نظرسنجی اخیر نشان می دهد که شهروندان السالوادور هنوز در بیت کوین فروخته نشده اند – بازارهای نوظهور بیت کوین نیوز

[ad_1] یک نظرسنجی اخیر که توسط مؤسسه دانشگاه افکار عمومی، بخشی از دانشگاه سیمئون کاناس مرکز آمریکا انجام شد، نشان داد که السالوادور هنوز جذب بیت کوین به عنوان ارز قانونی نشده است. نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریباً دو سوم مردم تصور منفی از بیت کوین دارند و تنها یک چهارم مردم سالوادور از

کد خبر : 272577
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
نظرسنجی اخیر نشان می دهد که شهروندان السالوادور هنوز در بیت کوین فروخته نشده اند – بازارهای نوظهور بیت کوین نیوز

[ad_1]

یک نظرسنجی اخیر که توسط مؤسسه دانشگاه افکار عمومی، بخشی از دانشگاه سیمئون کاناس مرکز آمریکا انجام شد، نشان داد که السالوادور هنوز جذب بیت کوین به عنوان ارز قانونی نشده است. نتایج نظرسنجی نشان می‌دهد که تقریباً دو سوم مردم تصور منفی از بیت کوین دارند و تنها یک چهارم مردم سالوادور از این ارز دیجیتال استفاده کرده‌اند.

السالوادور همچنان نسبت به پذیرش بیت کوین سرد است

در حالی که السالوادور سال گذشته بیت‌کوین را به عنوان اولین کشوری که این کار را انجام می‌دهد، تبدیل به بیت‌کوین کرد، اما مردم سالوادور هنوز به طور کامل با ایده معرفی بیت‌کوین به عنوان بخشی از اقتصاد خود فروخته نشده‌اند. نظرسنجی اخیر ارائه شده توسط موسسه دانشگاه افکار عمومی، بخشی از دانشگاه خوزه سیمئون کاناس مرکز آمریکا، نشان می دهد که اکثر شهروندان این کشور بیت کوین را به عنوان بخشی از سیاست های دولت نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور رد می کنند.

در این نظرسنجی با بیش از 1260 نفر شخصاً مصاحبه شد که مستقیماً با شهروندانی که پذیرفته بودند در مطالعه شرکت کنند، در تماس بودند. 61.3 درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی نظر منفی در مورد بیت کوین دارند که به آن امتیاز کمتر از پنج در مقیاس ده درجه ای می دهد. این نظرسنجی همچنین سطح پایینی از پذیرش را در بین مردم محلی ثبت کرد، به طوری که کمتر از یک چهارم از افراد مورد نظر حتی یک بار از بیت کوین استفاده کرده اند.

بیت کوین به عنوان بخشی از مخارج عمومی سالوادور

در حالی که سیاستمداران سالوادور اعلام کرده اند که میزان سرمایه گذاری برای خرید بیت کوین بخش قابل توجهی از بودجه ملی نیست، شهروندان نشان داده اند که سیاست های مرتبط با مدیریت این منابع را رد می کنند. 77.1 درصد اظهار داشتند که دولت نباید به استفاده از بودجه عمومی برای خرید بیت کوین ادامه دهد.

رد ادغام بیت کوین به عنوان پول قانونی نیز زیاد است و 65.5 درصد معتقدند که این اقدام شکست دولت است.

با این حال، دولت به اهمیت پذیرش بیت کوین به عنوان ابزاری که قادر به کمک به بهبود سایر صنایع در کشور است، اشاره کرده است. در ماه آگوست، رئیس جمهور نایب بوکل اظهار داشت که بیت کوین، در کنار کاهش جرم و جنایت و گشت و گذار، مسئول بهبود سریع صنعت گردشگری است.

با گالوپ اخیر، Bukele هنوز هم استقبال زیادی دارد نظرسنجی با خواندن 87٪ تایید. این امر منجر به نامزدی احتمالی برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی شده است، حتی زمانی که کارشناسان ادعا می کنند در قانون اساسی سالوادور موادی وجود دارد که انتخاب مجدد فرضی را ممنوع می کند.

نظر شما در مورد نظرسنجی اخیر بیت کوین در السالوادور چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.