نشست دبیران کارگروه‌های تخصصی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور برگزار شد

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز،  در این نشست، سیدکاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه ابتدا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای ماموریت های شورای عالی ایرانیان در خصوص مدیریت مسائل ایرانیان خارج از کشور را تبیین و تشریح کرد. در ادامه نیز حاضران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته و ضرورت

کد خبر : 140506
تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۵:۵۴
نشست دبیران کارگروه‌های تخصصی شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور برگزار شد

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز،  در این نشست، سیدکاظم سجادی معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امورخارجه ابتدا گزارشی از اقدامات صورت گرفته در راستای ماموریت های شورای عالی ایرانیان در خصوص مدیریت مسائل ایرانیان خارج از کشور را تبیین و تشریح کرد.

در ادامه نیز حاضران به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداخته و ضرورت هدفمند نمودن اقدامات و شناخت دقیق موضوعات و مشکلات ایرانیان خارج از کشور برای حل آنها را اولویتی مهم برشمردند.

پس از آن نیز هر یک از دبیران کارگروه‌های تخصصی از وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فناوری، امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حوزه‌های علمیه، نتیجه جلسات برگزار شده طی دو هفته گذشته و مصوبات کارگروه‌ها را در رابطه با موضوعات مربوط، به منظور توسعه فعالیت ها و در جهت رفع نیازمندی های ایرانیان خارج از کشور اعلام کردند.

در خاتمه نیز وزیر امور خارجه و جانشین رئیس شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور بر ضرورت تدوین قانون جامع حمایت از ایرانیان، ارتباط مستمر با معتمدین ایرانی خارج از کشور و مشارکت آنان در موضوعات مختلف و حل چالش‌های پیش رو اشاره و بر اتخاذ راهکارهای واقعی و اقدامات و تصمیمات عملی در جلسه شورای عالی ایرانیان به ریاست رییس جمهور محترم که به زودی برگزار خواهد شد، تاکید نمود و ابراز امیدواری کرد که گام های مناسبی جهت حل مشکلات برداشته شود.

در پایان این نشست نیز، مصوبات پیشنهادی کارگروه‌ها توسط دبیر جلسه قرائت گردید و مقرر شد پیش نویس آن پس از بررسی لازم برای طرح در صحن شورای عالی ایرانیان ارسال شود.

۳۱۱۳۱۱

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.