نفت دیر می رود ، تحت تاثیر طرح تامین چین ، حراج اوراق قرضه ایالات متحده قرار گرفت

[ad_1] در معاملات بی ثبات ، معاملات آتی نفت برنت 1.15 دلار یا 1.6 درصد کاهش یافت و به 71 دلار و 45 سنت در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با 1.16 دلار معادل 1.7 درصد کاهش به 68.14 دلار رسید. این پایین ترین میزان برای هر دو از

کد خبر : 102773
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۵۳
نفت دیر می رود ، تحت تاثیر طرح تامین چین ، حراج اوراق قرضه ایالات متحده قرار گرفت

[ad_1]

در معاملات بی ثبات ، معاملات آتی نفت برنت 1.15 دلار یا 1.6 درصد کاهش یافت و به 71 دلار و 45 سنت در هر بشکه رسید. قیمت نفت خام وست تگزاس اینترمدیت آمریکا (WTI) با 1.16 دلار معادل 1.7 درصد کاهش به 68.14 دلار رسید. این پایین ترین میزان برای هر دو از 26 آگوست بوده است.

جان کیلداف ، شریک در Again Capital LLC در نیویورک ، می گوید: “حراج فوق العاده ای برای اوراق قرضه 30 ساله با کمترین نرخ بهره از ماه ژانویه باعث ایجاد ترس مهمی در بازار نفت شد.” به

پس از سقوط بیش از 1 دلار در هر بشکه در ابتدای جلسه ، هر دو معیار به دنبال گزارش هایی مبنی بر گیر افتادن یک کشتی در کانال سوئز مثبت شدند. کشتی جابجا شد و هیچ تاخیری نداشت.

نفت پس از گزارش ایالات متحده که نشان می دهد میزان بنزین بسیار بیشتر از حد انتظار و بازگشت آهسته تولید ایالات متحده پس از طوفان ایدا ادامه دارد ، این سود را حفظ کرد.

اما معاملات آتی نفت بلافاصله پس از تقاضای شدید بعد از ظهر که 24 میلیارد دلار حراج اوراق 30 ساله ایالات متحده باعث کاهش سود به 1.91 درصد شد ، دوباره بیش از 1 دلار در بشکه کاهش یافت. سرمایه گذاران دارایی های خطرناک تری مانند نفت و سهام را فروختند.

نفت تحت فشار قرار گرفت زمانی که منابع ذخیره دولتی چین اعلام کردند ذخایر نفت خام خود را به صورت مرحله ای از طریق حراج عمومی برای کمک به پالایشگاه های داخلی در کنترل هزینه ها آزاد می کنند.

ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار در OANDA ، گفت: “استفاده چین از ذخایر نفت خام خود یک خبر بزرگ است و باید برای پالایشگاه ها و شرکت های شیمیایی داخلی تسکین زیادی ایجاد کند.”

بر اساس داده های دولت ، ذخایر نفت خام آمریکا در هفته منتهی به 3 سپتامبر 1.5 میلیون بشکه کاهش یافت که بسیار کمتر از پیش بینی تحلیلگران 4.6 میلیون بشکه بود.

کاهش بیش از حد انتظار 7.2 میلیون بشکه در موجودی بنزین ، از قیمت نفت حمایت کرد. تحلیلگران پیش بینی می کردند ذخایر بنزین تنها 3.4 میلیون بشکه کاهش یابد.

رویال داچ شل Plc در برخی از تحویل های نفت به دلیل آسیب ناشی از Ida فورس ماژور اعلام کرد.

چاه های دریایی خلیج فارس حدود 17 درصد از تولید آمریکا را تشکیل می دهند. حدود 1.4 میلیون بشکه در روز از تولید نفت خام همچنان تعطیل بود.

با افزایش موارد کووید -19 ایالات متحده در میان افراد واکسینه نشده ، رئیس جمهور جو بایدن رویکردهای جدیدی را برای کنترل همه گیری ، از جمله الزام واکسیناسیون همه کارکنان فدرال ، ارائه می دهد.

شل در نظر دارد اجباری شدن واکسیناسیون COVID-19 برای کارگران و یا اخراج آنها را برای کارگران اجباری کند.

چند خط هوایی آمریکایی نسبت به کاهش فروش بلیط هشدار دادند و پیش بینی درآمد را کاهش دادند زیرا نوع دلتا ویروس کرونا سفر را تهدید کرد.

برای مشاهده همه رویدادهای اقتصادی امروز ، موارد ما را بررسی کنید تقویم اقتصادی

(گزارش اضافی توسط نوآ براونینگ در لندن ، نوین توکرال در سنگاپور و لورا سانیکولا در نیویورک ؛ ویرایش توسط دیوید گودمن ، مارک پاتر و دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.