نمایش «مرگ تصادفی یک دراکولا» در مشهد روی صحنه می رود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد خواجوی از بازیگران اصلی این اجرا درباره آن میگوید: دراکولا درباره دو دراکولا است که در برزخ همدیگر را ملاقات می کنند و در نهایت متوجه می شوند که هر دو یک نفرند ولی در ابعاد مختلف دو جهان زندگی می کنند. در نهایت این دو دراکولا با هم تصمیم

کد خبر : 211312
تاریخ انتشار : شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
نمایش «مرگ تصادفی یک دراکولا» در مشهد روی صحنه می رود


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جواد خواجوی از بازیگران اصلی این اجرا درباره آن میگوید: دراکولا درباره دو دراکولا است که در برزخ همدیگر را ملاقات می کنند و در نهایت متوجه می شوند که هر دو یک نفرند ولی در ابعاد مختلف دو جهان زندگی می کنند.

در نهایت این دو دراکولا با هم تصمیم می گیرند که دراکولای جوان تر که موسیقی کار می کند، به زندگی ادامه دهد؛ هر دو یک نفر هستند با یک استعداد که در نهایت یکی موزیسین شده و آن دیگری از مافیای مواد مخدر سر در می آورد.

دراکولا میخواهد به مخاطب این را بگوید که در زندگی، انسان هر موجودی را درون خود دارد؛ و این نقش فردی و انتخاب است که حرف آخر را میزند.

جواد خواجوی و محمد اسلامی نقش های اصلی این تئاتر را بازی میکنند؛ جواد خواجوی از اهالی قدیمی تئاتر مشهد است و در حال حاضر سریال “یاغی” را نیز بر روی اپلیکیشن خانگی فیلیمو در حال پخش دارد.

مهدی کفاش، با نام هنری جورج باربر میکاب آرتیست (طراح مد و گریمور) مطرح ایرانی نیز می گوید: ما در تئاتر «مرگ تصادفی یک دراکولا» با توافق کارگردان کار را از فضای پر از اغراق یا در اصطلاح هنری ‘اگزجره’ خارج کرده و سعی کردیم گریم ها نامحسوس تر باشند.

جورج در پاسخ به این سوال که برداشت شما از شخصیت یک دراکولا چه بود؟ گفت: این دراکولاها در این نمایش ایرانی نیستند و مربوط به شهر مونت گومری هستند؛ من قبل از کار تصور می کردم در اجرای گریم باید دراکولایی را برای مخاطب ایجاد کنم، با سبک همه دراکولاهایی که میبینیم؛ اما بعد متوجه شدم ما دراکولای سیاه پوست داریم که این برای من کار را سخت کرد.

نقاشی کردن، طراحی و اجرای روی پوست روشن شکل دیگری دارد و کار را کمی دشوار میکند؛ از طرفی دوست داشتم از دندان و ناخن هم برای دوستان استفاده کنم؛ کما آنکه در تیزرها هم از آن ها استفاده کردم، اما در بازی اختلال ایجاد میکرد و این یک تئاتر موزیکال است؛ پر از جنبش و حرکت و در جاهایی حتی نواختن گیتار را با مشکل جدی مواجه میکرد؛ چه دندان که نمیگذاشت درست بخوانند و چه ناخن که اجازه نمیداد برای گیتار و دیگر اتفاقات بازیگر راحت باشد.

نمایش «مرگ تصادفی یک دراکولا» در مشهد روی صحنه می رود

با تمام سختی های کار خوشحالم که در روزهای اول با استقبال بسیار خوبی مواجه شد.

جورج باربر در پایان سخنانش، درباره این اجرا، گفت:‌ این تئاتر رویارویی آدم ها با خود آن هاست و در نهایت اینگونه نشان میدهد که آدم ها در مواجه با خود چه چیزی را برداشت می کنند.

اشکان شایسته، مصطفی یگانه، جواد خاجوی، پدرام سلیمانی، محمد حسین حسینی، علی دولت یاری از دیگر بازیگران نمایش کمدی موزیکال مرگ تصادفی یک دراکولا هستند.

قرار است، نمایش «مرگ تصادفی یک دراکولا» به مدت یک ماه در فرهنگسرای آریو مصلی نژاد مشهد اجرا شود.

48



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مرجان شنبه , ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۷

nadarim ru dastetun🏆🙋🏻‍♀️

مرجان شنبه , ۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

number one🌟🏆