نشانگر تقاضای عرضه بدون رنگ – سیستم‌های معاملاتی – 22 اوت 2022

[ad_1] Ace Supply Demand Zone نشانگر تقاضای عرضه بدون رنگ آمیزی است. نشانگر تقاضای عرضه به طور خودکار عدم تعادل بین عرضه و تقاضا را در نمودار فارکس و سهام پیدا می کند. از این رو، تحلیل تقاضای عرضه برای تجارت با نقطه عطف بازار بسیار مفید است. استراتژی معاملاتی آن بر اساس تشخیص الگوی

کد خبر : 245282
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۵:۱۱
نشانگر تقاضای عرضه بدون رنگ – سیستم‌های معاملاتی – 22 اوت 2022

[ad_1]

Ace Supply Demand Zone نشانگر تقاضای عرضه بدون رنگ آمیزی است. نشانگر تقاضای عرضه به طور خودکار عدم تعادل بین عرضه و تقاضا را در نمودار فارکس و سهام پیدا می کند. از این رو، تحلیل تقاضای عرضه برای تجارت با نقطه عطف بازار بسیار مفید است. استراتژی معاملاتی آن بر اساس تشخیص الگوی قیمت مانند Drop-Base-Rally، Rally-Base-Drop و غیره است. با این حال، شما نیازی به دانستن نام الگوها ندارید زیرا تجزیه و تحلیل تقاضای عرضه بیشتر بصری و شهودی است. کاری که باید انجام دهید این است که نمودار را باز کنید و منطقه تقاضای عرضه Ace را در نمودار اعمال کنید. سپس خواهید دید که اندیکاتور به طور خودکار منطقه معاملاتی احتمالی را تشخیص می دهد. به نظر می رسد این مناطق تجاری مانند حمایت و مقاومت هستند. از این رو، برخی از معامله گران منطقه تقاضای عرضه را به عنوان حمایت و مقاومت پیشرفته در نظر می گیرند. این منطقه تجاری زمانی که منطقه تجاری در اوج تشکیل شود منطقه عرضه نامیده می شود. این منطقه معاملاتی زمانی که منطقه معاملاتی در فروم تشکیل شود، منطقه دیامند نامیده می شود. هنگامی که منطقه عرضه یا منطقه تقاضا هرگز لمس نشود، آنها را منطقه عرضه و تقاضای تازه یا منطقه عرضه و تقاضای بکر می نامیم. علاوه بر این، منطقه عرضه و تقاضا در گذشته لمس یا شکسته شده است، سپس به آنها منطقه عرضه و تقاضای تاریخی می گویند.

در منطقه تقاضای عرضه آس، شما به منطقه عرضه و تقاضای تازه و همچنین منطقه تقاضای عرضه تاریخی دسترسی دارید. از این رو، می توانید به پروفایل بسیار بهتری در حرکت قیمت در بازار فارکس دست پیدا کنید. علاوه بر این، ایده منطقه معاملاتی یک راه عالی برای مدیریت ریسک معاملاتی در اختیار شما قرار می دهد. اگر حداقل نحوه استفاده از معاملات حمایتی و مقاومتی را که محبوب ترین تحلیل تکنیکال در بازار فارکس و بورس است، یاد گرفته باشید، واقعاً مفید است. با Ace Supply Demand Zone، می توانید با تجارت منطقه تقاضای عرضه اصلی معامله کنید. در همان زمان، شما همچنین می توانید “تعداد تقاضای عرضه با Trendline” را انجام دهید. تجارت تقاضای عرضه با Trendline روشی بسیار دقیق برای پیش بینی نقطه عطف است. می‌توانید به لینک زیر نگاهی بیندازید تا همه چیز را در مورد تجارت تقاضای عرضه با Trendline بدانید.

https://algotrading-investment.com/2019/07/04/angled-supply-demand-zone-trading-tutorial-1/

ما به شما توصیه می کنیم به چند دلیل بر این استراتژی معاملاتی با شاخص تقاضای عرضه تسلط داشته باشید. اولا، این استراتژی تجاری پیچیده نیست. ثانیا، این استراتژی معاملاتی نقطه عطف را بسیار دقیق نشان می دهد. بهتر است از Ace Supply Demand Zone برای انجام “Supply Demand Trading با Trendline” استفاده کنید. با این حال، راه‌های زیادی برای استفاده از Ace Supply Demand Zone برای کسب سود خوب وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید آن را با الگوی هارمونیک یا تجزیه و تحلیل امواج الیوت ترکیب کنید. علاوه بر این، شما همچنین می توانید آن را همراه با احتمال نقطه عطف در اسکنر الگوی فراکتال استفاده کنید. استراتژی معاملاتی دقیق را می توان از کتاب: تجزیه و تحلیل فنی در بازار فارکس و بورس: تجزیه و تحلیل تقاضای عرضه و مقاومت پشتیبانی یافت.

با بسیاری از عملکردهای پیچیده ساخته شده در داخل، نشانگر منطقه تقاضای عرضه Ace عملکرد بی نظیری را در برابر سایر شاخص های منطقه تقاضای عرضه ارائه می دهد. در اینجا پیوند به نشانگر منطقه تقاضای عرضه آس وجود دارد.

https://www.mql5.com/fa/market/product/40076

https://www.mql5.com/fa/market/product/40075

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/ace-supply-demand-zone/

علاوه بر این، ما ویدیوی YouTube را برای نشانگر منطقه تقاضای عرضه آس ارائه می‌دهیم. از نظر عملکرد نشانگر، هر دو میانگین تقاضای عرضه برگشتی و شاخص منطقه تقاضای عرضه ACE مشابه هستند. از این رو، می‌توانید این ویدیوی YouTube را تماشا کنید تا نشانگر منطقه تقاضای عرضه را انجام دهید.

YouTube “شاخص منطقه تقاضای عرضه”: https://www.youtube.com/watch?v=lr0dthrU9jo

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.