نظرسنجی رویترز توسط رویترز: پیش‌بینی دلار کانادا همچنان خوش‌بینانه باقی می‌ماند زیرا تحلیلگران به بهبود جهانی چشم دوخته‌اند

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: یک سکه دلار کانادا، که معمولا به عنوان “Loonie” شناخته می شود، در این تصویر تصویری که در تورنتو، 23 ژانویه 2015 گرفته شده است، نشان داده شده است. رویترز/مارک بلینچ نوشته فرگال اسمیت تورنتو (رویترز) – نظرسنجی رویترز در روز جمعه نشان داد که تحلیلگران به پیش‌بینی‌های خود برای

کد خبر : 329408
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
نظرسنجی رویترز توسط رویترز: پیش‌بینی دلار کانادا همچنان خوش‌بینانه باقی می‌ماند زیرا تحلیلگران به بهبود جهانی چشم دوخته‌اند

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: یک سکه دلار کانادا، که معمولا به عنوان “Loonie” شناخته می شود، در این تصویر تصویری که در تورنتو، 23 ژانویه 2015 گرفته شده است، نشان داده شده است. رویترز/مارک بلینچ

نوشته فرگال اسمیت

تورنتو (رویترز) – نظرسنجی رویترز در روز جمعه نشان داد که تحلیلگران به پیش‌بینی‌های خود برای تقویت دلار کانادا در سال آینده پایبند هستند و انتظار دارند اقتصاد جهانی بهبود یابد و عدم اطمینان کمتری در بانک مرکزی باعث تقویت ارز مرتبط با کالاها شود.

از مارس 2022 به دلیل افزایش شدید نرخ بهره توسط فدرال رزرو و سایر بانک های مرکزی بزرگ برای مقابله با تورم که چشم انداز اقتصاد جهانی را در سال جاری کاهش داد، حدود 8 درصد کاهش یافته است. اما تحلیلگران می گویند که چشم انداز اقتصادی می تواند بهتر شود.

بر اساس پیش بینی میانه بیش از 30 تحلیلگر ارزی در نظرسنجی ماه مارس، دلار کانادا در مدت سه ماه با 1.5 درصد تقویت به 1.34 به ازای هر دلار آمریکا یا 72.63 سنت آمریکا خواهد رسید که مطابق با پیش بینی ماه گذشته است.

سپس انتظار می رفت که در یک سال به 1.30 صعود کند که افزایش 4.6 درصدی و همچنین مطابق با پیش بینی فوریه است.

تحلیلگران مونکس اروپا می‌گویند: «پس‌زمینه رشد حمایتی که با بازگشایی چین، اقتصاد قوی‌تر اروپا، و کاهش عدم قطعیت سیاست بانک مرکزی تقویت می‌شود، کاتالیزور خروج سرمایه از دلار آمریکا خواهد بود، که احتمالاً افراد را به سمت خود می‌برد». از جمله سایمون هاروی، در یادداشتی گفت.

بازگشایی اقتصاد چین می تواند تقاضا برای کالاهای تولید شده به وفور توسط کانادا از جمله نفت را افزایش دهد. داده‌های روز چهارشنبه نشان داد که فعالیت‌های تولیدی در چین در ماه گذشته با سریع‌ترین سرعت در بیش از یک دهه گذشته رشد کرد.

با این حال، بادهای مخالفی وجود دارد که می تواند بهبودی لونی را به تاخیر بیندازد. پس از اینکه خانوارها در سال‌های اخیر وام‌های سنگینی برای دامن زدن به بازار مسکن داغ کردند، احتمالاً اقتصاد کانادا به‌ویژه نسبت به هزینه‌های استقراض بالاتر حساس است.

این امتیاز برای بانک کانادا از بین نرفت. این کشور در کمپین افزایش نرخ بهره خود برای ارزیابی تأثیر انقباض آن بر اقتصاد، توقف کرده است.

داده‌های روز سه‌شنبه نشان داد که اقتصاد کانادا در سه ماه پایانی سال 2022 متوقف شده است، اما احتمالاً در ژانویه بهبود یافته است.

بازارهای پول انتظار دارند که BoC در تصمیمی که چهارشنبه آینده اتخاذ می کند، نرخ معیار خود را روی 4.50 درصد نگه دارد.

رویس مندز، مدیر عامل و رئیس استراتژی کلان در Desjardins، که انتظار بازگشت در اقتصاد را دارد، گفت: «در چند ماه آینده، ما فکر می‌کنیم که اقتصاد کانادا احتمالاً نسبت به اقتصاد ایالات متحده در برابر تأثیرات نرخ‌های بهره بالاتر مستعدتر خواهد بود. دلار کانادا باید تا سال آینده برسد.

مندز گفت: «اگر بتوانیم تورم را تحت کنترل درآوریم، اگر اقتصاد جهانی و اقتصاد داخلی قبلاً به پایین‌ترین حد خود رسیده‌اند، سال 2024 باید زمینه‌ای محکم برای دلار کانادا فراهم کند.»

(برای سایر داستان‌های نظرسنجی ارز خارجی رویترز:)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.