“نشانه های وایمار” در بروکلین نمایش پول شکسته است

[ad_1] ما از آوریل سال گذشته نشانه‌های وایمار را در این پارچه ردیابی می‌کردیم، زمانی که مشخص شد به یک قرنطینه طولانی‌مدت می‌رویم که شامل فعالیت‌های اقتصادی محدود مصنوعی و چاپ پول می‌شد. پارچه دیروز نمونه ای از علامت وایمار بود زیرا نشان دهنده این واقعیت است که دولتی که در حال حاضر مسئولیت دولت

کد خبر : 144023
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
“نشانه های وایمار” در بروکلین نمایش پول شکسته است

[ad_1]

ما از آوریل سال گذشته نشانه‌های وایمار را در این پارچه ردیابی می‌کردیم، زمانی که مشخص شد به یک قرنطینه طولانی‌مدت می‌رویم که شامل فعالیت‌های اقتصادی محدود مصنوعی و چاپ پول می‌شد. پارچه دیروز نمونه ای از علامت وایمار بود زیرا نشان دهنده این واقعیت است که دولتی که در حال حاضر مسئولیت دولت فدرال را بر عهده دارد، به جای نشان دادن کمی درون گرایی، ارزیابی بیش از حد گسترده دولت، شروع به اشاره به صنعت به دلیل افزایش قیمت ها کرده است. بانک‌های مرکزی طی دو سال گذشته (و واقعاً پنج دهه) دست به کار شده‌اند و دست خود را بالا می‌برند تا بپذیرند که ممکن است حداقل تا حدی مقصر باشند.

امروز، ما اینجا هستیم تا یکی دیگر از نشانه‌های وایمار را که توسط دوستمان آلفا زتا ظاهر شد و آنچه را که برای مشاغل کوچک روی زمین می‌گذرد برجسته کنیم. آلفا زتا که شخصاً در جریان یک رویداد تورمی فوق العاده در برزیل زندگی کرده است، آنتن های خود را برای تشخیص برخی الگوهای بین آنچه در برزیل زندگی کرده و آنچه در حال حاضر در ایالات متحده اتفاق می افتد تشخیص داده است. همانطور که از ایمیل ارسال شده توسط یک فروشگاه بوتیک دوچرخه در بروکلین می بینید، مشاغل کوچک شروع به وحشت کرده اند و فعالانه به مشتریان خود هشدار می دهند که اگر می خواهند کالاهای خود را با قیمت های نسبتا مناسب خریداری کنند، باید زودتر خرید کنند. این نشانه خوبی نیست و بخشی از تورم بالا و ابر تورم را برجسته می کند که بسیاری از رسانه های مالی جریان اصلی و حوزه فکری آن را نادیده می گیرند. سرایت اجتماعی که زمانی رخ می دهد که مردم انتظار افزایش قیمت ها را دارند.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.