نظریه جدید Lord of the Rings از راز مخوف پرگرین توک می‌گوید

[ad_1] همانطور که این نظریه مضحک به نظر می‌رسد، در واقع اوضاع هنگامی ترسناک می‌شود که متوجه می‌شویم شواهد جالبی برای آن وجود دارد. به خصوص زمانی که می‌فهمیم که پرگرین چقدر فرصت داشته تا اطلاعات زیادی را برای ارباب تاریکی جمع آوری کند. او به عنوان پسر عمو و دوست فرودو در جشن تولد

کد خبر : 150164
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳
نظریه جدید Lord of the Rings از راز مخوف پرگرین توک می‌گوید

[ad_1]

همانطور که این نظریه مضحک به نظر می‌رسد، در واقع اوضاع هنگامی ترسناک می‌شود که متوجه می‌شویم شواهد جالبی برای آن وجود دارد. به خصوص زمانی که می‌فهمیم که پرگرین چقدر فرصت داشته تا اطلاعات زیادی را برای ارباب تاریکی جمع آوری کند. او به عنوان پسر عمو و دوست فرودو در جشن تولد بیلبو حضور داشت و شاهد ناپدید شدن بگینز بزرگتر بود. در رمان‌ها، او یکی از «توطئه‌گران» (به همراه مری، سم و فاتی بولگر) است که از وجود حلقه و قصد فرودو  آگاه است. آن‌ها جاسوسی او را می‌کنند تا مطمئن شوند که او تنها نیست، و مری حتی به دفتر خاطرات بیلبو نگاه می‌کند و یافته‌های خود را با پرگرین و دیگران در میان می‌گذارد.

در فیلم اقتباسی پیتر جکسون به نام The Fellowship of the Ring، پرگرین با صدای بلند به مهمانان دیگر در پرنسینگ پونی در بری درباره وقایع مهمانی سال‌ها قبل بیلبو می‌گوید که حرکتی بسیار احمقانه است، با توجه به اینکه حامل حلقه به طور فعال توسط مینیون‌ها شکار می‌شود. این حرکت بی‌دقت، فرودو را مجبور می‌کند تا حواس حضار را پرت کرده و با به دست گرفتن حلقه، Nazgûl را مستقیماً به مسافرخانه بکشاند. بعداً، در ریوندل، پرگرین (همراه با مری) اصرار می‌ورزد تا خودش را به یاران ثابت کند، علی رغم اینکه به گونه‌ای رفتار می‌کند که انگار حتی مأموریت را به درستی درک نمی‌کند.

در معادن موریا، شیطنت پرگرین به اوج خود می‌رسد. ابتدا، او به سمت Watcher in the Water سنگ پرتاب می‌کند، که احتمالاً باعث بیدار شدن آن می‌شود و یاران را مجبور می‌کند تا از داخل شاخک‌های هیولا فرار کند. سپس به شکل عجیبی اقدام به انداختن سنگی در چاه می‌کند. این اشتباه در فیلم اقتباسی از او  باع می‌شود تا آن‌ها باز هم به دردسر بیافتند. این کار «طبل‌ها در اعماق» را بیدار می‌کند، که به موجی به ظاهر بی‌پایان از اورک‌ها و غار ترول‌ها منتهی می‌شود. در حقیقت این هیاهو ممکن است بالروگ را نیز برانگیخته باشد که منجر به “مرگ” گاندالف و یکی از تاریک ترین لحظات فرنچایز شد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.