نظرسنجی فایندر نشان می دهد ویتنام دارای بالاترین درصد از مالکیت رمزنگاری در سراسر جهان است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1] روز جمعه ، وب سایت مقایسه محصولات Finder گزارش مالکیت رمزنگاری ماه اوت این شرکت را منتشر کرد که در آن 42،040 شهروند در 27 کشور مورد بررسی قرار گرفتند. این گزارش کشورها را با استفاده از ارزهای دیجیتالی رتبه بندی می کند و نشان می دهد مناطقی مانند ویتنام ، اندونزی و هند

کد خبر : 90262
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۰
نظرسنجی فایندر نشان می دهد ویتنام دارای بالاترین درصد از مالکیت رمزنگاری در سراسر جهان است – اخبار ویژه بیت کوین

[ad_1]

روز جمعه ، وب سایت مقایسه محصولات Finder گزارش مالکیت رمزنگاری ماه اوت این شرکت را منتشر کرد که در آن 42،040 شهروند در 27 کشور مورد بررسی قرار گرفتند. این گزارش کشورها را با استفاده از ارزهای دیجیتالی رتبه بندی می کند و نشان می دهد مناطقی مانند ویتنام ، اندونزی و هند بیشترین تعداد افرادی را دارند که صاحب ارز رمزنگاری شده هستند.

از نظر مالکیت رمزنگاری ویتنام ، اندونزی و هند بر قلمرو خود حکمرانی کنید

گزارش مالکیت ارز رمزنگاری شده Finder که در 13 آگوست 2021 منتشر شد ، پس از نظرسنجی بیش از 42 هزار نفر از محققان ، یافته های جالبی دارد. اساساً محققان مالکیت دارایی های رمزنگاری شده را در افراد در هر کشور اندازه گیری کردند و این نظرسنجی در مجموع 27 کشور را تحت پوشش قرار داد.

طبق نظرسنجی فایندر ، مردان بیشتر در هر کشوری که در این نظرسنجی مشارکت داشته اند دارای دارایی دیجیتالی هستند. جیمز ادواردز ، نویسنده در Finder ، جزییات جنسیتی بین مالکیت را حدود شش درصد اعلام کرده است.

بیشترین میزان مالکیت رمزنگاری از ویتنام ناشی می شود ، زیرا این مطالعه ادعا می کند که 41 درصد از ارزهای رمزنگاری شده ویتنامی خود دارند. در اندونزی ، 30 درصد از شهروندان دارایی رمزنگاری دارند و هند نیز حدود 30 درصد دارد.

نظرسنجی فایندر نشان می دهد ویتنام دارای بالاترین درصد مالکیت رمزنگاری در سراسر جهان است
نظرسنجی فایندر در 13 آگوست 2021 منتشر شد.

در حالی که ویتنام دارای بیشترین درصد دارندگان است ، این کشور به سنگاپور ، فیلیپین و ایرلند با بیشترین فاصله جنسیتی (9-11)) می پیوندد. در همین حال ، پرتغال ، کره جنوبی و نیوزلند دارای کوچکترین شکاف جنسیتی (1-2)) هستند.

ادواردز می نویسد: “پرداخت حواله ممکن است نقش مهمی در این اعداد داشته باشد ، زیرا ارزهای رمزنگاری شده برای مهاجران که می خواهند پول را به خانه ارسال کنند و از هزینه های مبادله اجتناب کنند ، گزینه ای است.”

اسپانیا ، انگلیس ، ایالات متحده ، آلمان و ژاپن کمترین میزان مالکیت رمزنگاری را نشان می دهند

پس از سه کشور برتر با درصد مالکیت زیاد ، مالزی (29 درصد) ، فیلیپین (28 درصد) ، بلژیک (26 درصد) ، هنگ کنگ (26 درصد) ، کره جنوبی (23 درصد) ، برزیل (22 درصد) و ایتالیا (21٪) به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارد. پنج کشور آخر در لیست 27 ، که کمترین میزان مالکیت ارزهای رمزنگاری شده را دارند ، عبارتند از اسپانیا (12٪) ، ژاپن (11٪) ، آلمان (11٪) ، ایالات متحده (9٪) ، و انگلستان (8 درصد)

نظرسنجی فایندر نشان می دهد ویتنام دارای بالاترین درصد مالکیت رمزنگاری در سراسر جهان است
نظرسنجی فایندر در 13 آگوست 2021 منتشر شد.

این تضاد کاملی با نحوه توصیف موارد در رسانه ها دارد ، زیرا ایالات متحده ، بریتانیا و ژاپن اغلب به عنوان کانون های پذیرش ارزهای رمزنگاری شده برجسته می شوند. در همین حال ، تعدادی از کشورهای آمریکای جنوبی اغلب دارای نرخ پذیرش بالا هستند ، که معمولاً ونزوئلا را نام می برند.

نظرسنجی فایندر میزان پذیرش در ونزوئلا را نشان نمی دهد اما زیر 22 درصد برزیل ، کلمبیا نشان می دهد که از نظر درصد مالکیت رمزنگاری حدود 14 درصد دارد. نظرسنجی Finder نشان می دهد که برای همه 27 کشور ، تقریباً 1160 و 2511 شهروند در هر کشور برای گزارش مالکیت مورد بررسی قرار گرفته اند.

ادواردز می گوید: “این گزارش نشان می دهد که بیت کوین با وجود گمانه زنی ها مبنی بر اینکه اتریوم می تواند به عنوان گسترده ترین ارز رمزنگاری شده تبدیل شود ، همچنان برتری دارد.” وی افزود: “بیت کوین دارای بالاترین نرخ پذیرش در هر کشور بود.”

نظر شما در مورد نظرسنجی فایندر که بیش از 42000 نفر را در 27 کشور مورد بررسی قرار داد ، چیست؟ نظرات خود را در مورد نظرسنجی Finder در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

شرکت کنندگان 42K ، بلژیک ، بیت کوین ، برزیل ، BTC ، کلمبیا ، مالکیت Crypto ، Cryptocurrency ، ETH ، Ethereum ، نظرسنجی Finder ، نظرسنجی Finder ، آلمان ، هنگ کنگ ، هند ، اندونزی ، ایتالیا ، جیمز ادواردز ، ژاپن ، مالزی ، رتبه های مالکیت ، فیلیپین ، نظرسنجی ، رتبه بندی 27 کشور ، کره جنوبی ، انگلستان ، ایالات متحده ، ویتنام

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.