نماینده جدید ایران در بانک جهانی معرفی شد

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارنامه مدیریتی «مجتبی خالصی» نشان می‌دهد که وی از سال ۷۹ تا ۸۷ امور مربوط به همکاری مشترک ایران و بانک جهانی، اسکاپ، اکو، برنامه عمران ملل متحد، جایکا و بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی دیگر را در قالب برنامه‌ها، طرح‌ها، پروژه‌ها، هیات‌های اعزامی و همچنین نحوه تامین مالی آنها طی دوره مدیر کلی

کد خبر : 11300
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۴:۵۶
نماینده جدید ایران در بانک جهانی معرفی شد

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کارنامه مدیریتی «مجتبی خالصی» نشان می‌دهد که وی از سال ۷۹ تا ۸۷ امور مربوط به همکاری مشترک ایران و بانک جهانی، اسکاپ، اکو، برنامه عمران ملل متحد، جایکا و بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی دیگر را در قالب برنامه‌ها، طرح‌ها، پروژه‌ها، هیات‌های اعزامی و همچنین نحوه تامین مالی آنها طی دوره مدیر کلی دفتر مطالعات اقتصادی و همکاری‌های بین المللی سازمان برنامه و بودجه را انجام داده است. 
همچنین کارگاه‌های مشترک برای بهره‌برداری از ظرفیت‌های بانک جهانی در کشور (از جمله کارگاه آموزشی «بودجه‌ریزی عملیاتی» با همکاری بانک جهانی، مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور) برگزار کرده است و دوره مدیر کلی دفتر مطالعات اقتصادی و همکاری‌های بین المللی سازمان برنامه و بودجه از  سال ۷۹ تا ۸۷ را طی کرده است.

پیگری امور مربوط به تامین مالی خارجی پروژه‌ها برای تصویب در کمیسیون و  شورای اقتصاد از جمله پروژه‌های مشترک با بانک جهانی طی دوره ریاست امور شورای اقتصاد در سازمان برنامه و بودجه از دیگر وظایف وی بوده است.
خالصی عضو کارگروه تهیه برنامه سه ساله مشترک ایران و بانک جهانی (سال‌های ۲۰۰۱-۲۰۰۳) بوده و دوره مدیر کلی دفتر مطالعات اقتصادی و همکاری های بین المللی سازمان برنامه و بودجه از  ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۷ را نیز سپری کرده است. 

خالصی در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی در رشته اقتصاد کلان (بین الملل) به ترتیب از دانشگاه‌های شهید بهشتی، تهران و استرتکلاید انگلیس فارغ التحصیل شده است.
وی همچنین پیش از این ریاست روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی را نیز بر عهده داشته است.

«فرهاد دژپسند» همچنین در حکم دیگری «پیمان میراب آستانه» را به سمت رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

۲۲۳۲۲۳
 

[ad_2]

لینک منبع :
هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.