نظرات یلن در مورد بازسازی بدهی زامبیا انتقاد سفارت چین را برانگیخت – اقتصاد بیت کوین نیوز

سفارت چین در زامبیا ایالات متحده را به دلیل محدودیت بدهی خود و “اقدامات فوق العاده” جانت یلن، وزیر خزانه داری که برای جلوگیری از نکول بدهی ایالات متحده انجام داده است، محکوم کرد. یلن روز دوشنبه گفت که بسیار مهم است که زامبیا بدهی خود را بازسازی کند، اما زامبیا آن را متفاوت می

کد خبر : 311155
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۳۰
نظرات یلن در مورد بازسازی بدهی زامبیا انتقاد سفارت چین را برانگیخت – اقتصاد بیت کوین نیوز


سفارت چین در زامبیا ایالات متحده را به دلیل محدودیت بدهی خود و “اقدامات فوق العاده” جانت یلن، وزیر خزانه داری که برای جلوگیری از نکول بدهی ایالات متحده انجام داده است، محکوم کرد. یلن روز دوشنبه گفت که بسیار مهم است که زامبیا بدهی خود را بازسازی کند، اما زامبیا آن را متفاوت می بیند. سفارت در پاسخ اظهارات یلن را محکوم کرد و تاکید کرد که ایالات متحده “مشکل بدهی فاجعه بار” دارد.

سفارت چین در زامبیا محدودیت بدهی ایالات متحده و اظهارات اخیر یلن را محکوم کرد

هفته گذشته، جانت یلن، وزیر خزانه داری ایالات متحده از کنگره خواست تا سقف هزینه های دولت را افزایش دهد در غیر این صورت کشور ممکن است با نکول بدهی های خود مواجه شود. او همچنین خاطرنشان کرد که خزانه داری باید از “اقدامات فوق العاده” استفاده کند تا بدهی را تا اوایل ژوئن 2023 حفظ کند. داده های مالی فدرال نشان می دهد که بدهی کشور در اوایل این هفته از 31.4 تریلیون دلار فراتر رفت. یلن همچنین روز دوشنبه پس از دیدار با مقامات چینی در زوریخ در هفته قبل، در مورد زامبیا اظهار نظر کرد.

من به طور خاص موضوع را با زامبیا (با مقامات چینی) مطرح کردم و از آنها برای دستیابی به یک راه حل سریع درخواست همکاری کردم. یلن در گزارشی که رویترز منتشر کرده است، گفته است که مذاکرات ما سازنده بود. از سوی دیگر، وزیر دارایی زامبیا، سیتومبکو موسوکوتوان، گفت که دیدار با یلن و مقامات چینی در رابطه با روند بازسازی بدهی به نتیجه ای نرسیده است. سفارت چین در زامبیا سپس در پاسخ مستقیم به اظهارات یلن این موضوع را سرزنش کرد و گفت که ایالات متحده باید مشکلات بدهی خود را برطرف کند.

زامبیا گفت: “بزرگترین کمکی که ایالات متحده می تواند در مسائل بدهی در خارج از کشور داشته باشد، اقدام بر اساس سیاست های پولی مسئولانه، مقابله با مشکل بدهی خود و توقف کارشکنی در تلاش های فعال سایر کشورهای مستقل برای حل مشکلات بدهی آنها است.” مقامات مستقر در لوزاکا نوشتند. سفارت چین در لوزاکا در ادامه افزود:

با فرض صحت اظهارات وزیر یلن در مورد بدهی، بهترین چشم انداز مسائل بدهی در خارج از ایالات متحده این خواهد بود که وزارت خزانه داری ایالات متحده مشکل بدهی داخلی خود ایالات متحده را حل کند، با توجه به اینکه او چقدر از حقایق، ظرفیت های حرفه ای خود و توانایی اجرای تیمش اطلاع دارد. .

انتقاد سفارت چین بر مسائل ارتباطی اساسی که چین و ایالات متحده سال ها با آن دست و پنجه نرم می کنند، برجسته می کند. در ماه مه 2022، گزارش‌ها حاکی از آن بود که کارشناسان چینی از رهبران کشورهای بریکس (برزیل، روسیه، هند، چین و آفریقای جنوبی) خواسته‌اند تا به وابستگی خود به دلار آمریکا پایان دهند. چین از سفر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به تایوان در آگوست 2022 خشنود نبود. ماه بعد، گلوبال تایمز تحت حمایت حزب کمونیست چین سرمقاله نظری منتشر کرد که اصرار داشت افزایش دلار ممکن است به “شروع کابوس دیگری” برای دیگران تبدیل شود. کشورها.

برچسب ها در این داستان

بریکس، ح‌ک‌چ، چین، چین یلن، حزب کمونیست چین، سفارت چین، مسائل ارتباطی، انتقاد، بدهی، بازسازی بدهی، پیش‌فرض، تبادل دیپلماتیک، مشکل بدهی داخلی، دیپلماسی اقتصادی، بی‌ثباتی اقتصادی، اقتصاد، اقدامات فوق‌العاده، بحران مالی، خارجی سیاست، سیستم مالی جهانی، گلوبال تایمز، ریاکاری، مالی بین‌الملل، روابط بین‌الملل، جانت یلن، سیاست‌های پولی، نانسی پلوسی، سیاست، سیتومبکو موسوکوتوان، بدهی دولتی، تایوان، وزیر خزانه‌داری، ایالات متحده، دلار آمریکا، یلن چین، زامبیا

برداشت شما از این تبادل دیپلماتیک و مسائل اساسی بین چین و ایالات متحده چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.