نمودار نقطه‌ای فدرال رزرو برای نشان دادن پیش‌بینی‌های نرخ آینده، USD چگونه واکنش نشان می‌دهد؟

[ad_1] اشتراک گذاری: فدرال رزرو قرار است نرخ های بهره را بدون تغییر باقی بگذارد اما حرکت های بعدی خود را از طریق نمودار نقطه ای خود نشان دهد. پیش‌بینی‌های جدید برای اوج هزینه‌های استقراض در سال‌های 2023 و 2024 قرار است واکنش‌های فوری را ایجاد کند. پس از اتمام نمودار نقطه، بازارها

کد خبر : 360567
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۴
نمودار نقطه‌ای فدرال رزرو برای نشان دادن پیش‌بینی‌های نرخ آینده، USD چگونه واکنش نشان می‌دهد؟

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • فدرال رزرو قرار است نرخ های بهره را بدون تغییر باقی بگذارد اما حرکت های بعدی خود را از طریق نمودار نقطه ای خود نشان دهد.
  • پیش‌بینی‌های جدید برای اوج هزینه‌های استقراض در سال‌های 2023 و 2024 قرار است واکنش‌های فوری را ایجاد کند.
  • پس از اتمام نمودار نقطه، بازارها تمایل دارند برخی حرکات را معکوس کنند.

بازارها همیشه به آینده چشم دوخته اند – و طرح نقطه ای فدرال رزرو (فدرال رزرو) چیزی است که سرمایه گذاران می توانند برای پیش بینی حرکت های بعدی آن متحمل شوند. علاوه بر این، ارقام فدرال رزرو را می توان با الگوریتم ها خواند و پاسخی سریع و خشمگین را ایجاد کرد. برای معامله‌گران خرده‌فروشی که می‌ترسند فرصت‌های خود را از دست بدهند، واکنش متقابل به این پاسخ اولیه به نقاط، فرصتی برای معامله فراهم می‌کند.

در اینجا پیش نمایشی از تصمیم فدرال رزرو و نمودار نقطه ای است که قرار است روز چهارشنبه در ساعت 18:00 به وقت گرینویچ منتشر شود.

جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و همکارانش ترجیح می دهند از قبل تصمیم گیری در مورد نرخ را اعلام کنند. مقامات ارشد از توقفی آتی در چرخه افزایش نرخ بهره خبر دادند، اولین نفسی که بانک در بیش از یک سال می گیرد. با این وجود، تعدادی از اعضای کمیته بازارهای باز فدرال (FOMC) تاکید کرده اند که این ممکن است صرفاً یک تصمیم “پرش” باشد – در حال حاضر نرخ ها بدون تغییر باقی بماند تا افزایش آنها در جولای از سر گرفته شود.

چگونه بازارها به سرعت آنچه را که در پیش است ارزیابی می کنند؟ اینجاست که نمودار نقطه به کار می آید. هر سه ماه یکبار، فدرال رزرو خلاصه ای از پیش بینی های اقتصادی را منتشر می کند. در ابتدا، این سند فقط شامل نموداری بود که پیش‌بینی‌های اعضای مختلف فدرال رزرو را ترسیم می‌کرد، که هر کدام با یک نقطه نشان داده می‌شد – از این رو نام: نمودار نقطه‌ای.

نمودار نقطه ای فدرال رزرو چگونه به نظر می رسد:

طرح نقطه فدرال

منبع: فدرال رزرو

بانک بعداً یک جدول مفید اضافه کرد که طیف پیش‌بینی‌ها و مهم‌تر از همه، میانگین را خلاصه می‌کرد. فدرال رزرو پیش‌بینی‌هایی را برای رشد اقتصادی، نرخ بیکاری و تورم منتشر می‌کند که در سنج هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) و همچنین اندازه‌گیری اصلی PCE، و گیلاس روی کیک – نرخ بهره منعکس شده است.

این اسناد نمودار نقطه‌ای تنها یک بار در هر جلسه دیگر منتشر می‌شوند و تأثیر بیشتری به آنها می‌دهند. در ماه مارس، فدرال رزرو پیش‌بینی میانگین نرخ بهره پایان سال 2023 خود را 5.1 درصد نگه داشت، اما پیش‌بینی برای پایان سال 2024 را از 4.1 درصد به 4.3 درصد افزایش داد، به این معنی که سیاست‌گذاران انتظار داشتند نرخ‌ها برای مدت طولانی‌تری بالاتر باقی بمانند.

نمودار نقطه ای در قالب جدول چگونه به نظر می رسد. اعداد پایین سمت چپ مهمترین چیزها هستند: پیش بینی به روز شده برای نرخ بهره در پایان امسال و سال آینده:

پیش بینی های اقتصادی FOMC

منبع: فدرال رزرو

نرخ فعلی صندوق های فدرال در محدوده 5.00 تا 5.25 درصد است که فدرال رزرو برای پایان سال پیش بینی کرده بود. مقامات اصرار داشتند که هیچ کاهش نرخی برای سال 2023 برنامه ریزی نشده است. بازارها در ابتدا سیاست های پولی ضعیف تری را برای اواخر سال تعیین کردند، اما پس از چندین اظهار نظر تندروانه مقامات، با اکراه با دیدگاه فدرال رزرو هماهنگ شدند.

بازارهای اوراق قرضه انتظار دارند که نرخ ها پس از افزایش احتمالی در ماه جولای، سال را در سطوح فعلی به پایان برسانند. با این وجود، عدم قطعیت بسیار بالاست و این به معنای نوسانات بالاست.

احتمالات نرخ هدف فدرال رزرو

منبع: CME Group

نحوه معامله نمودار نقطه فدرال رزرو – سه سناریو

فدرال رزرو خواهد کرد احتمالاً می خواهید درهای افزایش نرخ را در ماه جولای باز بگذارید در حالی که همچنان از کاهش نرخ در سال جاری خودداری می کنند. این دیدگاه حاکی از برآمدگی در نمودار نقطه‌ای است که منجر به پیش‌بینی میانگین نرخ بهره 5.3% یا 5.4% در پایان سال 2023 می‌شود.

من چنین سناریویی را محتمل‌ترین سناریو می‌بینم که منجر به یک واکنش تند به نفع دلار آمریکا و سقوط سهام می‌شود. اما، همانطور که قبلاً ذکر شد، ممکن است با پیش بینی کنفرانس مطبوعاتی پاول رئیس فدرال رزرو 30 دقیقه پس از انتشار، این حرکت ها به سرعت معکوس شوند.

و به یک دلیل خوب – پاول ممکن است با تکرار اینکه بانک به داده ها وابسته است، هرگونه برداشت جنگ طلبانه را برطرف کند. علائم کاهش رشد اقتصاد ایالات متحده ممکن است بین جلسات فدرال رزرو ادامه یابد.

در این سناریوی جریان اصلی، طرح نقطه‌ای فرصتی برای مقابله با دلار آمریکا فراهم می‌کند.

را سناریوی دوم یک نتیجه جنگ طلبانه است – نمودار نقطه ای نشان می دهد که فدرال رزرو پیش بینی خود را تا پایان سال 2023 به 5.5 درصد افزایش می دهد. چنین نتیجه ای بازارها را وحشت زده می کند و گرینبک را بالاتر می برد.

معکوس شدن فقط در صورتی اتفاق می‌افتد که پاول پس از آن پیام را در تضاد قرار دهد یا به طور قابل ملاحظه‌ای نرم کند. بعید است سرمایه گذاران دلار آمریکا را قبل از شنیدن صحبت های پاول پایین بیاورند.

را سناریوی سوم، یک نتیجه بسیار بعید است، برای این است که نمودار نقطه ای برای سال 2023 بدون تغییر باقی بماند. اگر فدرال رزرو از نشان دادن هزینه خالص وام گیری بالاتر تا پایان سال خودداری کند، دلار آمریکا سقوط خواهد کرد. مشابه رفتار مورد انتظار در پاسخ به نتیجه جنگ‌طلبی، تنها زمانی که پاول صحبت می‌کند، جا برای برگشت وجود دارد.

او می تواند بگوید که اگر تورم افزایش یابد، فدرال رزرو همچنان می تواند نرخ بهره را افزایش دهد. با این وجود، من انتظار اصلاح فوری را ندارم، بلکه بازارها تنها با تایید رئیس فدرال رزرو حرکت کنند.

افکار نهایی

نمودار نقطه ای فدرال رزرو برای واکنش فوری بازار – و روند متضاد – حیاتی است. من پیشنهاد می‌کنم با دقت معامله کنید زیرا بازارها تمایل دارند در اطراف رویداد حرکتی ناپایدار داشته باشند.

سوالات متداول گاز طبیعی

چه عواملی باعث افزایش قیمت گاز طبیعی می شود؟

پویایی عرضه و تقاضا یک عامل کلیدی مؤثر بر قیمت گاز طبیعی است و خود تحت تأثیر رشد اقتصادی جهانی، فعالیت صنعتی، رشد جمعیت، سطح تولید و موجودی‌ها قرار دارد. آب و هوا بر قیمت گاز طبیعی تأثیر می گذارد زیرا گاز بیشتری در زمستان های سرد و تابستان های گرم برای گرمایش و سرمایش استفاده می شود. رقابت از دیگر منابع انرژی بر قیمت ها تأثیر می گذارد زیرا مصرف کنندگان ممکن است به منابع ارزان تر روی آورند. رویدادهای ژئوپلیتیک عواملی هستند که نمونه آن را جنگ در اوکراین می‌دانیم. سیاست های دولت مربوط به استخراج، حمل و نقل و مسائل زیست محیطی نیز بر قیمت ها تأثیر می گذارد.

انتشارات اصلی اقتصاد کلان که بر قیمت گاز طبیعی تأثیر می گذارد چیست؟

انتشار اصلی اقتصادی که بر قیمت گاز طبیعی تأثیر می گذارد، بولتن هفتگی موجودی اداره اطلاعات انرژی (EIA)، یک آژانس دولتی ایالات متحده است که داده های بازار گاز ایالات متحده را تولید می کند. بولتن EIA Gas معمولاً روز پنجشنبه در ساعت 14:30 به وقت گرینویچ، یک روز پس از انتشار بولتن هفتگی نفت توسط EIA منتشر می شود. داده های اقتصادی از مصرف کنندگان بزرگ گاز طبیعی می تواند بر عرضه و تقاضا تأثیر بگذارد که بزرگترین آنها شامل چین، آلمان و ژاپن است. گاز طبیعی عمدتاً به دلار آمریکا قیمت گذاری و معامله می شود، بنابراین انتشارات اقتصادی که بر دلار آمریکا تأثیر می گذارد نیز عواملی هستند.

چگونه دلار آمریکا بر قیمت گاز طبیعی تأثیر می گذارد؟

دلار آمریکا ارز ذخیره جهانی است و اکثر کالاها از جمله گاز طبیعی در بازارهای بین المللی با دلار آمریکا قیمت گذاری و معامله می شوند. به این ترتیب، ارزش دلار آمریکا عاملی در قیمت گاز طبیعی است، زیرا اگر دلار تقویت شود به این معنی است که برای خرید همان حجم گاز به دلار کمتری نیاز است (قیمت کاهش می یابد) و برعکس اگر دلار تقویت شود.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.