نظرسنجی ها در کارولینای شمالی در انتخابات مقدماتی سنا که قدرت ترامپ را آزمایش می کند، بسته می شود

دموکرات های همکار جو بایدن برای حفظ اکثریت اندک خود در مجلس نمایندگان و سنا در انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر مبارزه می کنند. دموکرات ها در هر دو ایالت برای به دست آوردن کرسی های سنا که توسط جمهوری خواهان بازنشسته خالی می شوند، رقابت می کنند. انتخابات مقدماتی سناتورهای جمهوریخواه پنسیلوانیا در

کد خبر : 208400
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۸:۲۹
نظرسنجی ها در کارولینای شمالی در انتخابات مقدماتی سنا که قدرت ترامپ را آزمایش می کند، بسته می شود


دموکرات های همکار جو بایدن برای حفظ اکثریت اندک خود در مجلس نمایندگان و سنا در انتخابات میان دوره ای 8 نوامبر مبارزه می کنند. دموکرات ها در هر دو ایالت برای به دست آوردن کرسی های سنا که توسط جمهوری خواهان بازنشسته خالی می شوند، رقابت می کنند.

انتخابات مقدماتی سناتورهای جمهوریخواه پنسیلوانیا در روزهای پایانی خود به یک نبرد سه جانبه غیرقابل پیش بینی تبدیل شد. کتی بارنت، مفسر سیاسی محافظه‌کار، با دو رقیب با بودجه بهتر وارد رقابت شد: مهمت اوز، شهرت سلامت تلویزیونی مورد حمایت ترامپ و دیوید مک کورمیک، مدیر اجرایی سابق صندوق تامینی.

یک نظرسنجی آخر هفته توسط گروه ترافالگار، یک شرکت جمهوری خواه، نشان داد که اوز با 28.5% تا 26.8% در محدوده خطای بارنت پیشتاز است و مک کورمیک با 21.6% عقب تر است.

ظهور بارنت – همراه با سناتور ایالتی و نامزد فرمانداری داگ ماستریانو، نامزد راست افراطی که تئوری های توطئه ترامپ را تکرار کرده است – برخی از جمهوری خواهان را نگران کرده است که این دو نفر برای رای دهندگان در انتخابات عمومی بسیار افراطی باشند.

در انتخابات مقدماتی سنای دموکرات پنسیلوانیا، جان فترمن، فرماندار مترقی، جان فترمن، در نظرسنجی‌ها به راحتی از کانر لمب، نماینده میانه‌روی ایالات متحده پیشی گرفته است. فترمن پس از سکته مغزی هفته گذشته در بیمارستانی در لنکستر بستری شده است اما گفت که پزشکان انتظار بهبودی کامل دارند.

کمپین او روز سه‌شنبه عکسی از او در حال رای دادن از روی تخت بیمارستان از طریق یک برگه رای غایب اضطراری منتشر کرد، کمی قبل از اینکه کمپین او اعلام کرد که با موفقیت یک ضربان‌ساز برای رفع ریتم‌های نامنظم قلب که باعث سکته مغزی شده بود نصب کرده است.

نتایج نهایی ممکن است امشب مشخص نشود. مقامات پنسیلوانیا گفتند رای دهندگان 908000 برگه رای غایب یا پستی درخواست کردند. قانون ایالتی از رسیدگی به این موارد تا روز انتخابات جلوگیری می کند.

تست صورت های گاو ماهی

در کارولینای شمالی، تد باد، نماینده کنگره مورد تایید ترامپ، فرماندار سابق پت مک‌کروری را رهبری می‌کند، زیرا آنها برای جانشینی سناتور بازنشسته ریچارد بور رقابت می‌کنند. چری بیزلی، اولین زن سیاه پوستی که به عنوان قاضی ارشد دادگاه عالی کارولینای شمالی خدمت می کند، انتظار می رود نامزد دموکرات ها شود.

مدیسون کاتورن، متحد ترامپ، یک نماینده جمهوری‌خواه برای دوره اول کنگره که رهبران حزبش را با یک سری رسوایی‌های خودساخته ناامید کرده است، امیدوار است بتواند از چالشی که سناتور چاک ادواردز، سناتور ایالتی، چاک ادواردز، در انتخابات مقدماتی مجلس نمایندگان دارد، جلوگیری کند.

کوتورن با 26 سال سن، جوان‌ترین عضو مجلس نمایندگان آمریکا، مدعی شده است که رهبران محافظه‌کار او را به یک عیاشی حاوی کوکائین دعوت کرده‌اند، دو بار سعی کردند اسلحه را به داخل هواپیما بیاورند و پس از انتشار ویدئویی که نشان می‌دهد او برهنه و در حال چرخش است، مجبور به دفاع از رفتار خود شد. کسی.

بر اساس گزارش هیئت انتخابات ایالت، بیش از 580000 رای دهنده کارولینای شمالی قبلاً شخصاً یا از طریق پست رای خود را به صندوق انداخته بودند که تقریباً دو برابر چهار سال پیش بود. این رای دهندگان کمی بیشتر از دموکرات ها نسبت به آرای جمهوری خواهان بازگشتند.

در همین حال، در آیداهو، برد لیتل، فرماندار فعلی جمهوری خواه، با جنیس مک گیچین، معاون فرماندار ایالت، رقیب اصلی مورد حمایت ترامپ روبرو می شود.

ترامپ بیش از 150 نامزد را تایید کرده است، زیرا او تلاش می کند جایگاه خود را به عنوان پادشاه حزبش تثبیت کند، اگرچه گزینه های او همیشه پیروز نشده اند. حمایت او به نویسنده جی دی ونس کمک کرد تا در انتخابات مقدماتی سنای اوهایو پیروز شود، اما نامزد مورد علاقه او در رقابت برای فرمانداری نبراسکا هفته گذشته شکست خورد.

مبارزه برای سنا

جمهوری خواهان در موقعیت خوبی برای به دست آوردن مجدد کنترل مجلس نمایندگان هستند، که می تواند آنها را قادر سازد تا برنامه قانونگذاری بایدن را ناکام بگذارند. دموکرات‌ها شانس بیشتری برای حفظ کنترل سنا دارند، در حال حاضر 50 به 50 بین احزاب تقسیم می‌شود و کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، رأی تساوی را برگزار می‌کند.

بارنت که به دنبال تبدیل شدن به اولین سناتور سیاه پوست پنسیلوانیا در ایالات متحده است، رقبای خود را به اندازه کافی محافظه کار نامیده است. او در حالی که در 6 ژانویه 2021 در کنار اعضای گروه افراطی Proud Boys به سمت ساختمان کنگره ایالات متحده راهپیمایی می کرد، کمی قبل از اینکه گروهی از حامیان ترامپ در تلاشی ناموفق برای برگرداندن شکست وی در انتخابات 2020 به ساختمان یورش بردند، عکاسی شد.

کمپین بارنت به NBC گفت که او در تخریب اموال شرکت نکرده یا آن را تایید نکرده و هیچ ارتباطی با پسران مغرور ندارد.

ترامپ هفته گذشته ماستریانو را که در انتخابات مقدماتی فرمانداری جمهوری خواه پنسیلوانیا پیشتاز است و همچنین در روز شورش در خارج از ساختمان کنگره حضور داشت، حمایت کرد. ماستریانو نقش مهمی در تلاش ناموفق کمپین ترامپ برای براندازی نتایج ریاست جمهوری بر اساس ادعاهای دروغین تقلب در رای گیری ایفا کرد.

ماستریانو گفته است که ممنوعیت سقط جنین در سراسر ایالت را دنبال خواهد کرد، پس از اینکه پیش‌نویس رای لو رفته نشان داد که دادگاه عالی آماده است تا تصمیم سال 1973 رو علیه وید را که سقط جنین را در سراسر کشور قانونی می‌کرد، لغو کند.

جاش شاپیرو، دادستان کل ایالت، که هیچ رقیبی برای نامزدی حزب دموکرات ندارد، قول داده است از حقوق سقط جنین محافظت کند. شاپیرو روز سه‌شنبه گفت که پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 در خانه قرنطینه شده است.

انتخابات مقدماتی نیز در کنتاکی و اورگان برگزار می شود.

(گزارش توسط جارت رنشاو در فیلادلفیا، جوزف آکس در نیویورک و اندی سالیوان در واشنگتن؛ ویرایش توسط اسکات مالون، ویل دانهام و روزالبا اوبراین)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.