نمرات و نقدهای فیلم ونوم 2 منتشر شدند؛ شلخته اما سرگرم‌کننده

[ad_1] با فاصله کوتاهی از اکران گسترده در ایالات متحده آمریکا، رسانه‌ها و وبسایت‌های فعال در حوزه سینما اجازه یافته‌اند نقدهای فیلم ونوم 2 را روی خروجی خود قرار دهند. نخستین فیلم اختصاصی ونوم به دو دلیل در لیست انتظار بسیاری از علاقه‌مندان به سینما قرار داشت: دلیل اول، انتخاب تام هاردی (Tom Hardy) برای

کد خبر : 111476
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
نمرات و نقدهای فیلم ونوم 2 منتشر شدند؛ شلخته اما سرگرم‌کننده

[ad_1]

با فاصله کوتاهی از اکران گسترده در ایالات متحده آمریکا، رسانه‌ها و وبسایت‌های فعال در حوزه سینما اجازه یافته‌اند نقدهای فیلم ونوم 2 را روی خروجی خود قرار دهند.

نخستین فیلم اختصاصی ونوم به دو دلیل در لیست انتظار بسیاری از علاقه‌مندان به سینما قرار داشت: دلیل اول، انتخاب تام هاردی (Tom Hardy) برای نقش اصلی و دلیل دوم و پایانی، محبوبیت بالای سیمبیوت فضایی. Venom سرانجام به سالن‌های نمایش آمد و تجربه‌ای ناامیدکننده‌ای را برای گروهی از طرفداران رقم زد، هر چند گروهی دیگر سالن را راضی ترک کردند. از آنجایی که گروه دوم تعداد بیشتری را شامل می‌شد، فیلم مزبور توانست رقم بالایی را در باکس آفیس جهانی ثبت کرده و شرایط را برای ساخت قسمت دوم مهیا کند؛ اثری که Venom: Let There Be Carnage نام دارد.

محصول مشترک سونی پیکچرز و مارول اینترتینمنت مدت کوتاهی پس از قسمت اول را روایت می‌کند. ادی براک و ونوم هنوز نتوانسته‌اند با یکدیگر کنار آمده و کشمکش‌هایشان ادامه دارد. به هر حال، سیمبیوت فضایی به دنبال بلعیدن انسان‌ها بوده و ادی هم خط قرمزهایی دارد. در همین شرایط، فرزند سیمبیوت در بدن یک قاتل سریالی به کلتوس کسدی رشد کرده و به موجودی مستقل تبدیل می‌شود. این موجود در ادامه خود را کارنیج نامیده و بنا به دلایلی تصمیم می‌گیرد به سراغ ادی و اطرافیانش برود. مطابق انتظار، تام هاردی، وودی هارلسون (Woody Harrelson) و میشل ویلیامز (Michelle Williams) برای نقش‌های خود بازگشته‌اند.

در فاصله کوتاهی از اکران گسترده در ایالات متحده آمریکا، وب سایت‌ها اجازه یافته‌اند نقدهای فیلم ونوم 2 را منتشر کنند. اثر مزبور در وب سایت متاکریتیک ۱۵ نقد مثبت، ۱۰ نقد متنقاض و ۹ نقد منفی را دریافت کرده و نمره‌اش به رقم ۴۸ رسیده است. شرایط در راتن تومیتوز بهتر بوده و توانسته نمره ۶۰/۱۰۰ را کسب کند. برای مقایسه می‌توان به Venom اشاره کرد که نمرات ۳۵ و ۳۰/۱۰۰ را از متاکریتیک و راتن تومیتوز کسب کرده بود. البته یک نکته بسیار مهم وجود دارد؛ تعداد قابل‌توجهی از وب سایت‌ها و کارشناسان هنوز نقد خود را منتشر نکرده‌اند. در نتیجه، احتمال کاهش نمرات Venom: Let There Be Carnage وجود دارد. در ادامه می‌توانید خلاصه تعدادی از نقدها را مطالعه کنید:

وب سایت Screen Rant:

اگرچه Venom: Let There Be Carnage سراسر صحنه‌های اکشن بوده و رابطه ادی براک و ونوم همچنان جذاب است، دارای مشکلات بزرگی در پرداخت شخصیت‌ها و داستانسرایی است. شاید ونوم روزی اقتباسی را دریافت کند که لایقش است اما آن روز، امروز نیست.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.