نقطه ضعف USD/JPY از 140.00 به عنوان هدف نزولی بعدی خارج می شود

[ad_1] USD/JPY قیمت و تجزیه و تحلیل نمودار توصیه شده توسط Nick Cawley پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید دلار آمریکا در روز پنجشنبه پس از اینکه آخرین گزارش تورمی انتظارات بازار را شکست داد و فشار قیمت ها را کاهش داد، به شدت کاهش یافت. تورم سالانه ایالات متحده از 8.2 درصد

کد خبر : 279322
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
نقطه ضعف USD/JPY از 140.00 به عنوان هدف نزولی بعدی خارج می شود

[ad_1]

USD/JPY قیمت و تجزیه و تحلیل نمودار

توصیه شده توسط Nick Cawley

پیش بینی JPY رایگان خود را دریافت کنید

دلار آمریکا در روز پنجشنبه پس از اینکه آخرین گزارش تورمی انتظارات بازار را شکست داد و فشار قیمت ها را کاهش داد، به شدت کاهش یافت. تورم سالانه ایالات متحده از 8.2 درصد در ماه قبل به 7.7 درصد کاهش یافت و این انتظارات را تقویت کرد که فدرال رزرو سرعت افزایش بیشتر نرخ بهره را کاهش دهد و حجم آن را کاهش دهد. پاول، رئیس فدرال رزرو، قبلاً گفته بود که بانک مرکزی افزایش نرخ بهره را در برخی مواقع کند می کند، اگرچه او همچنین اضافه کرد که ممکن است لازم باشد نرخ ها برای مدتی در سطح محدودکننده باشند. چاپ تورم دیروز به پاول فرصتی برای تکان دادن قبل از نشست دسامبر FOMC می دهد. در آستانه انتشار روز پنجشنبه، بازار با احتمال 50/50 برای افزایش نرخ 50 واحدی یا 75 واحدی قیمت گذاری کرد. در حال حاضر، بازار با احتمال 83 درصد افزایش 50 واحدی و 17 درصد احتمال افزایش 75 واحدی قیمت گذاری می کند.

تورم ایالات متحده از 8.2 درصد به 7.7 درصد کاهش یافته است. چه چیزی برای فدرال رزرو و دلار آمریکا در پیش است

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

نظرات بازار به موقع و قانع کننده را از تیم DailyFX دریافت کنید

مشترک شدن در خبرنامه

چرخش شدید دیروز دلار، طیف وسیعی از بازارهای ریسک را به شدت افزایش داد و باعث شد که دلار به شدت در بازار فروخته شود. نزدک افزایش ۷ درصدی را ثبت کرد، طلا از مقاومت جهش کرد و به 1760 دلار در هر اونس+ رسید، در حالی که یورو/دلار آمریکا از 0.9980 به حدود 1.0230 رسید و قیمت زیر برابری اکنون شبیه به گذشته است. بازدهی خزانه داری ایالات متحده با نرخ حساس 2 ساله بیش از 25 واحد پایه در جلسه به شدت کاهش یافت.

نمودار قیمت 2 ساله ایالات متحده – 11 نوامبر 2022

تغییر روز پنج‌شنبه در انتظارات نرخ‌های ایالات متحده باعث شد که USD/JPY در عرض چند پیپ پس از آزمایش 140 سقوط کند، سطحی که آخرین بار در اواخر سپتامبر مشاهده شد. ترکیب یک دلار قوی و یک ین ضعیف، از اواخر سپتامبر سال گذشته تاکنون، 40 رقم بزرگ افزایش یافته است. بانک مرکزی ژاپن که در بیشتر این مدت در حاشیه نشسته و به تماشای این حرکت نشسته است، به غیر از چند مداخله اخیر، از دیدن سقوط USD/JPY خوشحال خواهد شد. هدف فوری 139.40 تا 140.00 است، در حالی که هر حرکت بالاتری احتمالاً برای یافتن هر کششی مشکل دارد.

بانک ژاپن (BoJ) – مداخله در بازار ارز

برای همه داده‌ها و رویدادهای اقتصادی متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX.

نمودار قیمت روزانه USD/JPY – 11 نوامبر 2022

نمودارهای ایجاد شده با TradingView

معامله گران خرده فروشی، نت-شورت ها را کاهش می دهند

داده های معامله گران خرده فروشی نشان می دهد که 43.57 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.29 به 1 است. تعداد معامله گران در معاملات خالص 5.50 درصد بیشتر از دیروز و 13.46 درصد بیشتر از هفته گذشته است. معامله گران نت شورت 24.74 درصد کمتر از دیروز و 30.43 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های USD/JPY ممکن است به افزایش خود ادامه دهند. با این حال، معامله‌گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته، کوتاه‌تر هستند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهد که روند فعلی قیمت USD/JPY ممکن است به زودی کاهش یابد، علیرغم این واقعیت که معامله گران همچنان کوتاه مدت هستند.




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 1% -24٪ -15%
هفتگی 13% -29٪ -16٪

نظر شما در مورد ایالات متحدهD/JPY – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم در انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.