نشانی موکب‌های اربعین ویژه بانوان اعلام شد

[ad_1] دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی اطلاعات مربوط به ۱۰۰ موکب خدمت‌رسانی ویژه بانوان در اربعین در پایانه‌های مرزی و شهرهای عراق را اعلام کرد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، مجید نامجو افزود: در این موکب‌ها خدمات مختلفی از اختصاص اتاق «کودک

کد خبر : 393301
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷
نشانی موکب‌های اربعین ویژه بانوان اعلام شد

[ad_1]

دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی اطلاعات مربوط به ۱۰۰ موکب خدمت‌رسانی ویژه بانوان در اربعین در پایانه‌های مرزی و شهرهای عراق را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، مجید نامجو افزود: در این موکب‌ها خدمات مختلفی از اختصاص اتاق «کودک و مادر»، مهد و اتاق بازی کودکان، توزیع بسته‌های بهداشتی ویژه خانم‌ها، خدمات‌درمانی و پزشکی، توزیع بسته‌های فرهنگی، خدمات طب ایرانی-اسلامی و ترجمه و… به بانوان ارائه می‌شود.

او همچنین درباره وضعیت خدمت‌رسانی به زائران اربعین اظهار کرد: سال گذشته و برای نخستین بار، اطلاعات موکب‌ها که به طور ویژه مشغول به خدمت‌رسانی به بانوان بودند گردآوری شد که بیش از ۱۵۰ موکب تخصصی بانوان از سراسر کشور مورد شناسایی قرار گرفت که در راهپیمایی عظیم اربعین در شهرهای مختلف ایران و عراق و در مسیرهای مواصلاتی شهرهای زیارتی عراق و به طور خاص نجف و کربلا و طریق مشایه الحسین(ع) حضور و مشارکت فعال داشتند و مدیر اجرایی در صدور پروانه موکب بانوان بزرگوار کشورمان هستند.

جانشین رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات درباره نحوه خدمت‌رسانی این موکب‌ها در اربعین امسال گفت: در سال جاری از اقدامات بسیاری برای به‌روزرسانی اطلاعات مرتبط با مکان و نحوه خدمت‌رسانی مواکب خدمت‌رسانی به بانوان در دستور کار قرار گرفت که تا به امروز موفق به به‌روزرسانی اطلاعات نزدیک به ۱۰۰ مورد از این مواکب شده‌ایم که این تلاش برای تکمیل اطلاعات ادامه داشته و سعی می‌کنیم تا اطلاعات جدید را از طریق رسانه‌های جمعی در اختیار مردم عزیز قرار دهیم.

زهرا سعیدی مبارکه که از خادمان امور بانوان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات است در این باره گفت: برای توزیع عادلانه خدمات موکب‌های بانوان و امکان ارائه خدمات به بیشترین جمعیت اعزامی، برنامه‌ریزی شده تا این موکب‌ها حداکثر ۴۸ ساعت پذیرای یک زائر باشند؛ لذا به همه زائران بویژه بانوان توصیه می‌کنیم زیارت اربعین را به عنوان یک زیارت عبوری ببینند و از اقامت طولانی پرهیز کنند.

 برای دریافت اطلاعات مرتبط با نام، محل استقرار و نوع خدماتی که موکب‌های ویژه بانوان در مراسم اربعین ارائه می‌دهند اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.