نشست فوق العاده وزرای کشاورزی G7

[ad_1] بیانیه حمله به اوکراین توسط نیروهای مسلح فدراسیون روسیه 11 مارس 2022 – برلین، آلمان ما، وزرای کشاورزی G7 و کمیسر کشاورزی اتحادیه اروپا، امروز با حضور همکار اوکراینی خود و همچنین برنامه جهانی غذا (WFP)، سازمان غذا و کشاورزی (FAO)، سازمان همکاری اقتصادی ملاقات کردیم. و توسعه (OECD) و سیستم اطلاعات بازار کشاورزی

کد خبر : 177592
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۰۱
نشست فوق العاده وزرای کشاورزی G7

[ad_1]

بیانیه حمله به اوکراین توسط نیروهای مسلح فدراسیون روسیه

11 مارس 2022 – برلین، آلمان

ما، وزرای کشاورزی G7 و کمیسر کشاورزی اتحادیه اروپا، امروز با حضور همکار اوکراینی خود و همچنین برنامه جهانی غذا (WFP)، سازمان غذا و کشاورزی (FAO)، سازمان همکاری اقتصادی ملاقات کردیم. و توسعه (OECD) و سیستم اطلاعات بازار کشاورزی (AMIS).

همه ما از تجاوز گسترده فدراسیون روسیه به تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال اوکراین که توسط دولت بلاروس امکان پذیر شده است، وحشت زده و آن را محکوم می کنیم. ما عمیقاً از تلفات و رنج های انسانی ویرانگر متأسفیم و همبستگی خود را با اوکراین مطابق با بیانیه رهبر G7 خود در مورد تهاجم نیروهای مسلح فدراسیون روسیه به اوکراین ابراز می کنیم.

ما تلاش می کنیم حمایت ملی، دوجانبه و بین المللی را برای کمک به تسهیل برداشت در اوکراین و اطمینان از توانایی کشاورزان اوکراینی برای تغذیه جمعیت خود و کمک به امنیت غذایی جهانی ارائه دهیم. ما از سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهیم که از تولید غذا در اوکراین در طول این بحران حمایت کنند و امنیت غذایی در مناطق آسیب دیده را تضمین کنند. ما مصمم هستیم تا آنچه را که برای جلوگیری از بحران غذایی و پاسخ به آن ضروری است، از جمله کمک‌های بشردوستانه، انجام دهیم و آماده هستیم تا در صورت لزوم برای رسیدگی به اختلالات احتمالی اقدام کنیم.

ما عمیقاً در مورد تأثیرات بر امنیت غذایی و افزایش تعداد افرادی که از گرسنگی و انواع سوء تغذیه رنج می برند، ناشی از جنگ تجاوزکارانه غیرقابل توجیه و غیرقابل توجیه روسیه، که به وضعیت وخیم ناشی از COVID-19، تغییرات آب و هوایی می افزاید، نگران هستیم. و از دست دادن تنوع زیستی این تنها باعث افزایش رنج در منطقه و فشار بر امنیت غذایی در سطح جهان خواهد شد. ما با نگرانی شدید اثرات شدید بر زنجیره‌های تامین غذای جهانی و افزایش شدید قیمت‌های از قبل بالا برای کالاها و نهاده‌های کشاورزی، مانند کود، را که بر امنیت غذایی و تغذیه کشورها و جمعیت‌های آسیب‌پذیر تأثیر می‌گذارد، متذکر می‌شویم.

ما عمیقا حمله روسیه به اوکراین را محکوم می کنیم. ما به عنوان وزرای کشاورزی از هدف قرار دادن زیرساخت های مهم کشاورزی، از جمله حمل و نقل و ذخیره سازی، که تأثیرات منطقه ای قابل توجهی دارد، به شدت نگران هستیم. با توجه به اینکه اوکراین چهارمین تامین کننده بزرگ گندم است و نیمی از صادرات روغن آفتابگردان جهان را تولید می کند، این امر علاوه بر این تأثیرات جهانی بر سیستم های غذایی و ناامنی غذایی خواهد داشت.

ما متعهد به همکاری نزدیک و انجام اقدامات مشخص برای حفاظت از امنیت غذایی و تغذیه جهانی، به ویژه حمایت از امنیت غذایی برای مردم اوکراین هستیم. ما مجدداً بر اهمیت همکاری با یکدیگر برای حفظ جریان مواد غذایی، محصولات، نیروی کار فصلی و نهاده های ضروری برای تولید کشاورزی و مواد غذایی در سراسر مرزها در راستای همه اقدامات اتخاذ شده در پاسخ به وضعیت فعلی تاکید می کنیم. علاوه بر این، برای رسیدگی به چالش های حمل و نقل برای صادرات مواد غذایی و تولید کالا با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.

ما از همه کشورها می‌خواهیم که بازارهای غذایی و کشاورزی خود را باز نگه دارند و از هرگونه اقدام محدودکننده غیرقابل توجیه در صادرات خود مراقبت کنند. هر گونه افزایش بیشتر در سطح قیمت مواد غذایی و نوسانات در بازارهای بین المللی می تواند امنیت غذایی و تغذیه را در مقیاس جهانی به ویژه در میان آسیب پذیرترین افراد در محیط هایی با امنیت غذایی پایین تهدید کند. با این وجود، ما شرایط شدید پشت محدودیت های صادراتی اعلام شده توسط دولت اوکراین و اهمیت حیاتی حفظ در دسترس بودن مواد غذایی در اوکراین را تشخیص می دهیم.

ما قیمت های متورم مصنوعی را که می تواند دسترسی به مواد غذایی و محصولات کشاورزی را کاهش دهد، تحمل نخواهیم کرد. ما همچنین با هرگونه رفتار سوداگرانه ای که امنیت غذایی یا دسترسی به غذا را برای کشورها یا جمعیت های آسیب پذیر به خطر می اندازد، مبارزه خواهیم کرد. بنابراین، برای اطمینان از شفافیت کامل، بازارهای تأثیرگذار بر سیستم غذایی، از جمله بازارهای آتی را به دقت زیر نظر داریم. ما به اشتراک گذاری داده ها و اطلاعات قابل اعتماد در مورد تحولات بازار جهانی مواد غذایی، به ویژه از طریق سازمان های بین المللی مربوطه ادامه خواهیم داد.

ما با هم کار خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم که مواد غذایی کافی، ایمن، مقرون به صرفه و مغذی همچنان در دسترس و در دسترس همه مردم، از جمله فقیرترین، آسیب پذیرترین، و افراد آواره به موقع، ایمن و سازماندهی شده، و به ویژه برای مردم اوکراین ما عمیقاً از همه کشاورزان و کارگران و مشاغل غذایی و کشاورزی در طول زنجیره تأمین که به طور مداوم مواد غذایی ما را به شیوه ای پایدار تأمین می کنند، تشکر می کنیم. ما به حمایت از امنیت غذایی در راستای تعهدات اقلیمی و محیطی و برنامه توسعه پایدار ادامه خواهیم داد.

همراه با وزرای خارجه و توسعه G7، ما به همکاری نزدیک خود در G7 و با سازمان های بین المللی مرتبط، بانک های توسعه چندجانبه و موسسات مالی بین المللی برای پاسخ به اثرات جنگ بر امنیت غذایی و تغذیه ادامه خواهیم داد. در این راستا، ما به یکدیگر اطلاع خواهیم داد و تلاش خواهیم کرد تا اقداماتی را که برای تضمین امنیت غذایی و ثبات بازار اتخاذ می کنیم، در رابطه با اوکراین و کشورها و مناطقی که ممکن است دچار ناامنی غذایی شوند، هماهنگ کنیم.

ما در طول این بحران با شرکای خود و با دولت و مردم اوکراین متحد هستیم. ما به همکاری نزدیک خود برای پاسخ به تأثیرات جنگ، از جمله بر تجارت کشاورزی و مواد غذایی، امنیت غذایی و تغذیه ادامه خواهیم داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.