نشریه آلمانی: سربازان اوکراینی از بی کفایتی رهبران کشورشان خشمگین هستند

[ad_1] منابع مطلع به نشریه ‌آلمانی «بیلد» گفتند، ارتش اوکراین از «مشکلاتی عظیم» اعم از فرماندهی ناکافی تا کمبود شدید تجهیزات نظامی ضروری برخورده است. به نوشته پایگاه راشاتودی، از جمله مشکلاتی که این سربازان مورد اشاره قرار دادند، کمبود شدید نفربرهای زرهی و خودروهای نظامی برون جاده‌ای است و در این وضعیت نیروهای اوکراینی

کد خبر : 436470
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
نشریه آلمانی: سربازان اوکراینی از بی کفایتی رهبران کشورشان خشمگین هستند

[ad_1]

منابع مطلع به نشریه ‌آلمانی «بیلد» گفتند، ارتش اوکراین از «مشکلاتی عظیم» اعم از فرماندهی ناکافی تا کمبود شدید تجهیزات نظامی ضروری برخورده است.

به نوشته پایگاه راشاتودی، از جمله مشکلاتی که این سربازان مورد اشاره قرار دادند، کمبود شدید نفربرهای زرهی و خودروهای نظامی برون جاده‌ای است و در این وضعیت نیروهای اوکراینی از خودروهای غیرنظامی شخصی برای حمل ونقل نظامی استفاده می‌کنند.

یک سرباز بیان داشت: «ما هنگام تعمیر خودرو در تعمیرگاه هزینه همه چیز را از جیب خودمان می‌دهیم.»

یکی از منابع مطلع مورد استناد نشریه بیلد گفت، نیروهای کی‌یف همچنین گرفتار کمبود پهپادهای تهاجمی و شناسایی شده و آنها همچنین مجبور هستند خودشان پهپاد را از سازمان‌های امدادرسان مختلف و اهداکنندگان شخصی بخرند.

این منابع گفتند، برخی از واحدها مجبور به اتکا به پهپادهای سفارشی ساخته شده با قطعات تهیه شده با چاپگرهای سه بعدی شده‌اند.

یکی از سربازان ارتش اوکراین اظهار کرد: «ما همچنین هزینه غذا و هزینه اجاره خانه‌هایی که در آنها می‌خوابیم را نیز پرداخت می‌کنیم. این وضعیت می‌تواند شما را عصبانی کند. روسیه از همه چیز برای سرمایه‌گذاری به روی نیروهایش مایه می‌گذارد اما همتایان اوکراینی آنها عمدتا باید به خودشان متکی باشند.»

چند منبع به نشریه بیلد گفتند، پهپادهای موثر روسی و حضور مداوم آنها در میدان جنگ شدیدا توانمندی‌های سربازان اوکراینی را محدود می‌کنند. برخی از آنها اذعان کردند، سامانه‌های پدافند هوایی عرضه شده از سوی غرب به کی‌یف به ندرت به خطوط مقدم جنگ می‌رسند.»

یک سرباز به نشریه بیلد گفت: «ده‌ها سامانه ضد هوایی غرب نظیر سلاح‌های ضدهوایی جپارد آلمان به عنوان سامانه‌های ضد هوایی ایستا در شهرهای اوکراین مورد استفاده قرار می‌گیرند. ما در خط مقدم جنگ تقریبا هیچ کدام از این تجهیزات را در اختیار نداریم.»

خیلی از نیروهایی که با نشریه بیلد مصاحبه کردند شدیدا از فرماندهان عالی خود انتقاد کرده و گفتند که این فرماندهان تقریبا همه آموزش‌هایی که ناتو به اوکراینی‌ها داد را تلف کرده‌اند.

یک سرباز اوکراینی آموزش دیده توسط کشورهای عضو ناتو به بیلد گفت: «از آنجا که فرماندهان ارشد ما هنوز همان قبلی‌ها هستند چیز چندانی در زمینه اجرای جنگ در مقایسه با تاکتیکهای دوران شوروی سابق تغییر نکرده است. نیروهای اوکراینی هیچ یک از عملیات‌های به اصطلاح با ترکیب تسلیحات را اجرا نمی‌کنند.»

خیلی از نیروهای اوکراینی از رهبران سیاسی و نظامی کشورشان خشمگین هستند.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.