نقش منفی بازیگر «پچه مهندس»/ مهشید جوادی: دوست ندارم نقش‌های تکراری بازی کنم

یکی از سریال‌هایی که در ماه‌های اخیر روی آنتن شبکه دو رفت و توانست بخشی از مخاطبان را همراه خود کند سریال نوار زرد بود. سریالی که فصل دوم آن در حالی پخش شد که بخش زیادی از بازیگران آن نسبت به فصل اول تغییر کرده بودند و نقش اصلی آن هم که در فصل

کد خبر : 168284
تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۲
نقش منفی بازیگر «پچه مهندس»/ مهشید جوادی: دوست ندارم نقش‌های تکراری بازی کنم



یکی از سریال‌هایی که در ماه‌های اخیر روی آنتن شبکه دو رفت و توانست بخشی از مخاطبان را همراه خود کند سریال نوار زرد بود. سریالی که فصل دوم آن در حالی پخش شد که بخش زیادی از بازیگران آن نسبت به فصل اول تغییر کرده بودند و نقش اصلی آن هم که در فصل پیش امیر آقایی آن را بازی کرده بود، این بار به بانیپال شومون سپرده شد تا نخستین تجربه جدی بازیگری او در تلویزیون هم با این سریال شکل گیرد. 

مهشید جوادی هم که با سریال بچه مهندس شناخته شده بود، در این سریال ایفاگر نقشی بود که با سریال قبلی‌اش کاملاً تفاوت داشت. درباره تجربه بازی در یک سریال پلیسی با مهشید جوادی بازیگر سریال «نوار زرد» گفت‌وگو کرده‌ایم که در ادامه آن را می‌خوانید. 

*ژانر پلیسی و حادثه‌ای یکی از ژانرهای پرطرفدار جهان است؛ نخستین تجربه در چنین ژانری چطور بود؟ 

من عاشق ژانر پلیسی هستم و خیلی دوست داشتم که آن را تجربه کنم، از این جهت بابت بازی این نقش آن هم در یک سریال پلیسی هیجان زده هستم. 

*نوار زرد سومین تجربه جدی و پر مخاطب شما در تلویزیون است؟ 

بله، من سال ۹۵ سریال «آنام» را در شبکه ۳ داشتم که سریال پرطرفداری هم بود و «نوار زرد» بعد از سریال «بچه مهندس» سومین سریال جدی من در تلویزیون است. 

*چه شد که به این سریال پیوستید و این نقش را بازی کردید؟ 

مهمترین انگیزه‌ام متفاوت بودن نقش نسبت به نقش‌های پیشینم بود. نمی‌دانم بگویم متأسفانه یا خوشبختانه بعد از سریال «بچه مهندس» از پروژه‌هایی که با من تماس گرفته می‌شد برای نقش‌های مشابه این سریال بود، با همان تم شخصیتی و همان ویژگی‌ها؛ یک دختر مهربان و کاملاً مثبت که قرار است جنبه‌های مثبت سریال را نمایندگی کند. در نوار زرد اما یک شخصیت خاکستری و منفی را بازی کردم و این تفاوت را بسیار دوست دارم. 

*از اینکه مخاطب بابت شناخت قبلی که از سریال‌های‌تان دارد شما را در قالب جدید که یک شخصیت منفی است نپذیرد، نمی‌ترسیدید؟ 

من بازیگر هستم و بازیگری یعنی پذیرش نقش‌ها و ویژگی‌های متفاوت. اگر قرار بود که فقط یک مدل نقش را بازی کنم ترجیح می‌دادم وارد عرصه بازیگری نشوم. شاید چند سال دیگر دوباره نقشی مانند سریال بچه مهندس را تکرار کنم اما اینکه بخواهم یک مدل شخصیتی را به عنوان شناسنامه کاری خود انتخاب کنم نه چنین کاری نخواهم کرد و دوست دارم نقش‌های متفاوتی را تجربه کنم. 

*به نظرتان بانیپال شومون که نقش مقابل شما را هم ایفا می‌کرد توانست از پس نقشی که در فصل قبل امیر آقایی آن را بازی می‌کرد، برآید؟ 

نقش سرگرد این خطر را داشت که به خاطر آن که در فصل قبل امیر آقایی آن را بازی کرده بود و او هم بازیگر خیلی خوبی و هم پرطرفدار است، در این فصل به خطر بیفتد و مخاطبان را نپذیرد؛ اما بانیپال شومون خیلی خوب بازی کرد و به نظرم توانست از پس این چالش با موفقیت برآید و مخاطبان را همراه خود کند. 

۵۸۵۸



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.