نهایی شده شماره 34 | وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1] tl;dr Kiln🧱🔥 فعال است، آن را بررسی کنید #TestingTheMerge در حال انجام است. سهم خود را انجام دهید، درگیر شوید! Kiln🧱🔥 فعال است، آن را بررسی کنید یک هفته پیش، شبکه آزمایشی Kiln🧱🔥 از مرحله انتقال Merge عبور کرد تا از یک شبکه آزمایشی PoW به یک شبکه آزمایشی PoS کاملاً کاربردی تبدیل شود.

کد خبر : 182594
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
نهایی شده شماره  34 |  وبلاگ بنیاد اتریوم

[ad_1]

tl;dr

  • Kiln🧱🔥 فعال است، آن را بررسی کنید
  • #TestingTheMerge در حال انجام است. سهم خود را انجام دهید، درگیر شوید!

Kiln🧱🔥 فعال است، آن را بررسی کنید

یک هفته پیش، شبکه آزمایشی Kiln🧱🔥 از مرحله انتقال Merge عبور کرد تا از یک شبکه آزمایشی PoW به یک شبکه آزمایشی PoS کاملاً کاربردی تبدیل شود.

اگر اعتبار سنجی را در Mainnet اجرا می کنید، اکنون زمان آزمایش تنظیمات پس از ادغام است. به صفحه فرود Kiln بروید و وارد آن شوید.

به طور جدی. وقتشه.

#TestingTheMerge در حال انجام است. مشارکت کنید!

انتقال از PoW به PoS در Kiln بدون مشکل نبود. به دلیل یک خطای رمزگذاری، Prysm در حال تولید بلوک‌های نامعتبر بود، در حالی که برخی از کلاینت‌های اجرایی خطاهای دیگری مربوط به همگام‌سازی در طول انتقال داشتند.

اگر چه مشتریان در حال حاضر ویژگی کامل شده اند و به آمادگی تولید نزدیک شده اند، اشکالات جزئی نرم افزاری هنوز اینجا و آنجا ظاهر می شوند. در حالی که اینها مسائل اساسی در مورد مشخصات و تحقیقات اصلی نیستند، این به چیزی اشاره می کند که ما برای مدت طولانی گفته ایم – امنیت و آزمایش دنباله طولانی تعیین کننده تاریخ انتشار نهایی Merge خواهد بود.

برای این منظور، تیم‌های مشتری، محققان امنیتی و آزمایش‌کنندگان آزمایش‌های خود را در همه زمینه‌ها برای 4+ هفته آینده دو برابر می‌کنند تا برای ارتقای شبکه‌های آزمایشی عمومی آماده شوند. این تلاش‌ها شامل تست کندو، ساخت شبکه آزمایشی Kurtosis، fuzzing شبکه هدایت‌شده با پوشش آنتی‌تز، Goerli و Mainnet در سایه، بازبینی کد دستی، فازی کردن در سراسر پشته، افزایش آزمایش‌های اجماع، و موارد دیگر است!

در جبهه مبهم، ما می‌خواهیم فریاد بزرگی به Blockdaemon بدهیم که تلاش آزمایش Merge را با 900 هزار دلار اعتبار IBM Cloud ارائه می‌کند! Fuzzing همه چیز در مورد پرتاب منابع بیشتر به سمت مشکل است تا دشمن شما، بنابراین با این اعتبارات ما مطمئن هستیم که می توانیم تمام اشکالات موجود را برای پیدا کردن برطرف کنیم. ممنون 🙏

مشارکت کنید!

تلاش #TestingTheMerge با قدرت کامل است. خواه اجرای یک اعتبارسنجی در Kiln، آزمایش گردش کار توسعه‌دهنده‌تان، نوشتن یک آموزش، بهبود مستندات، یا ایجاد یک fuzzer عجیب و غریب جدید، هر بیت آخر!

این بزرگترین ارتقاء بلاک چین است. عادت زنانه. پس سهم خود را برای موفقیت آن انجام دهید – به ما در Eth R&D Discord در کانال #آزمایش Merge بپیوندید 🚀

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.