نصرالله مدقالچی: بتوانم به دوبله برمی گردم

این صدای ماندگار دوبله حال این روزهایش را مساعد توصیف کرد و گفت: حدود ۴۰ روز از عمل جراحی قلبم می گذرد و الحمدالله نسبت به گذشته خیلی بهترم. این روزها بیشتر در منزل کتاب می خوانم. گاهی اوقات هم برخی دوستان لطف می کنند و به دیدنم می آیند اما به دلیل اینکه ممنوع

کد خبر : 292858
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
نصرالله مدقالچی: بتوانم به دوبله برمی گردم



این صدای ماندگار دوبله حال این روزهایش را مساعد توصیف کرد و گفت: حدود ۴۰ روز از عمل جراحی قلبم می گذرد و الحمدالله نسبت به گذشته خیلی بهترم. این روزها بیشتر در منزل کتاب می خوانم. گاهی اوقات هم برخی دوستان لطف می کنند و به دیدنم می آیند اما به دلیل اینکه ممنوع الملاقات هستم همه دوستان نمی‌توانند به دیدنم بیایند اما واقعاً به من محبت دارند و من از همه تشکر می کنم.

مدقالچی توضیح داد: به دلیل سرماخوردگی های فصلی و ویروس آنفولانزا، پزشکم تاکید فراوان کرده که خیلی مراقب باشم و ترجیحا ملاقاتی نداشته باشم تا ان شاءالله بتوانم بهبودی کاملم را به دست بیاورم. از شما هم تشکر می کنم که به یادم هستید.

این هنرمند درباره بازگشتش به عرصه دوبله و ادامه کار هم عنوان کرد: فعلاً دوران نقاهتم را می گذرانم. ان شاءالله اگر به آن درجه از بهبودی برسم که بتوانم کار کنم، حتماً به دوبله بازخواهم گشت. به امید و یاری خداوند این روزها سپری می شود.

این دوبلور پیشکسوت در پایان برای این روزهای مردم سرزمینش آرزوی خوبی و سلامتی کرد.

نصرالله مدقالچی، دوبلور شناخته شده کشورمان اوایل آبان ماه امسال از ناحیه دریچه آئورت قلب تحت عمل جراحی قرار گرفت. وی اکنون همچنان دوران نقاهت را در منزل می گذراند.

مدقالچی از قدیمی ترین گویندگان کشورمان در حوزه دوبله متولد ۷ مهر ماه ۱۳۲۳ تبریز است. از جمله آثار شاخص او می توان به گویندگی به جای مایکل آنکارا در نقش ابوسفیان در فیلم «محمد رسول الله» و دکلمه به یاد ماندنی کارتون «آن شرلی» اشاره کرد.

«عیسی مسیح»، «بینوایان»، «روزی روزگاری در غرب»، «پدرخوانده»، «هیچکاک»، «گربه های اشرافی»، «نابخشوده» و … از دیگر آثار مطرح نصرالله مدقالچی در عرصه گویندگی است.

۵۵۲۴۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.