نظرسنجی رویترز توسط رویترز، روپیه هند در کوتاه مدت محدود می شود و در یک سال کمی افزایش می یابد

[ad_1] © رویترز. یک اسکناس روپیه هند در این عکس تصویری 1 ژوئن 2017 دیده می شود. رویترز/توماس وایت/تصویر توسط شالو شریواستاوا و آنانت چانداک بنگالور (رویترز) – نظرسنجی رویترز نشان داد که با توجه به روندهای قوی اقتصاد کلان و انتظاراتی که فدرال رزرو آمریکا در حال نزدیک شدن به پایان چرخه صعود خود

کد خبر : 371456
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۶:۲۶
نظرسنجی رویترز توسط رویترز، روپیه هند در کوتاه مدت محدود می شود و در یک سال کمی افزایش می یابد

[ad_1]


© رویترز. یک اسکناس روپیه هند در این عکس تصویری 1 ژوئن 2017 دیده می شود. رویترز/توماس وایت/تصویر

توسط شالو شریواستاوا و آنانت چانداک

بنگالور (رویترز) – نظرسنجی رویترز نشان داد که با توجه به روندهای قوی اقتصاد کلان و انتظاراتی که فدرال رزرو آمریکا در حال نزدیک شدن به پایان چرخه صعود خود است، روپیه در ماه‌های آتی به رشدهای اخیر خود در برابر دلار در ماه‌های آینده ادامه خواهد داد و در یک سال آینده اندکی تقویت خواهد شد. .

علی‌رغم اینکه بانک مرکزی هند (RBI) به چرخه افزایش نرخ بهره بسیار کم‌تر از همتایان خود پایان می‌دهد، روپیه تقریباً 1 درصد برای سال جاری افزایش یافته است که در چشم‌انداز اقتصادی روشن‌تر است.

نظرسنجی جداگانه رویترز نشان داد که سومین اقتصاد بزرگ آسیا در سال مالی جاری 6.1 درصد رشد خواهد کرد و آن را به سریع ترین اقتصاد بزرگ جهان تبدیل می کند.

در حالی که مداخلات منظم RBI از سقوط روپیه جلوگیری کرده است، آنها همچنین مانع از تقویت بیش از حد ارز شده اند و در سال جاری در محدوده محدود 80.88-82.95 معامله می شوند.

پیش‌بینی‌های میانه در نظرسنجی 3 تا 5 ژوئیه از 40 استراتژیست نشان داد که روپیه در یک و سه ماه 82.00/دلار، 81.80/دلار در شش ماه و 81.00/دلار در یک سال معامله می‌شود. این چشم انداز نسبت به ماه گذشته تا حد زیادی بدون تغییر است.

روپیه روز چهارشنبه حدود 82.22 دلار معامله شد.

«این موضوع عمدتاً به جایی ختم می‌شود که RBI می‌خواهد روپیه تسویه شود… سال گذشته RBI ذخایر زیادی را برای دفاع از سطح 80.00 دلار خرج کرد و آنها نمی‌خواهند این سطوح به راحتی شکسته شود، حتی اگر دلار ضعیف شود. ابیشک آپادحی، اقتصاددان ارشد در ICICI Securities گفت.

“شما احتمالاً به تغییر موضوعی نیاز دارید، یک محرک بزرگ برای آنها که اجازه حرکت بزرگتر را بدهند.”

حدود دو سوم تحلیلگران شرکت‌کننده در نظرسنجی انتظار داشتند که روپیه در یک ماه 82.00 دلار یا ضعیف‌تر باشد و هیچ‌کدام ندیدند که از مرز 81.50 عبور کند.

بیش از 70 درصد از تحلیلگران، 27 نفر از 37 نفر، پیش‌بینی می‌کنند که ارز در 12 ماه آینده با قیمت 82.00/دلار یا قوی‌تر تغییر خواهد کرد. تنها دو نفر انتظار داشتند که آن را زیر 80.00/دلار تقویت کند.

ساکشی گوپتا، اقتصاددان اصلی در بانک HDFC گفت: «بانک مرکزی ایالات متحده پیشنهاد کرده است که ممکن است دو افزایش نرخ دیگر وجود داشته باشد. “اگر داده های بازار کار و از نظر تورم نامطلوب باشد … آنگاه می تواند خطری برای پیش بینی باشد و روپیه می تواند دوباره به سمت 83 حرکت کند.”

(برای سایر داستان‌های نظرسنجی ارز خارجی رویترز:)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.