نمرات و نقدهای Boss Baby 2 منتشر شد؛ بچه رئیس و تلاش‌های بی‌نتیجه

[ad_1] نقدهای Boss Baby 2 سرانجام روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داده که اثر مزبور روی پرده نقره‌ای آمده است. بچه رئیس، یک فرنچایز رسانه‌ای است که بر اساس کتابی تصویری به همین نام ساخته شد؛ کتابی که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی به بازار آمده بود. تام مک‌گریث

کد خبر : 73636
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱
نمرات و نقدهای Boss Baby 2 منتشر شد؛ بچه رئیس و تلاش‌های بی‌نتیجه

[ad_1]

نقدهای Boss Baby 2 سرانجام روی خروجی رسانه‌ها قرار گرفت. این اتفاق در حالی رخ داده که اثر مزبور روی پرده نقره‌ای آمده است.

بچه رئیس، یک فرنچایز رسانه‌ای است که بر اساس کتابی تصویری به همین نام ساخته شد؛ کتابی که نخستین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی به بازار آمده بود. تام مک‌گریث (Tom McGrath) پس از خواندن کتاب نظر مثبتی نسبت به آن داشت و تصمیم گرفت انیمیشنش را بسازد. اثر مزبور با همکاری فاکس قرن بیستم ساخته شد و روی پرده نقره‌ای آمد. علی‌رغم دریافت نقدهای ضد و نقیض، The Boss Baby موفق شد در سراسر جهان بیش از ۵۰۰ میلیون دلار فروخته تا مدیران استودیو به ساخت قسمت بعدی چراغ سبز نشان دهند.

دومین اقتباس سینمایی بچه رئیس The Boss Baby: Family Business یا The Boss Baby 2 نام داشته و اتفاقاتش ۴۰ سال پس از قسمت پیشین جریان دارد. تیم و تد به مردان بالغی تبدیل شده و زندگی‌های متفاوتی دارند. تیم دارای خانواده بوده و تد هم وقتش را با مدیریت شرکت موفقش می‌گذارند. او که علاقه‌ای به ملاقات خانواده تیم نداشته و تنها هدایایش را برایشان می‌فرستاده، طی اتفاقی تصمیم می‌گیرد به خانه برادر بزرگتر سر خود بزند. این اتفاق، باقی داستان را زمینه‌چینی می‌کند.

نمرات و نقدهای The Boss Baby 2 در رسانه‌ها قرار گرفته و همان‌طور که انتظار می‌رفت، اثر جدید دریم‌ورکس انیمیشن در مقایسه با قسمت اول کیفیت نازل‌تری دارد. تاکنون و با انتشار ۱ نقد مثبت، ۸ نقد متوسط و ۵ نقد منفی، متا به ۳۹ رسیده است. قسمت اول متای ۵۰ را ثبت کرده بود. شرایط در Rotten Tomatoes هم به همین منوال است. قسمت پیشین نمره ۵۳/۱۰۰ را کسب کرده اما قسمت جدید به ۴۸/۱۰۰ بسنده کرده است. در ادامه خلاصه تعدادی از نقدها را مطالعه کنید:

کیتی رایف، وب سایت The A.V. Club:

The Boss Baby: Family Business مانند این است که داخل یک اتاق غذاخوری بروید و کودکانی که آنجا هستند مدام ساندویچ را از دستانتان بقاپند [ و نگذارند از غذاها لذت ببرید].

نیل مینو، وب سایت Movie Mom:

ترکیبی لذت‌بخش از شوخ‌طبعی، فانتزی، موسیقی و بهترین صحنه‌های اکشنی که می‌توان در انیمیشن‌های سینمایی یافت.

فرانک سوییتک، وب سایت One Guy’s Opinion:

بیش از حد پر سر و صدا و پر زرق و برق بوده و احتمالا مخاطبان کم سن و سال را جذب می‌کند اما مخاطبان بزرگسال را به جای سرگرم کردن، سردرگم می‌کند.

سندی آنگولو چن، وب سایت Common Sense Media:

The Boss Baby: Family Business احتمالا در سرگرم کردن مخاطبان کم سن و سال موفق‌تر از مخاطبان بزرگسال عمل می‌کند. این اثر همچنین سعی دارد روابط خواهر-برادری را ترویج کرده و نشان دهد چرا کودکان به ارتباط با والدین و نظارت آن‌ها نیاز دارند.

در انتها، لازم به ذکر است نقد The Boss Baby: Family Business در آینده‌ای نزدیک در وب سایت سرگرمی قابل‌مطالعه خواهد بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.