نمایش اسلاید نشانه های خستگی؟

[ad_1] دلار آمریکا، EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD، AUD/USD – چشم انداز فنی: دلار آمریکا روند نزولی دست نخورده باقی می ماند. با این حال، به نظر می رسد که اسلاید در حال از دست دادن بخار است. چشم انداز جفت ارزهای کلیدی و تابلوهای راهنمایی برای تماشا چیست؟ پیشنهاد مانیش جرادی معاملات فارکس نیوز: استراتژی USD،

کد خبر : 306300
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۵
نمایش اسلاید نشانه های خستگی؟

[ad_1]

دلار آمریکا، EUR/USD، USD/JPY، GBP/USD، AUD/USD – چشم انداز فنی:

  • دلار آمریکا روند نزولی دست نخورده باقی می ماند.
  • با این حال، به نظر می رسد که اسلاید در حال از دست دادن بخار است.
  • چشم انداز جفت ارزهای کلیدی و تابلوهای راهنمایی برای تماشا چیست؟

پیشنهاد مانیش جرادی

معاملات فارکس نیوز: استراتژی

USD، دلار آمریکا، پیش بینی فنی شاخص DXY – خنثی

کاهش گسترده دلار آمریکا دست نخورده باقی مانده است، اما با نزدیک شدن به حوزه حمایتی کلیدی در طیف وسیعی از ارزها، این کاهش ممکن است کند یا حتی متوقف شود.

حرکت در نمودارهای بازه زمانی بالاتر شاخص دلار آمریکا (شاخص DXY)، از جمله نمودارهای هفتگی، همانطور که توسط شاخص واگرایی همگرایی میانگین متحرک (MACD) نشان داده شده است، پایین می ماند. این درست زمانی اتفاق می‌افتد که شاخص DXY در حال نزدیک شدن به ناحیه بالشتک نسبتاً قوی، از جمله میانگین متحرک 89 هفته‌ای (WMA)، تقریباً در حدود پایین‌ترین سطح ژوئن 2022 یعنی 101.30 است. همانطور که نمودار هفتگی نشان می دهد، 89-WMA چندین بار در سال های 2019 و 2020 یک طبقه ارائه کرده است، بنابراین نوعی مکث/تثبیت تعجب آور نخواهد بود. با این حال، برای اینکه مکث معنی دار باشد، شاخص باید بالاتر از مقاومت فوری در بالاترین سطح 105.60 هفته گذشته شکسته شود. تا آن زمان، سوگیری جهتی برای دلار باقی می ماند.

نمودار هفتگی شاخص DXY

image1.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

پیش بینی فنی EUR/USD – خنثی

یورو/دلار در روز پنجشنبه به بالاترین سطح 9 ماهه خود رسید و هیچ نشانه ای از معکوس شدن روند صعودی کوتاه مدت دیده نمی شود. با این وجود، یک واگرایی منفی (کاهش شاخص قدرت نسبی 14 روزه مرتبط با افزایش قیمت) در نمودارهای روزانه نشان می دهد که رالی نشانه هایی از خستگی را نشان می دهد. این واگرایی در حالی رخ می‌دهد که ارز واحد با مقاومت شدیدی در بالاترین سطح 1.0786 در ماه می 2022 روبرو شده است که خطر توقف/عقب‌نشینی جزئی را افزایش می‌دهد.

هر گونه عقب نشینی می تواند آن را به سمت حمایت فوری در پایین ترین سطح هفته گذشته 1.0482 سوق دهد. تنها شکست به زیر 1.0482 تایید می کند که فشار صعودی محو شده است، که می تواند EUR/USD را به سمت میانگین متحرک 200 روزه (اکنون در 1.0390) سوق دهد.

نمودار روزانه EUR/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

پیش بینی فنی USD/JPY – خنثی

سقوط به پایین ترین سطح 6-1/2 ماهه در روز پنجشنبه تایید می کند که حرکت نزولی دلار/ین در حال حاضر دست نخورده باقی مانده است. با این حال، فراتر از مدت فوری، احتمال توقف در کاهش در حال افزایش است. این به این دلیل است که در حالی که روند گسترده‌تر نزولی است، ضررهای هفته‌های اخیر با سرعت کمتری رخ داده است. یعنی، پایین‌ترین قیمت‌های جدید با کاهش‌های جدید در حرکت همراه نبوده است، که نشان می‌دهد لغزش در حال از دست دادن بخار است (نگاه کنید به نمودار روزانه). این در حالی است که USD/JPY در حال نزدیک شدن به یک منطقه حمایتی کاملاً قوی است، از جمله، پایین ترین سطح ماه مه 2022 یعنی 126.30.

نمودار روزانه USD/JPY

image3.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

GBP/USD پیش بینی فنی – خنثی

در هفته های اخیر، GBP/USD تلاش کرده است تا از سقف همگرای میانگین متحرک 200 روزه، مصادف با اوج 1.2295 در آگوست 2022 عبور کند. با توجه به اینکه شاخص حرکت جهت دار به علاوه (DMI) و منهای DMI زیر 25 است، شرایط محدوده می تواند در کوتاه مدت ادامه یابد. انتهای بالای محدوده با بالاترین قیمت دسامبر 1.2445 تعریف می شود، در حالی که انتهای پایین محدوده توسط پایین ترین سطح هفته گذشته 1.1840 تعیین می شود.

نمودار روزانه GBP/USD

image4.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

پیش بینی فنی AUD/USD – خنثی

AUD/USD به یک سد سخت نزدیک می شود: میانگین متحرک 89 هفته ای (WMA)، نزدیک به بالاترین حد اوت 2022 یعنی 0.7135. شاخص قدرت نسبی 14 هفته ای (RSI) نزدیک به بالای محدوده اخیر است، که در گذشته اخیر رالی ها را محدود کرده است. به عنوان مثال، AUD/USD در آوریل 2022 از یک تنظیم مشابه، از جمله مقاومت در بالاترین حد قبلی و 89-WMA، همراه با RSI در 60، کاهش یافت. در حالی که این لزوماً به معنای برگشت قریب‌الوقوع نیست، از ریسک: پاداش. از نظر، خنثی ماندن ممکن است عاقلانه باشد.

نمودار هفتگی AUD/USD

image5.png

نمودار ایجاد شده با استفاده از TradingView

پیشنهاد مانیش جرادی

ویژگی های معامله گران موفق

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.