نظارت مالی روسیه می گوید پرداخت های رمزنگاری در تجارت خارجی قابل قبول است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] یوری چیخانچین، رئیس این آژانس اعلام کرد، ناظر مالی روسیه Rosfinmonitoring آماده پذیرش استفاده از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب های بین المللی است. این بیانیه به حمایت فزاینده برای قانونی کردن پرداخت‌های بین‌المللی ارزهای دیجیتال در روسیه در بحبوحه محدودیت‌های مالی اعمال شده به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین می‌افزاید. رگولاتور مالی برتر

کد خبر : 227200
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
نظارت مالی روسیه می گوید پرداخت های رمزنگاری در تجارت خارجی قابل قبول است – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

یوری چیخانچین، رئیس این آژانس اعلام کرد، ناظر مالی روسیه Rosfinmonitoring آماده پذیرش استفاده از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب های بین المللی است. این بیانیه به حمایت فزاینده برای قانونی کردن پرداخت‌های بین‌المللی ارزهای دیجیتال در روسیه در بحبوحه محدودیت‌های مالی اعمال شده به دلیل تهاجم روسیه به اوکراین می‌افزاید.

رگولاتور مالی برتر در روسیه از پرداخت های بین المللی رمزنگاری استقبال می کند

یوری چیخانچین، مدیر این نهاد نظارتی اعلام کرد، سرویس نظارت مالی فدرال فدراسیون روسیه، که به نام Rosfinmonitoring نیز شناخته می‌شود، کاملاً می‌پذیرد که ارزهای دیجیتال می‌توانند برای تسویه حساب با شرکای خارجی استفاده شوند.

چیخانچین طی سخنانی در شورای فدراسیون، مجلس اعلای پارلمان روسیه تاکید کرد که پرداخت با دارایی های دیجیتال در داخل روسیه طبق قانون ممنوع است. قانون فعلی این کشور «جانشین‌های پولی» را ممنوع می‌کند.

چیخانچین گفت، با این حال، تحت شرایط خاصی، چنین پرداخت هایی ممکن است در تجارت بین المللی استفاده شود. این مقام عالی رتبه معتقد است که این امر می تواند به مشاغلی که به سمت صادرات محصولات روسی گرایش دارند کمک کند. به نقل از پایگاه خبری رمزنگاری Bits.media، او همچنین خاطرنشان کرد:

اگر زنجیره تامین کنترل شود، پس این کاملا قابل قبول است.

یوری چیخانچین در ادامه تاکید کرد که برای استفاده از مزیت پرداخت‌های ارزهای دیجیتال، شرکت‌های روسی باید بدانند که دقیقاً با چه کسی ارزهای دیجیتال را مبادله می‌کنند.

رگولاتور فاش کرد که دپارتمان او سیستم اطلاعاتی ویژه ای را برای ردیابی تراکنش های رمزنگاری توسعه داده و راه اندازی کرده است. این به مقامات مالی امکان می دهد هم فرستنده و هم گیرنده وجوه را شناسایی کنند و قبلاً در برخی از تحقیقات استفاده شده است.

بحث در مورد آینده ارزهای دیجیتال در روسیه همچنان ادامه دارد. انتظار می‌رود لایحه جدیدی «در مورد ارز دیجیتال» قوانین جامع‌تری را برای تراکنش‌های رمزنگاری معرفی کند، زیرا قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» تنها برخی از جنبه‌های بازار کریپتو را تنظیم می‌کند.

ایده استفاده از ارزهای دیجیتال در تسویه حساب های بین المللی در بحبوحه تحریم های غرب به دلیل مداخله نظامی روسیه در اوکراین مورد حمایت قرار گرفته است. در عین حال، اکثر نهادهای دولتی در مسکو موافق هستند که روبل باید تنها ارز قانونی در این کشور باقی بماند.

در حالی که بانک روسیه، یکی از مخالفان سرسخت گردش آزاد ارزهای دیجیتال، اخیراً اعلام کرد که می تواند از قانونی شدن پرداخت های رمزنگاری که به سیستم مالی روسیه نفوذ نمی کند، حمایت کند، مجلس سفلی پارلمان روسیه اخیراً قانونی را تصویب کرد که پرداخت های داخلی با دیجیتال را ممنوع می کند. دارایی های مالی

برچسب ها در این داستان

آژانس، رمزنگاری، پرداخت‌های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، ناظر مالی، تجارت خارجی، پرداخت‌های بین‌المللی، تسویه حساب‌های بین‌المللی، قانون، قانون‌گذاری، پرداخت‌ها، مقررات، نظارت، روسیه، روسیه، ناظر

آیا فکر می‌کنید دولت روسیه به شرکت‌های محلی اجازه می‌دهد از ارزهای دیجیتال برای پرداخت‌های بین‌المللی استفاده کنند؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، اعتبار عکس: g0d4ather از طریق Shutterstock

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.