نفت خام به دلیل نگرانی از عرضه روسیه به بالاترین حد در 14 سال اخیر رسید

[ad_1] نفت خام قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل قیمت نفت خام به دلیل نگرانی از عرضه همچنان به رشد خود ادامه می دهد. اروپا به جریان های انرژی روسیه وابسته است. برای فهرستی از همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX اوایل امروز با فیلتر شدن اخباری

کد خبر : 175289
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۶
نفت خام به دلیل نگرانی از عرضه روسیه به بالاترین حد در 14 سال اخیر رسید

[ad_1]

نفت خام قیمت، نمودار، و تجزیه و تحلیل

  • قیمت نفت خام به دلیل نگرانی از عرضه همچنان به رشد خود ادامه می دهد.
  • اروپا به جریان های انرژی روسیه وابسته است.

برای فهرستی از همه انتشار داده‌ها و رویدادهای متحرک بازار، به بخش مراجعه کنید تقویم اقتصادی DailyFX

اوایل امروز با فیلتر شدن اخباری در بازار مبنی بر اینکه ایالات متحده مذاکرات برای ممنوعیت واردات نفت و انرژی روسیه را در تلاشی بیشتر برای سفت کردن حلقه مالی حول جنگ رئیس جمهور پوتین در اوکراین، رهبری می کند، نفت برنت به بالاترین سطح خود در حدود 14 سال گذشته رسید. شوک مداوم عرضه، و تصمیم اوپک پلاس برای عدم افزایش بیشتر تولید در هفته گذشته، اخیراً باعث شده است که نفت در مسیری یک طرفه قرار گیرد و مانعی برای توقف رشد قیمت ها شود. گفته می‌شود که ایالات متحده برای افزایش تولید به عربستان سعودی نزدیک می‌شود، در حالی که هفته گذشته شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه هرگونه توافق هسته‌ای ایران نیز شاهد عرضه اضافی به بازار خواهد بود.

ممنوعیت واردات نفت و گاز روسیه به اقتصادهای سراسر جهان ضربه می زند و اتحادیه اروپا احتمالاً بیشترین ضربه را خواهد زد. طبق داده‌های یورواستات در سال 2019، این بلوک حدود 27 درصد از نفت خام خود را به همراه 46.7 درصد از سوخت جامد مورد نیاز خود و 41 درصد از نیاز گاز طبیعی خود را از روسیه وارد می‌کند. بازارهای سهام اروپا این ریسک را با DAX منعکس می کنند که DAX از اوج ژانویه 2022 از 16300 به سطح فعلی 12580 رسیده است، در حالی که بورس فرانسه در همان بازه زمانی از کمی کمتر از 7400 به سطح فعلی 5820 کاهش یافته است.

نمودار ماهانه روغن سرعت حرکت امسال برنت و میزان آسیب پذیری بالاترین سطح جولای 2008 را نشان می دهد. حرکات با این سرعت باید با احتیاط رفتار شود، زیرا حتی بهترین راه‌اندازی‌ها و تجزیه و تحلیل‌های تجاری نیز می‌تواند توسط یک تیتر یا شایعه سرکش مورد استفاده قرار گیرد.

نمودار قیمت ماهانه نفت خام برنت 7 مارس 2022

نفت خام به دلیل نگرانی از عرضه روسیه به بالاترین حد در 14 سال اخیر رسید

اگر به نفت خام ایالات متحده نگاه کنیم، داده های تجارت خرده فروشی IG نشان می دهد 43.49 درصد از معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران کوتاه به لانگ 1.30 به 1 است. تعداد معامله گران معاملات خالص نسبت به دیروز 21.13 درصد بیشتر و نسبت به هفته گذشته 5.36 درصد کاهش یافته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص-خرد است. نسبت به دیروز 13.63 درصد و نسبت به هفته گذشته 28.83 درصد افزایش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران کوتاه مدت هستند نشان می‌دهد روغن – قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به افزایش خود ادامه دهد. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز کمتر خالص است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری ترکیبی بیشتری از تجارت نفت و نفت خام ایالات متحده می دهد.

دیدگاه شما در مورد چیست؟ نفت خام – صعودی یا نزولی؟؟ شما می توانید از طریق فرم انتهای این مقاله به ما اطلاع دهید یا می توانید از طریق توییتر با نویسنده تماس بگیرید @nickcawley1.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.