نمره قبولی کشتی ایران در هانگژو

[ad_1] ایمان گودرزی؛ در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران موفق شدند از ۱۲ وزن به ۱۰ مدال، شامل ۵ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۱ مدال برنز به دست بیاورند. برای کاروان کشتی ایران یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد، حسن یزدانی در وزن ۸۶

کد خبر : 421257
تاریخ انتشار : جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ - ۳:۰۰
نمره قبولی کشتی ایران در هانگژو

[ad_1]

ایمان گودرزی؛ در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی در هانگژو نمایندگان کشتی آزاد و فرنگی ایران موفق شدند از ۱۲ وزن به ۱۰ مدال، شامل ۵ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۱ مدال برنز به دست بیاورند. برای کاروان کشتی ایران یونس امامی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد، محمدهادی ساروی در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، امین میرزازاده در وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال طلا، رحمان عموزاد در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد، امین کاویانی نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم کشتی فرنگی، مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد به مدال نقره و دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم کشتی فرنگی به مدال برنز دست یافتند. افتخارآفرینی دلاورمردان کشورمان در حالی بدست آمد که اکثر نفرات تیم‌های ملی بلافاصله پس از حضور در رقابت‌های جهانی صربستان و با بدن‌های خسته در این مسابقات حضور یافتند و برخی موارد مشکوک داوری مانع از کسب مدال آوری بیشتر آنها شد.

فرنگی، بهتر از جاکارتا و اینچئون اما پایین‌تر از گوانگژو
تیم ملی کشتی فرنگی صاحب دو طلا، دو نقره و یک برنز شد و توانست با ۵ مدال در شش وزن عملکرد خوبی را ثبت کند. عملکردی که نسبت به دو دوره قبل بهتر بود اما همچنان عملکرد تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ با سرمربیگری محمد بنا با اختلاف بالاتر است و بعید است که باز هم دوره‌ای در کشتی فرنگی تکرار شود که در هفت وزن صاحب ۴ طلا و یک برنز شود. بازی‌های ۲۰۱۰ هم شرایطی کاملاً مشابه به این دوره را داشت و تیم بلافاصله بعد از جهانی مسکو با دو طلای حمید سوریان و امیرعلی اکبری راهی گوانگژو شد که این‌ بار سوریان و امیرعلی اکبری از کسب طلا ناکام ماندند اما با این‌ حال امید نوروزی، سعید عبدولی، طالب نعمت‌پور و بابک قربانی ۴ طلا گرفتند و فرشاد علیزاده هم برنز گرفت تا با ۴ طلا و یک برنز بعد از بازی‌های آسیایی ۱۹۷۴ تهران، بهترین نتیجه تاریخ برای کشتی فرنگی در بازی‌های آسیایی رقم بخورد. حالا تیم ملی کشتی فرنگی در این دوره به یکقدمی تکرار این نتیجه رسید؛ دو طلا، دو نقره و یک برنز و اینجاست که عملکرد کشتی‌گیران در روز نخست اهمیت پیدا می‌کند. اگر امین کاویانی‌نژاد و ناصر علیزاده می‌توانستند به مدال طلا برسند الان این تیم به رکورد بهترین تیم تاریخ کشتی فرنگی رسیده بود. تیمی که دو سال بعد از بازی های آسیایی گوانگژو، در لندن به سه مدال طلا رسید.

بازی‌های آسیایی هانگژو/ قرعه‌کشی کشتی فرنگی انجام شد

کشتی آزاد بهتر از سال‌های گوانگژو و جاکارتا و ضعیف‌تر از اینچئون

اما تیم ملی کشتی آزاد ایران در این دوره نتایج بهتری از ۲ دوره بازی‌های آسیایی گوانگژو و جاکارتا گرفت. آزادکاران ایران در بازی‌های آسیایی گوانگژو توسط صادق گودرزی، جمال میرزایی و رضا یزدانی صاحب ۳ مدال طلا شد، مهدی تقوی نقره گرفت و فردین معصومی نیز صاحب مدال برنز شد. در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ نیز حسن یزدانی، علیرضا کریمی و پرویز هادی برای ایران به مدال طلا رسیدند و رضا اطری نیز مدال برنز گرفت. بهترین عملکرد کشتی آزاد ایران در تاریخ بازی‌های آسیایی در سال‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۹۴ بوده است؛ جاییکه در هر دوره آزادکاران ایران صاحب ۶ مدال طلا شدند.

روز پُرمدال کاروان ایران در کشتی آزاد / از هت‌تریک در کسب مدال طلا تا نقره  گلیج - ایمنا

۲۵۷ ۲۵۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.