نظارت مالی کلمبیا هنجارهایی را برای تراکنش های رمزنگاری آماده می کند – مقررات بیت کوین نیوز

نظارت مالی کلمبیا، ناظر اوراق بهادار و مالی این کشور، در حال کار بر روی سندی برای تنظیم تراکنش‌ها و عملیات انجام شده با استفاده از دارایی‌های ارز دیجیتال در این کشور است. این سازمان اعلام کرد که در هفته های آینده سندی را ارائه خواهد کرد که هنجارهایی را برای رفتار با این دارایی

کد خبر : 217835
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
نظارت مالی کلمبیا هنجارهایی را برای تراکنش های رمزنگاری آماده می کند – مقررات بیت کوین نیوز


نظارت مالی کلمبیا، ناظر اوراق بهادار و مالی این کشور، در حال کار بر روی سندی برای تنظیم تراکنش‌ها و عملیات انجام شده با استفاده از دارایی‌های ارز دیجیتال در این کشور است. این سازمان اعلام کرد که در هفته های آینده سندی را ارائه خواهد کرد که هنجارهایی را برای رفتار با این دارایی ها در سیستم مالی کلمبیا صادر می کند.

نظارت مالی کلمبیا برای صدور هنجارهای رمزنگاری

دولت‌های لاتام اکنون مقررات مربوط به ارزهای دیجیتال را به عنوان یک موضوع جدی در نظر می‌گیرند، زیرا پذیرش در کشورهایشان در حال افزایش است. نظارت مالی کلمبیا، سازمانی که با نظارت بر سیستم مالی در این کشور سروکار دارد، در حال آماده سازی مجموعه ای از هنجارهایی است که برای استفاده از رمزارز در کشور اعمال می شود.

این اعلامیه توسط خورخه کاستانیو، رئیس سازمان، در جریان رویدادی در Barranquilla اعلام شد. سندی که باید برای تحریم آن بررسی شود، در حال حاضر برای بررسی و بازخورد در دست بانک مرکزی کلمبیا است.

این اولین بار نیست که این موسسه با ارزهای دیجیتال سروکار دارد. نظارت مالی مسئول یک آزمایش آزمایشی به نام “جعبه شنی” بود که به صرافی‌های ارزهای دیجیتال اجازه می‌داد تا با بانک‌های خصوصی در کشور همکاری کنند و خرید ارزهای دیجیتال را برای کاربران آسان‌تر می‌کرد.


مقررات در راه است

در حالی که کلمبیا چندی پیش به عنوان یک کانون ارزهای دیجیتال شناخته نمی شد، این کشور به آرامی به سمت ارزهای دیجیتال متمایل شده است. این موضوع را برای صرافی‌های Latam مانند Ripio و Bitso که اخیراً فعالیت‌های خود را به کشور گسترش داده‌اند، جالب کرده است. همچنین، کلمبیا یکی از کشورهایی در آمریکای لاتین است که از نظر تعداد دستگاه های خودپرداز رمزنگاری رتبه بالایی دارد و پس از السالوادور، که تعدادی خودپرداز Chivo را برای تامین زیرساخت کیف پول ملی خود مستقر کرده است، در رتبه دوم قرار دارد.

به همین دلیل است که رگولاتورها اکنون درگیر ارائه یک صورتحساب ارز دیجیتال برای نظم بخشیدن به صنعت در کشور هستند. در این ماه، اولین لایحه ای که به دنبال تنظیم اقدامات صرافی های ارزهای دیجیتال در کشور است در اولین بحث خود به تصویب رسید و رگولاتورها آن را به عنوان راهی برای مبارزه با کلاهبرداری ها و طرح های پونزی که رایج هستند ستایش کردند. ارتباط هنجارهای جدید و نحوه عملکرد آنها با آن مقررات هنوز مشخص نیست.

نظر شما در مورد هنجارهای جدید ارزهای دیجیتال که توسط نظارت مالی کلمبیا آماده می شود چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.