نمودار هوشمند رنکو – سیستم های معاملاتی – 15 آگوست 2022

[ad_1] نمودار رنکو هوشمند نمودار رنکو ابزاری محبوب برای معامله با قیمت در بازار فارکس و بورس است. نمودار رنکو تکنیک تجسم است که از بازه زمانی ثابت استفاده نمی کند اما از ارتفاع قیمت ثابت استفاده می کند. این ابزار مفیدی برای تشخیص عملکرد قیمت، الگوی قیمت و الگوی نمودار از نمودار فارکس و

کد خبر : 241980
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آگوست 2022 - 14:29
نمودار هوشمند رنکو – سیستم های معاملاتی – 15 آگوست 2022

[ad_1]

نمودار رنکو هوشمند

نمودار رنکو ابزاری محبوب برای معامله با قیمت در بازار فارکس و بورس است. نمودار رنکو تکنیک تجسم است که از بازه زمانی ثابت استفاده نمی کند اما از ارتفاع قیمت ثابت استفاده می کند. این ابزار مفیدی برای تشخیص عملکرد قیمت، الگوی قیمت و الگوی نمودار از نمودار فارکس و بورس است. ما یک ابزار قدرتمند به نام Smart Renko برای Price Action Trader ایجاد کردیم. در اینجا نحوه استفاده از Smart Renko Chart را به طور خلاصه توضیح خواهیم داد. Smart Renko یک ابزار ترکیبی بین نمودار renko و نمودار کندل استیک است. اسمارت رنکو نمای گسترده آجرهای رنکو را روی نمودار چوب شمع فراهم می کند و سپس نمودار رنکو معمولی را در پایین نگه می دارد. مزیت اسمارت رنکو این است که می توانید همزمان از آنالیز نمودار رنکو همراه با آنالیز نمودار کندل استیک استفاده کنید. شما می توانید بهترین ها را از هر دو جهان بدست آورید.

نکته مهم قبل از استفاده از هر نمودار رنکو در مورد ارتفاع آجر است. این همچنین در نمودار Smart Renko نیز صدق می کند. درست مانند نمودار رنکو معمولی، نمودار رنکو هوشمند نیاز به تعیین عدد مناسب برای ارتفاع آجر دارد. از تجربه من، شما می توانید ارتفاع آجر را نزدیک به 1 انحراف استاندارد کنید. با این حال، باید از ارتفاع آجر در عدد گرد استفاده کنید زیرا انحراف استاندارد ممکن است در اعداد اعشاری باشد. بنابراین مطمئن شوید که آن اعداد اعشاری را به اعداد صحیح خوب گرد کنید.

نکته دیگر این است که ارتفاع آجر شما باید در ضریب 10، 100 یا 1000 پیپ برای معامله شما باشد. این بدان معناست که استفاده از ارتفاع آجری 5، 10، 20، 25، 50، 100 یا 1000 موثرترین ارتفاع قیمت برای معامله شما است. از تجربه من، این اعداد فاکتور می توانند برای ارتفاع آجر شما بهتر عمل کنند. اگر ارتفاع آجری معقولی را انتخاب نکنید، ممکن است نتوانید چیزی را در نمودار خود ببینید. پس حتما ارتفاع آجری معقول را انتخاب کنید.

در نهایت فراموش نکنید که در Smart Renko، تجزیه و تحلیل شما در نمودار رنکو می تواند با دوبار کلیک کردن روی خطوط روند به نمودار اصلی منتقل شود.

اگر می‌خواهید عمیق‌تر شوید، لطفاً در نمودار رنکو در گوگل جستجو کنید. مقالات زیادی در مورد نمودارهای رنکو و نحوه تجارت با آنها خواهید دید.

علاوه بر این، برخی از ویژگی های Smart Renko در داخل اسکنر الگوی برک آوت قیمت تعبیه شده است. از این رو، می توانید از اسکنر الگوی خودکار همراه با نمودار رنکو هوشمند در داخل اسکنر الگوی برک آوت قیمت استفاده کنید. Price Breakout Pattener شامل دو ابزار در یک نشانگر فنی است. علاوه بر این، اسکنر الگوی شکست قیمت 52 الگوی شمعدانی ژاپنی را برای تصمیم گیری در مورد معاملات شما ارائه می دهد. در اینجا پیوندهای مربوط به اسکنر الگوی شکست قیمت وجود دارد.

ویدیوی YouTube در مورد نمودار هوشمند رنکو

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.