نظرسنجی BOFA نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران با افزایش ترس از رکود به دنبال پول نقد هستند

[ad_1] بر اساس نظرسنجی اخیر انجام شده توسط بانک آمریکا، سرمایه گذاران، که بدبینی فزاینده را درگیر کرده اند، به پول نقد پناه برده اند. این نظرسنجی حاکی از افزایش قابل توجه 5.6 درصدی ذخایر نقدی در ماه می است، زیرا سرمایه گذاران نگران خود را برای یک بحران اعتباری بالقوه و رکود آماده می

کد خبر : 360374
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
نظرسنجی BOFA نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران با افزایش ترس از رکود به دنبال پول نقد هستند

[ad_1]

بر اساس نظرسنجی اخیر انجام شده توسط بانک آمریکا، سرمایه گذاران، که بدبینی فزاینده را درگیر کرده اند، به پول نقد پناه برده اند. این نظرسنجی حاکی از افزایش قابل توجه 5.6 درصدی ذخایر نقدی در ماه می است، زیرا سرمایه گذاران نگران خود را برای یک بحران اعتباری بالقوه و رکود آماده می کنند.

پرواز به سمت ایمنی: سرمایه گذاران ذخایر نقدی خود را افزایش می دهند و برای رکود آماده می شوند

سرمایه گذاران به طور فزاینده ای به سمت ذخایر نقدی جذب می شوند، همانطور که در نظرسنجی اخیر انجام شده توسط BOFA نشان می دهد که این حرکت را به عنوان “پرواز به سمت ایمنی” در حوزه معاملات مالی توصیف می کند. قابل ذکر است، قرار گرفتن در معرض سهام تا کنون به اوج خود در سال 2023 رسیده است، در حالی که BOFA بیشتر تاکید می کند که تخصیص اوراق به بالاترین سطح خود از سال 2009 رسیده است.

بین 5 تا 11 مه، محققان BOFA این نظرسنجی را با تعامل با بیش از 250 مدیر صندوق جهانی که بر بیش از 650 میلیارد دلار دارایی نظارت داشتند، انجام دادند. بر اساس نظرسنجی BOFA، با نگرانی‌ها در مورد رکود احتمالی و بحران اعتباری، احساسات در حال تند شدن است و چرخشی نزولی به خود می‌گیرد.

تقریباً 65 درصد از مدیران صندوق های جهانی مورد بررسی اعتقاد به احتمال رکود اقتصادی داشتند. وقتی صحبت از سقف بدهی ایالات متحده می شود، اکثریت قابل توجهی از سرمایه گذاران شرکت کننده در نظرسنجی افزایش آن را در یک تاریخ خاص پیش بینی می کنند. با این حال، اگرچه اکثر مدیران صندوق انتظار حل و فصل دارند، درصد سرمایه گذارانی که چنین انتظاراتی دارند از 80 درصد به 71 درصد کاهش یافته است.

این نظرسنجی خاطرنشان می‌کند که سرمایه‌گذاران از چشم‌انداز رکود جهانی و پتانسیل افزایش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا به عنوان ابزاری برای فرونشاندن فشارهای تورمی مداوم نگران هستند.

مدیران صندوق همچنین نگران تشدید تنش ها در میان کشورهای بزرگ و خطر سرایت در سیستم اعتباری بانکی هستند. علاوه بر این، تحقیقات BOFA پرجمعیت ترین سهام را نشان داد و معاملات طولانی فناوری بیشترین جایگاه را در لیست داشتند.

در میان معاملات شلوغ دیگر، شرط بندی در برابر دلار آمریکا و بانک های ایالات متحده بود، در حالی که هجوم قابل توجهی به سهام فناوری مشاهده شد که توجه را از کالاها و خدمات آب و برق منحرف کرد.

آیا این تغییر به سمت ذخایر نقدی برای مقابله با طوفان کافی خواهد بود یا سرمایه گذاران دیگر فرصت های بالقوه را نادیده می گیرند؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.