نظرسنجی رویترز: تورم مصرف کننده ژاپن افزایش یافته است، هنوز با هدف BOJ فاصله دارد

[ad_1] توکیو (رویترز) – نظرسنجی رویترز نشان داد که تورم اصلی مصرف‌کننده ژاپن در ماه مارس نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اما همچنان از هدف قیمتی بانک مرکزی ژاپن فاصله زیادی دارد و این دیدگاه را تقویت می‌کند که BOJ در عادی‌سازی عادی‌سازی، بسیار از سایر بانک‌های مرکزی عقب خواهد ماند. خط مشی.

کد خبر : 193612
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳
نظرسنجی رویترز: تورم مصرف کننده ژاپن افزایش یافته است، هنوز با هدف BOJ فاصله دارد

[ad_1]

توکیو (رویترز) – نظرسنجی رویترز نشان داد که تورم اصلی مصرف‌کننده ژاپن در ماه مارس نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، اما همچنان از هدف قیمتی بانک مرکزی ژاپن فاصله زیادی دارد و این دیدگاه را تقویت می‌کند که BOJ در عادی‌سازی عادی‌سازی، بسیار از سایر بانک‌های مرکزی عقب خواهد ماند. خط مشی.

انتظار می‌رود داده‌های جداگانه نشان دهد که تراز تجاری ژاپن در قرمز باقی مانده است و نگرانی‌ها در مورد افزایش هزینه‌های واردات سوخت و کالاها را تشدید می‌کند، در حالی که تضعیف ین به پایین‌ترین حد در 20 سال گذشته از 126 در مقابل دلار در این هفته بر این درد افزوده است.

داده های هفته آینده بر چالش بانک مرکزی ژاپن تاکید می کند. ین ضعیف به عنوان یک موضوع مهم سیاسی ظاهر شده است زیرا قانونگذاران خواستار تدابیری برای مهار ضربه ناشی از افزایش تورم هستند.

براساس نظرسنجی 18 اقتصاددان، داده‌های شاخص اصلی قیمت مصرف‌کننده در سراسر کشور که قرار است توسط وزارت کشور در ساعت 2330 به وقت گرینویچ در 21 آوریل منتشر شود، احتمالاً در ماه مارس 0.8 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است که سریع‌تر از رشد 0.6 درصدی در فوریه است. روز جمعه نشان داد.

تاکشی مینامی، اقتصاددان ارشد مؤسسه تحقیقاتی نورینچوکین، گفت: «سرعت افزایش CPI اصلی احتمالاً به سطح قبل از همه‌گیری بازگشته است.

شاخص اصلی ملی احتمالاً در ماه مارس افزایش یافته است زیرا تورم واردات به دلیل ین ضعیف، افزایش قیمت نفت خام و کالاها تقویت شده است.

با این حال، افزایش نرخ تورم به این معنا نیست که BOJ برای کاهش محرک های پولی خود به این زودی عجله خواهد کرد. برعکس، تحلیلگران می‌گویند که انتظار می‌رود بانک مرکزی برای مدتی به محرک قدرتمند خود پایبند باشد، با توجه به این دیدگاه که تورم فشار بر هزینه فعلی دور از پایداری است.

هدف تورمی طولانی مدت آن 2 درصد است.

داده های تجاری که توسط وزارت دارایی در ساعت 2350 به وقت گرینویچ در 19 آوریل منتشر می شود، احتمالاً نشان می دهد که تراز تجاری ژاپن در ماه مارس در کسری 100.8 میلیارد ین باقی مانده است که از 668.3 میلیارد ین در ماه قبل کاهش یافته است.

این نظرسنجی نشان داد که واردات احتمالاً 28.9 درصد در سال منتهی به مارس جهش کرد و از افزایش 17.5 درصدی صادرات پیشی گرفت.

(گزارش توسط تتسوشی کاجیموتو؛ ویرایش توسط کیم کوگیل)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.