نمرات فیلم Sonic The Hedgehog 2 منتشر شد

نمرات فیلم Sonic The Hedgehog 2 در سایت Metacritic بالاخره منتشر شد و چنان که به نظر می‌رسد، این اثر سینمایی در حال حاضر چندان هم موفق نبوده است. فیلم Sonic The Hedgehog در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و توانست در کنار تمامی مشکلاتی که ابتدا از نظر طرح چهره صورت شخصیت سونیک (Sonic) داشت،

کد خبر : 189008
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
نمرات فیلم Sonic The Hedgehog 2 منتشر شد


نمرات فیلم Sonic The Hedgehog 2 در سایت Metacritic بالاخره منتشر شد و چنان که به نظر می‌رسد، این اثر سینمایی در حال حاضر چندان هم موفق نبوده است.

فیلم Sonic The Hedgehog در سال ۲۰۲۰ منتشر شد و توانست در کنار تمامی مشکلاتی که ابتدا از نظر طرح چهره صورت شخصیت سونیک (Sonic) داشت، نظر بسیاری از طرفداران را جلب کند. با این وجود، نمره‌ای که این اثر دریافت کرد چیزی بیشتر از ۴۷ نبود، در حالی که طرفداران به آن نمره ۸.۱ را در وبسایت Metacritic به ثبت رسانده بودند. با این وجود، بسیاری از بینندگان معتقد بودند که نسخه دنباله این اثر فوق‌العاده بهتر خواهد شد و سازندگان نمایش سرگرم‌کننده و جالبی را از شخصیت سونیک به نمایش گذاشته بودند. این در حالی است که پس از گذشت دو سال، بالاخره اثر دنباله Sonic The Hedgehog نیز اکران شده و منتقدان نیز به خوبی از خجالت آن درآمده‌اند!

در حال حاضر، میانگین نمرات فیلم Sonic The Hedgehog 2 که در آن شخصیت‌های بیشتری از جمله ناکلز (Knuckles) و تیلز (Tails) حضور دارند، چیزی بیشتری از ۴۵ نیست. این آمار باز هم مثل نسخه قبلی به شدت پایین و اثر نهایی را ضعیف نشان می‌دهد؛ به همین دلیل نیز بد نیست تا به سراغ برخی از نقدهایی که از این فیلم شده برویم و ببینیم که منتقدان رسانه‌های مختلف، چه نظر و نمره‌ای را برای داستان سینمایی و جدید سونیک در نظر گرفته‌اند.

نظر منتقدین و نمرات فیلم Sonic The Hedgehog 2

فیلم Sonic 2 تا این لحظه با ۲۰ نقد از رسانه‌های معتبر جهان، توانسته است تا ۳ نقد مثبت، ۱ نقد منفی و ۱۶ نقد با متوسط را دریافت کند که نتیجه آن به میانگین ۴۵ رسیده است. هنوز نمره‌ای از سوی کاربران برای این اثر سینمایی ثبت نشده است.

نقد CNET – نمره: ۸۰

  • فیلم Sonic The Hedgehog 2 همان دنباله هیجان‌انگیزی است که من پس از پایان اثر قبلی خواسته بودم؛ دنباله‌ای همراه با فیلمنامه قوی‌تر و همچنین جوک‌هایی که شما را به خنده دعوت می‌کنند. این فیلم ضمن حفظ کردن همان ریتم و روال دوست داشتنی و خانوادگی سابق، شخصیت‌های جدید و تازه‌ای را معرفی می‌کند که در نهایت به ساخت یک جهان سینمایی برای سونیک منجر می‌شوند.

نقد The Wrap – نمره: ۶۱

  • بازی (بازیگران) در این فیلم کاملا بازتاب تلاش و زحمتی است که برای اثر کشیده‌اند. همچنین جیم کری (Jim Carrey) باز هم درخشش در صحنه را از آن خود می‌کند تا شاهد یک دنباله فوق‌العاده جذاب باشیم.

نقد The Guardian – نمره: ۶۰

  • همه داستان این فیلم در پایان آن جمع‌بندی می‌شود و واقعا دلیل منطقی وجود ندارد که چرا مدت زمان آن ۲ ساعت در نظر گرفته شده است. شاید مشکل فیلم همین مدت زمان طولانی آن است که بیننده را خسته می‌کند.

نقد Irish Times – نمره: ۴۰

  • هر دو بازیگر (صداپیشه‌های سونیک و تیلز) نمایش بسیار ضعیفی را از خود نشان می‌دهند و تمام مدت به دنبال لحظه‌ای خاص برای هیجان‌زده کردن مخاطب هستند. اما سوال اصلی اینجاست؛ آیا یک خارپشت (سونیک) نمی‌تواند خود بدون نیاز به کسی که موی دماغش باشد به ماجراجویی برود و کارش را انجام دهد؟

نقد Little White Lies – نمره: ۲۰

  • یک مثال خنده‌دار وجود دارد که می‌گویند: «انگار فیلمنامه را پشت دستمال نوشته‌اند!». البته مثال دستمال برای فیلم Sonic 2 بیشتر مثل گرفتن روایت از یک عتیقه چند جلدی است که هیچ منطقی در آن وجود ندارد!

همانطور که می‌بینید، ظاهرا برخی از رسانه‌ها به طرز عجیبی حجت را بر میانگین نمرات فیلم Sonic The Hedgehog 2 تمام کرده‌اند تا عملا همه چیز آن را زیر سوال ببرند. حتی یکی از منتقدان اظهار کرده که «همه چیز در پایان جمع‌بندی می‌شود» که باید گفت حقیقت هر فیلمی همین است! در واقع نحوه نمره دادن به این اثر سینمایی توسط رسانه‌هایی که در بالا می‌بینید، ظاهرا از روی نفرت بوده تا در نظر گرفتن سبک فیلم و داستانی که از بازی اقتباس شده و بهتر است که خود پس از دیدن به آن نمره بدهید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.