نقض USD/JPY در سال 2016 در حالی که معامله‌گران APAC در جلسه ریسک‌پذیر چشمگیر هستند

[ad_1] ین ژاپن، USD/JPY، AUD/USD، نفت، احساسات بازار – نکات صحبت بازارهای سهام آسیا و اقیانوسیه به پایان درخشان هفته پس از رشد سهام ایالات متحده چشم دوخته اند قیمت نفت یک شبه کاهش یافت زیرا ناتو قصد دارد تسلیحات بیشتری به اوکراین بدهد USD/JPY از بالاترین حد در سال 2016 شکسته شد و نوسانگرها

کد خبر : 183191
تاریخ انتشار : جمعه ۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۶:۴۵
نقض USD/JPY در سال 2016 در حالی که معامله‌گران APAC در جلسه ریسک‌پذیر چشمگیر هستند

[ad_1]

ین ژاپن، USD/JPY، AUD/USD، نفت، احساسات بازار – نکات صحبت

  • بازارهای سهام آسیا و اقیانوسیه به پایان درخشان هفته پس از رشد سهام ایالات متحده چشم دوخته اند
  • قیمت نفت یک شبه کاهش یافت زیرا ناتو قصد دارد تسلیحات بیشتری به اوکراین بدهد
  • USD/JPY از بالاترین حد در سال 2016 شکسته شد و نوسانگرها به سود بیشتر اشاره کردند.

چشم انداز روز جمعه آسیا و اقیانوسیه

معامله گران آسیا-اقیانوسیه با کاهش قیمت نفت و افزایش سهام ایالات متحده، به دنبال بازگشت هفته به بازارها به سمت موضع ریسک پذیری هستند. شاخص Nasdaq-100 با بتا بالا (NDX) در معاملات یک شبه نیویورک نزدیک به 2 درصد افزایش یافت. قیمت نفت خام WTI و نفت خام برنت علیرغم تعهد مجدد ناتو برای تامین کمک های بیشتر به اوکراین کاهش یافت زیرا با وجود واکنش شدید نیروهای اوکراینی، گلوله باران بی رویه روسیه از شهرهای اوکراین تشدید شد. بنا بر گزارش ها، این نیروها صبح امروز یک کشتی جنگی روسیه را در بردیانسک، شهر بندری در غرب ماریوپل منهدم کردند. ین ژاپن کاهش خود را در برابر گرینبک یک شبه افزایش داد و USD/JPY به بالاترین سطح خود از دسامبر 2015 افزایش یافت.

دلار استرالیا برای سومین روز در برابر دلار آمریکا افزایش یافت که توسط مجموعه ای قوی از اعداد PMI استرالیا منتشر شد. این داده‌ها شرط‌های افزایش نرخ را در بانک مرکزی استرالیا (RBA) تقویت کرد، به طوری که معاملات آتی نرخ نقدی افزایش نرخ را به محض جلسه هیئت مدیره ژوئن نشان می‌دهد. فیلیپ لو، رئیس RBA، به آهستگی اما پیوسته تسلیم افزایش احتمالی نرخ بهره در سال جاری شده است، حتی اگر تورم دستمزدها آنطور که قبلاً انتظار می‌رفت افزایش نیافته باشد. معامله گران دلار استرالیا فروش خرده فروشی را برای ماه فوریه ارزیابی خواهند کرد که قرار است هفته آینده عرضه شود. در همین حال، AUD/USD احتمالاً نشانه های خود را از احساسات گسترده تر بازار و قیمت های کالاها می گیرد.

ژاپن امروز صبح داده های تورم را برای دوره مارس توکیو منتشر خواهد کرد. سیاستگذاران بانک مرکزی ژاپن نشان می‌دهند که جنگ در اروپای شرقی به دلیل افزایش هزینه‌های مواد خام، احتمالاً به قیمت‌های بالاتر در اقتصاد ژاپن دامن می‌زند. با این حال، به نظر نمی‌رسد BOJ هنوز اشتیاق زیادی برای حذف سیاست‌های بسیار آسان خود نداشته باشد. در حال حاضر، تورم در ژاپن در مقایسه با سایر اقتصادهای G7 بسیار پایین است. گفتگوهای دووی نشان می دهد که واگرایی بین سیاست های فدرال رزرو و BOJ گسترش یافته است و شرط بندی های کوتاه بر روی ین به نفع دلار افزایش یافته است. این احتمالاً زیربنای USD/JPY خواهد بود حتی با وجود جفت ارز در بالاترین سطح چند ساله.

هفته با یک رویداد اقتصادی سبک به پایان خواهد رسید. شاخص قیمت خرده‌فروشی فیلیپین در ماه دسامبر و اعتماد تجاری آن در سه ماهه اول قرار است از مرزها عبور کند. اعتماد مصرف کننده تایوان در ماه مارس به روز رسانی خواهد شد. مانده حساب جاری سه ماهه چهارم چین به پایان می رسد و هند هفته را با رشد وام بانکی و رشد سپرده در هفته منتهی به 11 مارس به پایان می رساند.

پیش بینی فنی USD/JPY

USD/JPY یک شبه پس از تضعیف ین در برابر دلار آمریکا برای پنجمین روز متوالی از بالاترین سطح سال 2016 (121.68) شکست. این حرکت از افزایش ۲۶۱.۸ درصدی فیبوناچی حرکت بالا/پایین ژانویه ناشی شد. یک عقب نشینی ممکن است عمل قبلی سال 2016 را به عنوان حمایت در نظر بگیرد. با این حال، به نظر می‌رسد قیمت‌ها بیشتر افزایش می‌یابد، که با قدرت در شاخص قدرت نسبی (RSI) و نوسان‌گرهای MACD نشان داده می‌شود. افزایش 361.8 درصدی Fib و بالاترین سطح 2015 در 125.85 اهداف احتمالی هستند که در صورت ادامه روند فعلی ممکن است به زودی مورد هدف قرار گیرند.

نمودار روزانه USD/JPY

نمودار usdjpy، نمودار ین

نمودار ایجاد شده با TradingView

{{خبرنامه}}

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.