نظام سلطه ‌منطقی جز ترور ندارد

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از تسنیم، محمد باقر قالیباف در آیین چهلم شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه خداوند بزرگ را شاکرم که این توفیق نصیبم شد تا در این مراسم حضور داشته باشم، اظهار داشت: همین مناسبت‌ها که امشب گرد هم آمده ایم همه این‌ها یک چیز را در

کد خبر : 291294
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۰
نظام سلطه ‌منطقی جز ترور ندارد



به گزارش هوشمند نیوز به نقل از تسنیم، محمد باقر قالیباف در آیین چهلم شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) با اشاره به اینکه خداوند بزرگ را شاکرم که این توفیق نصیبم شد تا در این مراسم حضور داشته باشم، اظهار داشت: همین مناسبت‌ها که امشب گرد هم آمده ایم همه این‌ها یک چیز را در ذهن و ملت ایران، آزادگان جهان تداعی می‌کند و آن این است که نظام سلطه و ظلم در مقابل حق از حربه و منطقی جزء ترور ندارد که استفاده کند.

وی افزود: در چهل و یک سال قبل در استان فارس، شهر ولایی و فرهنگ‌پرور؛ آیت الله دستغیب سومین شهید محراب به دست منافقان ترور شد و امروز نیز شاهد هستیم که کودک، مادر و پیر و جوان از همه اقشار در یک حرم امن چقدر رذیلانه به شهادت رساندند و این افتخاری برای مردم شیراز است که در پیشگاه خداوند و در تاریخ ملت و ایران سربلند ثبت شد و اینگونه مقاومت ملت ایران را که بیش از چهل سال ایستادگی کردند را نشان داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ایران، ملتی مقتدر و مظلوم است، گفت: انقلاب اسلامی در حقیقت آن حماسه مردم ایران است؛ حماسه‌ای که به رهبری حضرت امام (ره) شکل گرفت، مردی که کلامی جزء خدا نگفت و گامی جزء برای خدا برنداشت و این ملت در کنار چنین رهبری مجاهدانه، آگاهانه و با ایمان ایستادند و با مستکبرین مبارزه کردند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این اقدمات تروریستی از قدرت دشمنان نیست بلکه از استصال آن‌هاست، امروز آمریکا در تلاش است تا توسعه تروریست را در سطح دولتی پیگیری می‌کند. امروز با گذاشتن دست کسانی که حمایت سیاسی، تسلیحاتی و در راس آن‌ها حمایت بی قید و شرط از رژِم تروریست صهیونیستی در منطقه انجام می‌د‌هد؛ ریشه همه این نامنی‌ها آن‌ها هستند.

وی بیان کرد: در فضای مجازی می‌بینید که با راه اندازی سامانه‌ها، شبکه و پلتفروم‌ها آموزش تروریستی می‌دهند؛ بعد استکبارگران و رژیم صهیونیستی حرف از حقوق بشر می‌زنند و بالاترین فضاحت را به بار می‌آورند و دست به ترور کور میزنند. چه گناهانی کرده بودند این مردم که در زمان نماز و عبادت آن‌ها را به شهادت رسانند؟ همه این‌ها جزء فضاحت آن هاست و از استیصال دشمن است.

قالیباف بیان کرد: دشمن از روحیه ایستادگی و مبارزه ملت علی‌رغم همه سختی‌هایی که می‌شکند باعث شده است که در محاسبات خود اختلال محاسباتی داشته باشد و در یک پریشانی قرار گرفته است و دست به این جنایت و عملیات کور تروریستی مرتکب می‌شود. همه این‌ها از اقتدار و عظمت ایران اسلامی است و این سلسله عملیاتی است که تروریست‌ها انجام میدهند.

وی بیان کرد: این نمود کامل از خروج از انسانیت و نماد تمام وحشی گری رژیم صهیونیستی و آمریکاست و با مردمی که در یک محیط امن مشغول زیارت و عبادت هستند و با تحریم و ترور‌های کورشان هیچ هدفی جزء مانع رشد و ایران شوند ندارند و آن‌ها در تلاش هستند با ایران قوی و قدرتمند مقابله کنند.

قالیباف یادآور شد: در همین موضوع ترور بیش از 17 هزار شهید تقدیم انقلاب کردمی و ده‌ها هزار نفر مجروح دادیم. کشور ما امروز یکی از بزرگترین قربانیان ترور در دنیای معاصر به دست همین افراد خبیث و رژیم صهیونیستی است؛ این‌ها قدرت منطق و مقابله ندارند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز ترور و تروریسم در شکلی است که تلاش یک ظالم عاجز در برابر یک مقتدر مظلوم است، خاطرنشان کرد: متاسفانه پرویی آن‌های به جایی رسیده که نه تنها چنین حرکت‌هایی را محکوم نمی‌کنند؛ نه تنها جبران خسارت نمی‌کنند بلکه آن‌ها این کار‌ها را به گونه‌ای رفتار می‌کنند بلکه خود را حق‌مدار میدانند و دست به چنین کاری می‌زنند و حمایت مالی، آموزشی، تسلیحاتی و اطلاعاتی می‌کنند. بدون شک وظیفه ماست که در مقابل آن‌ها بایستیم و مقابله کنیم و امنیت جانی مردم را حفظ کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه امروز دشمن از طریق رسانه در یک جنگ شناختی با سامانه‌هایی که در حوزه فضای مجازی دارد، تلاش می‌کند تا امنیت روانی و ذهنی را با دروغ سازی و اطلاعات غلط تحت تاثیر قرار دهد، گفت: همه دل دادگان به ایران و انقلاب در این عرصه و در این جنگ رسانه‌ای باید تکلیف خود بدانند تا به پیروزی برسیم. همانگونه که پیروزی ما بر داعش عمق راهبردی ما را فراتر از مرز‌ها برد و امنیت ملی در کشور‌های اسلامی را بر قرار کرد، جوانان ما هم باید در عرصه جنگ شناختی به پیروزی دست یابند، چرا که این جنگ مهمتر از آن جنگ است.

رئیس مجلس شورای اسلامی؛ آنچه که ماه‌های اخیر بر کشور گذشته است را مصادیق روشن جنایت علیه بشریت به دست مدعیان حقوق بشر، آزادی و حقوق زنان برشمرد و گفت: باید در این عرصه محکم به هوش باشیم. اگر رهبری از جهاد تبیین سخن می‌گوید، برای توجه به این هشیاری است که دشمن می‌خواهد ما را عقب مانده نشان دهد و ضعف را هم به عهده جمهوری اسلامی بگذارد.

قالیباف با بیان اینکه جمهوری اسلامی نه از ترور فیزیکی و نه در صحنه عرصه جنگ شناختی ابایی ندارد، عنوان کرد: می‌دانیم که در برخی حوزه‌ها به ویژه اقتصادی، اشکالات و ضعف‌هایی داریم و تحریم همین تروریسم‌ها موجب تحمیل مشکلات اقتصادی شده که البته بخشی هم از ضعف ما در حوزه مدیریتی و کم توجهی ما مسئولان است که باید کمک کنیم تا بر مشکلات اقتصادی فائق آییم.

وی اضافه کرد: آن‌ها پس از فشار حداکثری، فشار جنگ رسانه‌ای و شناختی را آغاز کرده اند که جنگ خطرناکی است و لذا همه ما باید دست به دست دهیم و با مجاهدت و صمیمت و درایت و عقلانیت و تکیه بر مردم و سنت‌های الهی بر این مشکلات فائق آییم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با ظرفیت‌هایی که در کشور علی رغم کمبود منابع مالی وجود دارد، آینده‌ای روشن در پیش روی ماست ى با برنامه هفتم توسعه کشور، آینده با اقتصادی با ثبات پیش رو خواهیم داشت.

قالیباف همچنین ضمن ابراز تاسف از درگذشت رستم قاسمی، وزیر پیشین راه و شهرسازی، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس و در جنگ نظامی مجاهدانه جنگید و پس از جنگ هم در عرصه توسعه و اقتصاد کشور یک مجاهد به تمام معنا بود.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.