نظرات در مورد انتخاب زیردریایی هسته ای “غیر مسئولانه” قبل از اعلام AUKUS – وزیر دفاع

[ad_1] سیدنی (رویترز) – وزیر دفاع اسبق استرالیا روز چهارشنبه گفت که او ترجیح می دهد استرالیا یک زیردریایی هسته ای ایالات متحده را به جای نمونه بریتانیایی در اتحاد AUKUS خود انتخاب کند، اظهاراتی که به سرعت توسط دولت “غیرمسئولانه” خوانده شد و انتظار دارد طی چند هفته تصمیم خود را اعلام کند. انتظار

کد خبر : 327154
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
نظرات در مورد انتخاب زیردریایی هسته ای “غیر مسئولانه” قبل از اعلام AUKUS – وزیر دفاع

[ad_1]

سیدنی (رویترز) – وزیر دفاع اسبق استرالیا روز چهارشنبه گفت که او ترجیح می دهد استرالیا یک زیردریایی هسته ای ایالات متحده را به جای نمونه بریتانیایی در اتحاد AUKUS خود انتخاب کند، اظهاراتی که به سرعت توسط دولت “غیرمسئولانه” خوانده شد و انتظار دارد طی چند هفته تصمیم خود را اعلام کند.

انتظار می رود رهبران استرالیا و بریتانیا در این ماه به واشنگتن سفر کنند تا نحوه دستیابی استرالیا به زیرساخت های هسته ای را اعلام کنند که نخست وزیر آنتونی آلبانیز آن را “بزرگترین جهش در توان دفاعی ما در تاریخ” توصیف کرد.

پیتر داتون، رهبر اپوزیسیون، که در زمان تشکیل شراکت AUKUS بین استرالیا، ایالات متحده و بریتانیا در سال 2021، وزیر دفاع بود، در نمایشگاه هوایی آوالون به خبرنگاران گفت که از زیردریایی آمریکایی کلاس ویرجینیا حمایت می کند.

این یک طراحی اثبات شده بود، به ما قابلیت همکاری با آمریکایی ها را داد و زیرساخت های آمریکایی بیشتری در این زمینه وجود خواهد داشت.

او گفت که زیردریایی‌های هند و اقیانوس آرام وجود خواهند داشت که به درستی، به ویژه با توجه به تهدید روسیه، روی اروپای قاره متمرکز خواهند شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره گمانه زنی های صنعت دفاعی مبنی بر انتخاب یک زیردریایی انگلیسی، افزود: «نگرانم که اگر دولت تصمیمی برای طراحی ارزان تر بگیرد، تحویل آن زیردریایی ها را به تعویق بیاندازد».

پت کانروی، وزیر صنایع دفاعی، که هفته گذشته از کارخانه کشتی سازی زیردریایی بریتانیا در بارو-این-فورنس بازدید کرد، گفت که اظهارات داتون “بسیار غیرمسئولانه” بود و سلف او “از آخرین اطلاعات مطلع نبود”.

من یک گزارش کامل در مورد آنچه که بریتانیا انجام می دهد دارم. من به طور منظم با نیروی دریایی ایالات متحده در تماس هستم و به زودی در مورد مسیر بهینه زیردریایی های پیشران هسته ای خود اطلاعیه هایی را اعلام خواهیم کرد.»

(گزارش توسط Kirsty Needham. ویرایش توسط Gerry Doyle)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.