نظرسنجی رویترز توسط رویترز: رئال برزیل در آستانه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری با مشکل مواجه می‌شود

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های رئال برزیل و دلار آمریکا در یک صرافی در ریودوژانیرو، برزیل، در این تصویر تصویری 10 سپتامبر 2015 به تصویر کشیده شده است. رویترز/ریکاردو مورائس/عکس فایل نوشته گابریل بورین بوئنوس آیرس (رویترز) – نظرسنجی رویترز نشان داد، در حالی که تنش‌های سیاسی پس از عملکرد شگفت‌انگیز ژایر بولسونارو،

کد خبر : 264062
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳
نظرسنجی رویترز توسط رویترز: رئال برزیل در آستانه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری با مشکل مواجه می‌شود

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های رئال برزیل و دلار آمریکا در یک صرافی در ریودوژانیرو، برزیل، در این تصویر تصویری 10 سپتامبر 2015 به تصویر کشیده شده است. رویترز/ریکاردو مورائس/عکس فایل

نوشته گابریل بورین

بوئنوس آیرس (رویترز) – نظرسنجی رویترز نشان داد، در حالی که تنش‌های سیاسی پس از عملکرد شگفت‌انگیز ژایر بولسونارو، رئیس‌جمهور در دور اول، در آستانه دور دوم انتخابات این کشور در اواخر ماه جاری میلادی قرار دارد، رئال برزیل با پر دست‌اندازی روبرو می‌شود.

این ارز در این هفته 4.2 درصد افزایش یافت و به 5.19 در هر دلار آمریکا در روز چهارشنبه به دلیل نتایج بهتر از حد انتظار بولسونارو در روز یکشنبه، علیرغم اینکه رقیب چپ او لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا آرای بیشتری را به دست آورد، افزایش یافت.

با این حال، بر اساس تخمین میانه 21 اقتصاددانی که در نظرسنجی 3 تا 5 اکتبر انجام شده بودند، پیش بینی می شود که ارز در 31 اکتبر، زمانی که بازارهای داخلی به دور دوم برنامه ریزی شده برای یکشنبه آخر امسال واکنش نشان می دهند، 2 درصد ضعیف تر به قیمت 5.30 دلار در هر دلار معامله شود. ماه

ادوارد مویا، تحلیلگر ارشد بازار آمریکا در اواندا گفت: «واقعی برزیل احتمالاً تا زمان انتخابات بی‌ثبات خواهد ماند، اما پس از فرونشستن گرد و غبار، باید روند صعودی اخیر خود را ادامه دهد، که از اوج بازدهی ایالات متحده حمایت می‌شود».

بولسونارو و لولا در پی ادعاهای رئیس جمهور مبنی بر اینکه سیستم رای گیری قابل اعتماد نیست، بولسونارو و لولا در پرتنش ترین انتخابات برزیل از زمان پایان حکومت نظامی در سال 1985، چهار هفته دیگر کارزار انتخاباتی فشرده را آغاز می کنند.

این هفته، هر دو در مسابقه‌ای که رقابتی‌تر از آنچه قبلاً تصور می‌شد، شکار می‌کردند. در دور اول، لولا 48.4 درصد آرا را به دست آورد.

با توجه به کاهش اولیه بازده اسکناس خزانه داری ایالات متحده، از یک سو، و انتظارات برای افزایش مستمر اوراق قرضه برزیل از سوی دیگر، این ارز باید توسط تفاوت های آربیتراژ گسترده حمایت شود.

در یک سال، نرخ واقعی با افزایش 0.6% به 5.16 در هر دلار آمریکا مشاهده شد که پیش بینی کمی قوی تر از ارزش 5.20 مورد انتظار در مدت مشابه در ماه گذشته بود. تا کنون در سال 2022، ارز 7.2 درصد افزایش یافته است.

بر خلاف همسایگان منطقه‌ای آشفته خود، پزو مکزیک در حال حاضر به دنبال یک سال ثبات دیگر در سال 2023 است، با تخمین‌هایی که برای ارزش این ارز به طور قطعی حدود 20.00 در هر دلار آمریکا در 12 ماه آینده تعیین شده است.

این ششمین سال متوالی خواهد بود، به جز نوسانات شدید در اوج همه گیری ویروس کرونا در سال 2020، که پزو در محدوده مشخصی از 18.00 تا 22.00 به ازای هر دلار آمریکا معامله می شود.

(برای سایر داستان های نظرسنجی ارز خارجی اکتبر رویترز:)

(گزارش و نظرسنجی توسط گابریل بورین در بوئنوس آیرس؛ نظرسنجی اضافی توسط پرانا بات، ویجایالاکشمی سرینیواسان و منیش کومار؛ ویرایش توسط توبی چوپرا)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.