نظر کاربران خبرآنلاین درباره پژمان جمشیدی؛ مودب، با استعداد و پُر تلاش

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق تیم ملی ایران که حدود ده سال است وارد عرصه بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون شده است، امسال در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با دو فیلم سینمایی «شیشلیک» با کارگردانی محمدحسین مهدویان و «خط فرضی» با کارگردانی فرنوش صمدی در جشنواره حضور پیدا کرد

کد خبر : 20336
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
نظر کاربران خبرآنلاین درباره پژمان جمشیدی؛ مودب، با استعداد و پُر تلاش

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پژمان جمشیدی فوتبالیست سابق تیم ملی ایران که حدود ده سال است وارد عرصه بازیگری در سینما، تئاتر و تلویزیون شده است، امسال در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با دو فیلم سینمایی «شیشلیک» با کارگردانی محمدحسین مهدویان و «خط فرضی» با کارگردانی فرنوش صمدی در جشنواره حضور پیدا کرد و برای ایفای نقش در سینمایی «شیشلیک»نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. 

در جریان نشست خبری فیلم «خط فرضی» که روز(شنبه ۱۸ بهمن) برگزار شد، جمشیدی به تلاش برای دیده شدن به هر قیمتی متهم شد که در پاسخ گفت: «دیده شدن، آن‌قدر که شما فکر می‌کنید برای من مهم نیست. چندی پیش به پیشنهاد دوستی، نقدی مثبت درباره بازی خودم در فیلم «شیشلیک» را خواندم اما خبری که بلافاصله پس از آن دیدم درباره فوت علی انصاریان بود که برای من یک تلنگر بود. برای همین می‌خواهم بگویم که زندگی برای من آن‌قدر جدی نیست که فقط برای دیده شدن کار کنم.»

در ادامه و در پی واکنش‌هایی که نسبت به این موضوع به وجود آمد، خبرآنلاین از کاربران خود خواست تا نظرشان را درباره پژمان جمشیدی بگویند.

پژمان جمشیدی، جای کسی را تنگ نکرده 

عده‌ای در رابطه با ورود فوتبالیستی چون پژمان جمشیدی به عرصه تئاتر و سینما، اعتفاد دارند که بازیگری به استعداد و مهارت نیاز دارد و برای موفقیت حتما نباید تحصیلات دانشگاهی داشت.

کاربر بی‌نامی درباره همین موضوع نوشت: «پژمان جمشیدی نمونه بارز این است که بازیگری به استعداد مرتبط است و به تحصیلات ارتباطی ندارد.»

عرشیا درباره جایگاه جمشیدی در سینمای ایران نوشت: «پژمان جای کسی را در سینما تنگ نکرده است، کسانی که به او ایراد می‌گیرند، مشکل از خودشان است، پژمان جمشیدی حداقل در فیلم‌هایش لبخندی بر لبان این ملت افسرده می‌نشاند که همین هم جای تقدیر دارد.»

مخاطب ناشناسی درباره استعداد پژمان جمشیدی نوشت: «پژمان یک نابغه است به جای تخریب و نقد غیر کارشناسی اهالی هنر به فکر رشد و بالندگی‌اش باشند.»

حامد چنین اظهار نظر کرد: «بی شک و تردید، پژمان از نابازیگرانی که فقط به‌خاطر پول پدر و چهره‌شان در فیلم‌های مختلف بازی می‌کنند، بهتر است، حالا یک عده خوش‌شان نمی‌آید که ایشان تا این اندازه بین مردم محبوب شدند.»

مجید گلپا نوشت: «من بازی‌هایش را اصلا دوست نداشتم و به نظرم لوس و بیمزه بود، ولی کم کم کارش را یاد می‌گیرد و بهتر می‌شود، من بازی‌اش را در فیلم «شیشلیک» دیدم و خیلی دوست داشتم. پا به پای عطاران می‌آمد و یک جاهایی هم بهتر بود.»

امین فرزانه هم درباره شخصیت این هنرمند نوشت: «پژمان آدم بی‌عقده و باشخصیتی است . در زمانی که همه سعی می‌کنند زیرآب یکدیگر را بزنند، بدون ادا و سلبریتی بازی کارش را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد، نه بد کسی را می‌گوید، نه از تعریف کسی هول می‌شود، نه انتقاد کسی عصبانیش می‌کند. این یعنی اوج هنرمندی.»

ایمان ضمن مثبت خواندن کارنامه پژمان جمشیدی، ادامه داد: «خیلی از بازیگرهای سینما و تلویزیون از رشته‌های دیگر آمده‌اند و بازیگر شدند و ملاک ماندگاری آن‌ها، توانایی، استعداد و کسب دانش و تجربه است و در غیر این‌صورت حدف می‌شوند، تا این‌جای کار، آقای جمشیدی موفق بودند و کسانی که در مورد ایشان صحبت می‌کنند، قطعا از حسادت است و ناراحتیشان به این خاطر است که نمی‌توانند موفقیت ایشان را ببینند.»

نظر کاربران خبرآنلاین درباره پژمان جمشیدی؛ مودب، با استعداد و پُر تلاش
پژمان جمشیدی و رضا عطاران در فیلم «شیشلیک»

بازیگر شدن، فقط پارتی می‌خواهد

البته عده‌ای کماکان باور دارند که پژمان جمشیدی، آن‌چنان استعدادی در زمینه بازیگری ندارد و تنها به وسیله پارتی و رابطه توانسته وارد این عرصه شود.

یکی از کاربران بی نام درباره نقش شهرت و پارتی در موفقیت یک بازیگر نوشت: «با حضور این دسته از افراد در سینما بار دیگر به خیلی‌ها ثابت شد که بازیگری اصلا هنر نیست و به سواد و تخصص هم نیاز ندارد فقط کافی است پارتی و عشق شهرت داشته باشی تا به جایی برسی.»

حسین درباه عدم علاقه‌اش به بازیگری جمشیدی توضیح داد: «پژمان جمشیدی، انسان محترمی است ولی نمیدانم چرا اصلاً بازیگریش را دوست ندارم، به دل نمی‌نشیند و شاید دلیلش این است که در اکثر فیلم‌های جدید حضور دارد و ایفای نقش می‌کند و شاید به همین دلیل است.»

در این میان محمود، نگاهی کلی‌تر به ماجرا انداخت و در اعتراض به وضعیت سینما نوشت: «در سینمایی که نه فیلمساز با سواد و حرفه‌ای جود دارد و نه بازیگر حرفه‌ای جایی دارد، باید نظر بدهیم که این فوتبالیست کارش خوب است یا نه؟ جواب کاملا مشخص است.»

یکی از مخاطبان درباره بازیگری و فوتبال بازی کردن پژمان نوشت: «پژمان جمشیدی، بازیکن متوسطی بود و بازیگر متوسطی هم است. در کل آدم موفقی محسوب می‌شود، اما بازیگر بی‌نظیری نیست.»

مخاطب دیگری درباره علاقه افراد به دیده شدن نوشت: «همه دوست دارند به نوعی دیده شوند و برای هر شخصیتی متفاوت است، عده‌ای تمایل‌شان به دیده شدن بیشتر است و از نظر ما باعث می‌شود این چنین سوالی مطرح کنیم و برای افراد دیگر هم مهم نیست.»

محمد نیز که یکی دیگر از مخاطبان خبرآنلاین است، درباره مافیای سینما نوشت: «واقعاً مملکت بی حساب و کتابی داریم، هیچ چیز سر جای خودش نیست، یک فوتبالیست از طریق ارتباط با مافیای سینما و تلویزیون و بدون داشتن حداقل استعداد بازیگری به همین‌سادگی بازیگر می‌شود.»

پژمان، هم بازیگر خوبی است هم فوتبالیست با شخصیتی

البته بر خلاف عده‌ای که معتقدند، جمشیدی بازیگر خوبی نیست، کاربران زیادی معتقدند که جمشیدی هم بازیگر خوبی است و هم بازیکن بی نظیری و در هر دو حرفه بسیار خوب درخشیده است.»

کاربر بی نامی درباره حضور جمشیدی در هر دو حرفه نوشت: «هم فوتبالیست خوبی بود، هم بازیگری خوب و هم انسان با شخصیتی است.»

یک کاربر دیگر نوشت: «در ورزش فوتبال و هنر کارنامه خوبی دارد و به لحاظ شخصیت قابل احترام و معقول است.»

دنبال کننده‌ای با نام داراب درباره حضور در عرصه بازیگری نوشت: «فوتبالیست و غیر فوتبالیست ندارد. هر کسی که کارش را خوب انجام بدهد موفق می‌شود. دلیل نمی‌شود کسایی که استعداد ندارند به پیشینه جمشیدی ایراد بگیرند. به نظر من که بهتر از خیلی بازیگرهای تحصیل کرده هنر است. البته ناگفته نماند آن کسی که از باندبازی ناراحت است باید دنبال کسایی بگردد که مقصر اصلی این ماجرا هستند.»

آسو، پشتکار و تلاش جمشیدی در رسیدن به شهرت را بسیار موثر دانست و در همین رابطه نوشت: «بدون شک شهرت ورزشی آقای جمشیدی در چهره شدنش موثر بود، ولی بی شک استعداد و پشتکار هم داشت و گرنه در این ۹ سال از دور خارج شده بود، نه این که سطح فیلم‌ها و کارهایش بالاتر برود، ایشان نه در ایران اولین ورزشکار هنرمند است، نه در جهان، مرحوم فردین، کریم عبدالجبار و اریک کانتونا، همه هم در هنر و هم در ورزش حضور داشتند. بی‌شک پژمان با استعداد و توانمند است و از نظر شخصی هم آدم بسیار مودب و باسوادی است.»

مخاطبی با نام حمیرا چناری درباره حسادت و تنگ نظری‌های مرتبط با جمشیدی نوشت: «پژمان جمشیدی انسان شریف، فوتبالیست موفق و بازیگر متواضعی است، بهتر است از روی تنگ‌نظری تخریبش نکنیم.»

دنبال‌کننده دیگری با نام علی، درباره بازی جمشیدی نوشت: «شاید از نظر برخی بازیکن متوسطی باشد، اما از نظر من هم بازیکن خوبی بود و هم بازیگر ممتازی است.»

۵۷۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.