمریکا پس از گزارش، من به دنبال آن هستم تا ببینم چه چیزی پوشش انگیزه گرین بک را در بر می گیرد.

توصیه شده توسط John Kicklighter

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

نمودار دلار آمریکا با تاریخ انتشار CPI و انتشار نظرسنجی مصرف کننده فدرال نیویورک (روزانه)

image2.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

بحران های مالی درک شده و آشکار: رمزارز و چین

اگر ما در موقعیتی هستیم که هزینه‌های اساسی را که می‌توانند حامل یا تغییر روندهای ریسک سیستمی باشند، رصد کنیم، ارزش آن را دارد که ریسک رویدادی را که به موضوعات شناخته‌شده منطبق می‌شود، رصد کنیم و در عین حال مراقب سرفصل‌هایی باشیم که از تهدیدات «احتمالی» برای ثبات مالی صحبت می‌کنند. هنگامی که ما به دنبال پتانسیل کامل بازار هستیم، تهدیدات برنامه ریزی نشده شاید قوی ترین باشند زیرا ظرفیت محدودی برای پوشش ریسک وجود دارد. مشکلات موجود در بازار ارزهای رمزنگاری شده نشان دهنده یک اتهام مشخص از عدم اطمینان برای گوشه سفته بازتر سرمایه گذاران ماجراجو از پرتفوی خود است. انفجار FTX در هفته گذشته فشار بیشتری بر مبادلات در آخر هفته وارد می‌کند، اما هنوز به سطح مشابهی از پیامدهای شدید وجود دارد. صرافی آسیایی کوچکتر ارز دیجیتال AAX تعلیق برداشت ها را به مدت 7 تا 10 روز اعلام کرد در حالی که Crypto.com گفت که در حال کار بر روی اثبات ذخایر است در حالی که کوین Coronos آن تلاش می کند ثابت بماند.

نمودار تغییرات نسبی در دو ماه گذشته بیت کوین، FFT Coin و Chronos Coin (4 ساعته)

image3.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

برای دستورالعمل‌های قابل اطمینان‌تر در مورد تهدیدات مالی، از نظر فنی گزارش ثبات مالی اروپا و صورت‌های مالی بریتانیا در این هفته ارائه می‌شود. اما من فکر می‌کنم که این به‌روزرسانی‌ها به اندازه حرکت‌های چشمگیرتری که در چین اجرا می‌شوند، وزن ندارند. پس از اعلام اخیر مبنی بر کوتاه شدن پروتکل‌های قرنطینه کووید در کشور به منظور کاهش تأثیر سیاست «کووید صفر»، مجموعه‌ای از سیاست‌های متمرکز بر املاک و مستغلات در آخر هفته اعلام شد. این تلاشی برای تثبیت بخش فوق‌العاده مهم دومین اقتصاد بزرگ جهان است، اما یک نجات کامل نیست. با توجه به داده های ماه اکتبر برای تولید صنعتی، سرمایه گذاری دارایی های ثابت، خرده فروشی و بیکاری در جلسه تجاری سه شنبه؛ معامله گران بهتر است چین را زیر نظر داشته باشند.

نمودار USDCNH با S&P 500 پوشانده شده است – نسبت ETF FXI (روزانه)

image4.png

نمودار ایجاد شده در پلتفرم Tradingview

ریسک بالای رویداد برای سه شنبه: ژاپن و تولید ناخالص داخلی منطقه یورو، درآمد ایالات متحده

ناشناخته‌ها می‌توانند تلفات بیشتری نسبت به زمان‌بندی‌شده بر فعالیت‌های بازار داشته باشند، زیرا زمان برای ایجاد سناریوها و احتمالات می‌دهد. به همین دلیل است که من ثبات سیستم مالی چین و به طور کلی اظهارات نشست سران G20 را به دقت دنبال می کنم. با این حال، در بخش برنامه ریزی شده، ریسک رویدادهای با مشخصات بالایی در پیش است. من شاخص هایی مانند ارقام تعداد مدعیان بریتانیا، تورم در سطح کارخانه ایالات متحده و احساسات اقتصادی منطقه یورو را در نظر خواهم گرفت. با این حال، به‌روزرسانی‌های تولید ناخالص داخلی منطقه یورو و ژاپن در 3Q در کتاب من قابل توجه‌تر هستند، زیرا آنها اقتصادهای فوق‌العاده بزرگی را نشان می‌دهند که در آن مقامات درباره کاهش اقتصادی هشدار داده‌اند. در ایالات متحده، بینش فعالیت های اقتصادی به درآمدهای قبل از بازار تغییر خواهد کرد. والمارت دوازدهمین شرکت بزرگ بازار در جهان توسعه یافته است و بازتابی از رشد و همچنین تورم است. این گزارش درآمدی است که ارزش آن را دارد که از یک لنز ماکرو استفاده کنید.

ریسک رویداد کلان بحرانی در تقویم اقتصادی جهانی برای 48 ساعت آینده

تقویم ایجاد شده توسط John Kicklighter

image5.png

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.