نقطه عطفی در فضاهای مراقبت از کودکان با بودجه جدید برای خانواده های بریتیش کلمبیا حاصل شد

[ad_1] نقطه عطفی در فضاهای مراقبت از کودکان با بودجه جدید برای خانواده های بریتیش کلمبیا حاصل شد 2 مه 2022 لنگلی، بریتیش کلمبیا اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا مراقبت از کودکان فقط یک سیاست اجتماعی نیست، بلکه یک سیاست اقتصادی نیز هست. دسترسی به مراقبت از کودکان با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، منعطف

کد خبر : 201685
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 می 2022 - 22:25
نقطه عطفی در فضاهای مراقبت از کودکان با بودجه جدید برای خانواده های بریتیش کلمبیا حاصل شد

[ad_1]

نقطه عطفی در فضاهای مراقبت از کودکان با بودجه جدید برای خانواده های بریتیش کلمبیا حاصل شد

2 مه 2022 لنگلی، بریتیش کلمبیا اشتغال و توسعه اجتماعی کانادا

مراقبت از کودکان فقط یک سیاست اجتماعی نیست، بلکه یک سیاست اقتصادی نیز هست. دسترسی به مراقبت از کودکان با کیفیت بالا، مقرون به صرفه، منعطف و فراگیر باعث رشد اقتصاد ما می شود، به زنان بیشتری اجازه می دهد وارد نیروی کار شوند و به هر کودک کانادایی کمک می کند تا بهترین شروع زندگی را داشته باشد. در حالی که کاهش هزینه های مراقبت از کودک مهم است، تنها بخشی از معادله است. به همین دلیل است که دولت های کانادا و بریتیش کلمبیا با یکدیگر همکاری کرده اند تا تعداد فضاهای مجاز مراقبت از کودکان را در این استان افزایش دهند.

امروز، وزیر اشتغال، توسعه نیروی کار و گنجاندن معلولیت، کارلا کوالترو، به نمایندگی از وزیر خانواده، کودکان و توسعه اجتماعی، کارینا گولد، به کاترینا چن، وزیر دولت برای مراقبت از کودکان در بریتیش کلمبیا، در پیش دبستانی کوکی هیولا پیوست تا جشن بگیرد. که بریتیش کلمبیا از زمان راه‌اندازی ChildCareBC در سال 2018 از 30500 فضای جدید مراقبت از کودک فراتر رفته است. تا مارس 2026، خانواده‌های بریتیش کلمبیا از سال 2018 از ایجاد حدود 60000 فضای مجوز جدید برای تمام سنین مراقبت از کودکان بهره خواهند برد. حمایت فدرال – این میزان تا مارس 2028 به حدود 70000 افزایش خواهد یافت.

دولت کانادا اکنون با هر استان و منطقه ای موافقت نامه هایی را امضا کرده است تا به وعده خود مبنی بر ایجاد یک سیستم آموزش اولیه و مراقبت از کودکان با کیفیت بالا و مقرون به صرفه و فراگیر در سراسر کانادا عمل کند. به عنوان بخشی از توافق با دولت بریتیش کلمبیا، دولت کانادا 3.2 میلیارد دلار در مدت پنج سال برای کمک به بهبود آموزش اولیه و مراقبت از کودکان از کودکان زیر 6 سال در این استان سرمایه گذاری خواهد کرد.

ساختن یک سیستم مراقبت از کودکان که برای کانادایی ها در هر منطقه ای از کشور کار می کند، بخش کلیدی این طرح برای مقرون به صرفه تر کردن زندگی برای خانواده ها و ایجاد مشاغل خوب و رشد اقتصاد است. به عنوان بخشی از این قراردادها، دولت کانادا قصد دارد تا مارس 2026 حدود 250000 فضای جدید برای مراقبت از کودک در سراسر کشور ایجاد کند تا به خانواده ها، صرف نظر از اینکه در کجا زندگی می کنند، گزینه های مقرون به صرفه مراقبت از کودک را ارائه دهد.

این طرح در حال حاضر زندگی را برای خانواده ها مقرون به صرفه تر می کند. تقریباً همه استان‌ها و مناطق کانادا شاهد کاهش هزینه‌های مراقبت از کودکان بوده‌اند و تا پایان سال 2022، متوسط ​​هزینه‌ها برای فضاهای آموزشی اولیه و مراقبت از کودکان تنظیم شده در سراسر کشور به نصف کاهش می‌یابد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.