نمایش قدرت‌های تازه‌‌ی هاکای را در قسمت جدید What If…?

[ad_1] در فیلم Avengers: Age of Ultron دیدیم که تونی استارک به کمک بروس بنر سعی داشتند تا با استفاده از سنگ ذهن، یک زره دور زمین بکشند که نام آن اولتران است. این برنامه که مانند جارویس (دستیار تونی استارک) طراحی شده بود، قرار بود تا به یک کالبد وایبرنیومی پیوند داده شده و

کد خبر : 111405
تاریخ انتشار : جمعه ۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
نمایش قدرت‌های تازه‌‌ی هاکای را در قسمت جدید What If…?

[ad_1]

در فیلم Avengers: Age of Ultron دیدیم که تونی استارک به کمک بروس بنر سعی داشتند تا با استفاده از سنگ ذهن، یک زره دور زمین بکشند که نام آن اولتران است. این برنامه که مانند جارویس (دستیار تونی استارک) طراحی شده بود، قرار بود تا به یک کالبد وایبرنیومی پیوند داده شده و به کلی همه چیز را از تهدیدهای داخلی گرفته تا فضایی‌های وحشی که قصد نابودی زمین را دارند، زیر نظر بگیرد و همه را برای آرامش نسل بشر از سر راه بردارد.

با این حال وقتی که استارک در حال برنامه‌ریزی این پروژه بود، ناگهان اولتران همه چیز را بهم ریخت و با هک کردن جارویس از طریق اینترنت فرار کرد تا به یک ابرشرور تبدیل شود. حال در تایم لاین اصلی، ابرقهرمانان داستان موفق شدند تا اولتران را شکست داده و با آپلود جارویس به کالبد، ویژن را خلق کنند. در حالی که در یکی دیگر از جهان‌های موازی، اولتران موفق شد تا سنگ ذهن را به دست آورده و خودش را داخل کالبد مورد نظر آپلود کند! این عملا در این جهان به معنای پایان زندگی بشر روی زمین بود و در قسمت هشتم سریال What If…? دیدیم که او چطور با به دست آوردن کلید بمب‌های هسته‌ای، جهان انسان را به خاک و خون کشید.

با این وجود در میان افرادی که روی زمین نابود شدند، ناتاشا رومانوف و همچنین شخصیت هاکای (با صداپیشگی جرمی رنر، بازیگر نقش این همین کاراکتر در فیلم‌ها) هنوز در جت انتقام جویان و روی هوا معلق بودند تا در نتیجه این حمله هسته‌ای اولتران، زنده بمانند. اما پیش از آنکه به داستان عجیب و فوق‌العاده شگفت‌انگیز این قسمت برسیم، نمایش کوتاهی را این دو شخصیت در ابتدا و اواسط قسمت می‌بینیم که عملا نشان می‌دهد که این هاکای خیلی با نسخه اصلی فرق می‌کند!

قدرت‌های جدید شخصیت هاکای

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.