نمودار بلند مدت نزدک 100 بسیار نزولی، عزیزان بازار شکست خوردند

چشم انداز فنی نزدک 100: نزدک 100 در کانال بلندمدت صعودی معامله می شود برای حرکت به 10k، به داخل نقاط کانال بلندمدت برگردید قبل از رسیدن به قیمت پایین باید شاهد فروش وحشتناک باشید نزدک 100 و در نتیجه کل بازار دچار مشکل است در نزدک 100 مدت طولانی است که با عزیزان بازار

کد خبر : 203942
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۵۳
نمودار بلند مدت نزدک 100 بسیار نزولی، عزیزان بازار شکست خوردند


چشم انداز فنی نزدک 100:

  • نزدک 100 در کانال بلندمدت صعودی معامله می شود
  • برای حرکت به 10k، به داخل نقاط کانال بلندمدت برگردید
  • قبل از رسیدن به قیمت پایین باید شاهد فروش وحشتناک باشید

نزدک 100 و در نتیجه کل بازار دچار مشکل است

در نزدک 100 مدت طولانی است که با عزیزان بازار در این شاخص پیشتاز است. من به گروه سهام معروف به FANMAG یا FAANG اشاره می کنم و TSLA را نیز پرتاب کنید. این سهام (فیس بوک، اپل، نتفلیکس، مایکروسافت، آمازون، گوگل و تسلا) تقریبا نیمی از ترکیب NDX را تشکیل می دهند.

با پیشرفت این سهام، نزدک 100 و در نتیجه کل بازار ایالات متحده افزایش می یابد، و با توجه به بازار سهام ایالات متحده، جهان به تنهایی بیش از نیمی از کل بازار جهانی را تشکیل می دهد. وقتی شروع به نگاه کردن به این موضوع می کنید، تماشای نحوه رفتار این دسته از سهام بسیار تأثیرگذار برای درک بهتر عملکرد بازار بسیار مهم است.

نمودار زیر نموداری است که من در سال‌ها در زمان‌های مختلف پست کرده‌ام و به عنوان یک راهنما به آن اشاره کرده‌ام و تا کنون به خوبی به عنوان یک قطب‌نمای قابل اعتماد عمل کرده است. کانال بازار صعودی در هفتگی/ماهانه از سال 2010 ادامه دارد و هر طرف آن در زمان های مختلف به عنوان حمایت و مقاومت عمل می کند.

برای طولانی‌ترین زمان، قیمت کاملاً در دو خط کانال قرار داشت تا زمانی که قیمت از جاذبه خود خارج شد و در ژوئیه 2020 شروع به معامله بالای آن کرد. پس از شکست، دو بار در چند ماه پس از شکست دو بار به عنوان پشتیبانی آزمایش و تأیید شد. چندی پیش در جریان بحران فوریه/مارس، بار دیگر به عنوان پشتیبانی در اینجا تأیید شد.

اما با بسته شدن ماه مه، ما شاهد چاپ بسته شدن ماهانه زیر پایین‌ترین قیمت تست‌های فوریه/مارس بودیم و این قیمت بار دیگر برای اولین بار از اواسط سال 2020 در داخل کانال معامله می‌شود. سرنگونی به پایان رسید.

چرا این موضوع اینقدر اهمیت دارد؟ از آنجا که وقتی یک ساختار کانال یا محدوده شکسته می شود و سپس قیمت در داخل آن معکوس می شود، احتمال قابل توجهی را نشان می دهد که ما شاهد تست شدن طرف دیگر ساختار و احتمالاً فراتر رفتن آن خواهیم بود. با نگاهی به بهترین حالت در صورت اجرای این سناریو، کاهش به حدود 10 هزار در ماه های آینده در انتظار است.

چیزی که در این دوره از ضعف حقوق صاحبان سهام گم شده است، یک رویداد حجمی است که نشان دهنده کاهش قابل توجهی است. هیچ فروش وحشتناک واقعی وجود نداشته است. با توجه به اینکه بالای 30 ثانیه در VIX به نقطه توقف متداول برای افت های جزئی تبدیل شده است، به نظر می رسد قبل از مشاهده یک پایین ترین سطح در سهام، یک جهش در منطقه 50-60+ در حال ذخیره است.

اما قبل از اینکه از نحوه رفتار VIX پیشی بگیریم، نکته مهم در این زمان نقض تایید شده در نزدک 100 است که آن را در معرض خطر بسیار بالایی قرار می‌دهد تا در هفته‌ها و ماه‌های آینده با فروش بسیار بیشتری مواجه شود.

نمودار ماهانه نزدک 100

نمودار هفتگی نزدک 100

نمودار هفتگی نزدک 100

نمودار نزدک 100 توسط TradingView

منابع برای معامله گران فارکس

چه یک معامله گر جدید یا باتجربه باشید، ما منابع متعددی برای کمک به شما داریم. نشانگر ردیابی احساسات معامله گر، سه ماه یکبار پیش بینی های معاملاتی، تحلیلی و آموزشی وبینارها روزانه برگزار می شود، راهنمای معاملات برای کمک به شما در بهبود عملکرد معاملاتی، و به طور خاص برای کسانی که هستند جدید در فارکس.

— نوشته شده توسط پل رابینسون، تحلیلگر بازار

می توانید پل را در توییتر دنبال کنید @PaulRobinsonFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.