نظرسنجی رویترز توسط رویترز: پزو مکزیک سودهای اخیر را کاهش می دهد اما با سیاست سختگیرانه ثابت نگه داشته می شود

© رویترز. سه سکه بیست پزو دیده می شود، همانطور که بانک مرکزی مکزیک (Banco de Mexico) یک سکه بیست پزو را به گردش در می آورد که یادبود صدمین سالگرد ورود منونیت ها به کشور است، در این تصویر تصویری که در 9 اوت گرفته شده است. نوشته گابریل بورین بوئنوس آیرس (رویترز) –

کد خبر : 317056
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۴۷
نظرسنجی رویترز توسط رویترز: پزو مکزیک سودهای اخیر را کاهش می دهد اما با سیاست سختگیرانه ثابت نگه داشته می شود



© رویترز. سه سکه بیست پزو دیده می شود، همانطور که بانک مرکزی مکزیک (Banco de Mexico) یک سکه بیست پزو را به گردش در می آورد که یادبود صدمین سالگرد ورود منونیت ها به کشور است، در این تصویر تصویری که در 9 اوت گرفته شده است.

نوشته گابریل بورین

بوئنوس آیرس (رویترز) – نظرسنجی رویترز نشان داد پزو مکزیک قرار است پیشرفت ماه‌های اخیر خود را کاهش دهد، اما با کمک سیاست تهاجمی بانک مرکزی برای مبارزه با تورم بالا، به معاملات در سطوح ثابت ادامه خواهد داد.

در حالی که این کاهش ارزش تقریباً 5 درصدی ارزش پول را در طول سال 2022 پس می‌دهد، که بهترین عملکرد در 5 سال اخیر بوده است، اما همچنان پزو را نزدیک به 20 در هر دلار آمریکا باقی می‌گذارد که از سال 2017 حول آن نوسان داشته است.

این واحد در حالی تقویت شد که سیاستگذاران جنگ طلب به افزایش نرخ بهره به رکورد 10.5 درصد با حرکت 50 واحد پایه در دسامبر ادامه دادند. Banxico، به عنوان بانک مرکزی شناخته شده، از آوریل 2021، 650 واحد پایه افزایش یافته است.

بر اساس برآورد متوسط ​​19 استراتژیست ارز خارجی در نظرسنجی 2-6 فوریه، پزو در 19.83 در برابر دلار آمریکا در مدت یک سال مشاهده می شود، که از 19.16 روز دوشنبه بالقوه 3.5 درصد کاهش یافته است.

تحلیلگران BofA در گزارشی نوشتند: «با توجه به فشارهای ناشی از بازار کار فشرده، نزدیک شدن به انتظارات تورمی و تثبیت نشده، فضای زیادی برای Banxico وجود ندارد که با جدا شدن از فدرال رزرو خطر کاهش ارزش را داشته باشد».

نظرسنجی جداگانه رویترز نشان داد که پزو احتمالاً در این هفته حمایت بیشتری خواهد داشت، با افزایش 25 واحدی مورد انتظار در نرخ معیار مکزیک به 10.75 درصد، به دلیل فشارهای مداوم که باعث تشدید تورم در ژانویه شد.

این یک حاشیه 600 واحد پایه بیش از حد بالای نرخ های فدرال رزرو ایالات متحده است – یک فرصت تجاری خوب برای سرمایه گذاران متحمل ریسک. از سال تا به امروز، پزو 1.6 درصد در برابر دلار افزایش یافته است.

این نظرسنجی نشان داد که انتظار می رود در برزیل، رئال به روند نزولی خود ادامه دهد و 1.7 درصد در 12 ماه کاهش یابد و از 5.15 روز دوشنبه به 5.24 در هر دلار آمریکا برسد. از آغاز سال 2023، ارز 1 درصد افزایش یافته است.

بازارهای برزیل در آتش متقابل اختلاف فزاینده بین رهبری ارتدوکس بانک مرکزی و دولت جدید متمرکز بر مسائل اجتماعی که آشکارا از آن به دلیل حفظ نرخ های بهره بالا انتقاد می کند، گرفتار شده اند.

روز دوشنبه، به دنبال آخرین اظهارات رئیس جمهور لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا علیه سیاست سختگیرانه بانک، ارزش واقعی تضعیف شد. یک نظرسنجی نشان داد که اکنون انتظار می رود روند کاهش در ماه نوامبر به جای سپتامبر آغاز شود.

(برای سایر داستان های نظرسنجی ارز خارجی رویترز در فوریه:)

(گزارش و نظرسنجی توسط گابریل بورین در بوئنوس آیرس؛ نظرسنجی اضافی توسط سوسوبهان سرکار و پرانا بات در بنگالورو، ویرایش توسط کایلی مک‌للان)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.