نمایش الگوهای تاریخی در اسکنر الگوی نمودار X3 – سیستم‌های معاملاتی – 13 مارس 2022

[ad_1] نمایش الگوهای تاریخی در اسکنر الگوی نمودار X3 در تجارت، سود خود را به اندازه ابزار و دانش خود به دست می آورید. اسکنر الگوی نمودار X3 الگوی هارمونیک عالی و نشانگر الگوی موج الیوت است که از الگوریتم تشخیص الگوی نسل بعدی استفاده می کند (اولین نشانگر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی مجدد

کد خبر : 178415
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۲
نمایش الگوهای تاریخی در اسکنر الگوی نمودار X3 – سیستم‌های معاملاتی – 13 مارس 2022

[ad_1]

نمایش الگوهای تاریخی در اسکنر الگوی نمودار X3

در تجارت، سود خود را به اندازه ابزار و دانش خود به دست می آورید. اسکنر الگوی نمودار X3 الگوی هارمونیک عالی و نشانگر الگوی موج الیوت است که از الگوریتم تشخیص الگوی نسل بعدی استفاده می کند (اولین نشانگر الگوی هارمونیک بدون رنگ آمیزی مجدد + بدون تاخیر). برای درک و آزمایش استراتژی خود، کافی است نوارها را افزایش دهید تا به عددی بالاتر مانند 5000 یا 10000 اسکن کنید. در ابتدا نوارهای اسکن روی 250 تنظیم شده است تا مقداری محاسبات ذخیره شود، اما می توانید تا آنجا که می توانید تعداد را افزایش دهید تا فقط استراتژی خود را بررسی کنید. اسکرین شات نحوه انجام آن را نشان می دهد.

1. استراتژی خود را در هر نماد و در هر بازه زمانی بهینه کنید

همانطور که می بینید، الگوی هارمونیک و الگوی موج الیوت در هر نماد و در هر بازه زمانی متفاوت عمل می کنند. بنابراین، سیگنال های تاریخچه را در هر نماد و در هر بازه زمانی بررسی کنید تا استراتژی خود را در هر نماد و در هر بازه زمانی بهینه کنید. در حالی که در حال مطالعه این الگوها با اسکنر الگوی سودآور هستید، دانش و مهارت های بیشتری برای تجارت خود به دست خواهید آورد.

2. تایید ثانویه برای بهبود سود شما

برای بهبود میزان موفقیت، مطمئن شوید که شاخص‌ها و فیلترهای مختلف را همراه با الگوهای سیگنال تاریخی در اسکنر به عنوان تأیید ثانویه مطالعه می‌کنید. به نظر من، شما دانش عملی را در عرض چند هفته به دست خواهید آورد، در حالی که سایر معامله گران الگوهای هارمونیک معمولاً 1 تا 3 سال طول می کشد تا دانش معاملات الگوی هارمونیک را بدست آورند (و 2 تا 4 سال برای تجارت موج الیوت). این یک مزیت بزرگ با این نشانگر غیر رنگ آمیزی است.

3. برای صرفه جویی در محاسبه، نوارها را روی Scan input = پیش فرض در معاملات زنده تنظیم کنید

نکته مهم دیگر این است که پس از پایان مطالعه با الگوهای سیگنال تاریخی، ورودی “Bars to Scan” را به 250 تبدیل کنید. اگر نوارها را به اسکن = 10000 و غیره رها کنید، این برای متاتریدر شما بسیار سنگین خواهد بود. برای تجارت زنده خود، Bars را روی Scan = 250 یا تا حد امکان کوچک تنظیم کنید. از آنجایی که نتایج معاملات زنده و سیگنال‌های تاریخی یکسان هستند، حتی اگر نوارها را روی Scan = 250 یا تعداد نسبتاً کوچک دیگری تنظیم کنید، چیزی از دست نخواهید داد.

4. تجارت ساده و آسان

در کنار تمام این فناوری پیچیده که قبل از رایانه شما اجرا می شود، تجارت با اسکنر الگوی نمودار X3 به دلیل ویژگی های غیر رنگ آمیزی آن آسان و ساده است. فقط نمودارهای خود را مطالعه کنید و با آنچه از نمودارهای خود می بینید معامله کنید.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

https://www.mql5.com/fa/market/product/41992

https://www.mql5.com/fa/market/product/41993

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.