نشانه های مرد دروغگو | خبرنامه

[ad_1] دروغ می‌گوید یا راست می‌گوید؟ این سؤال مادام العمری است که بسیاری از زنان در مواجهه با سیگنال‌های مختلفی که از همسر یا شریک زندگی‌شان می‌گیرند، می‌پرسند. اما اگر نشانه های مردی که دروغ می گوید را یاد بگیرید خیلی راحت به واقعیت پی خواهید برد! با ما در این نوشتار همراه باشید! نشانه

کد خبر : 402068
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۱
نشانه های مرد دروغگو | خبرنامه

[ad_1]

دروغ می‌گوید یا راست می‌گوید؟ این سؤال مادام العمری است که بسیاری از زنان در مواجهه با سیگنال‌های مختلفی که از همسر یا شریک زندگی‌شان می‌گیرند، می‌پرسند. اما اگر نشانه های مردی که دروغ می گوید را یاد بگیرید خیلی راحت به واقعیت پی خواهید برد! با ما در این نوشتار همراه باشید!

نشانه های مرد دروغگو

این شما و این هم نشانه های مرد دروغگو:

داستان او تمام نمی‌شود

برای زنان بسیار آسان است که بفهمند داستان A به B مرتبط نمی‌شود. ما متوجه داستان یک دروغگو می‌شویم، به خصوص اگر کسی باشد که واقعاً برای‌مان اهمیت دارد. وقتی داستان او تمام نمی‌شود و با آن چه دوستان یا اعضای خانواده اش می‌گویند مرتبط نیست، می‌بینید که چیزی در حال رخ دادن است.

زبان بدن او خاموش است

دروغ گفتن به مهارت‌های بازیگری حرفه ای نیاز دارد (که اکثر مردان ندارند). بنابراین، اگر می‌خواهید بفهمید که او دروغ می‌گوید، به زبان بدنش توجه کنید. دکتر پالت شرمن، روانشناس و نویسنده مشهور به شما توصیه می‌کند که اگر از تماس چشمی جلوگیری می‌کند، احتمالا دروغ می‌گوید.

از پاسخ مستقیم  پرهیز می‌کند

از پاسخ مستقیم  پرهیز می‌کند

آیا او برای پاسخ به یک سوال طفره می‌رود؟ آیا از نگاه کردن به شما پرهیز می‌کند؟ دکتر شرمن به روزنامه الیت می‌گوید یکی از نشانه های مردی که دروغ می گوید این است که نمی‌تواند پاسخ روشنی بدهد، من و من می‌کند و حتی قاطعانه می‌گوید که تمایلی برای گفتگو ندارد.

او شما را به دروغگویی متهم می‌کند

برخی از مردان از این روش استفاده می‌کنند تا تقصیر را به گردن شریک زندگی شان بیاندازند. مقاومت در برابر روانشناسی معکوس آسان نیست زیرا همه ما چندین بار طعمه آن شده ایم. وقتی مرد دروغگو می‌خواهد حواس شما را از کشف حقیقت پرت کند، بازی را تغییر می‌دهد. آنها تقصیر را گردن شما می‌اندازند یا سناریویی ترتیب می‌دهند که در آن مقصر نهایی شما هستید.

بحث را منحرف می‌کند

او از پاسخ دادن به سؤال شما با تغییر سؤال یا پاسخ دادن با سؤال دیگری بحث را منحرف می‌کند. این کار در واقع یک مکانیسم دفاعی است. به عنوان مثال، اگر بپرسید “فلان جا بوده اید؟” او پاسخ می‌دهد “چه کسی گفته من آنجا هستم؟”

حس‌تان می‌گوید که او دروغگوست

غریزه ما هرگز دروغ نمی‌گوید، زمانی که احساس کردید مردتان دروغ می‌گوید، و حس قوی دارید، احتمالاً اتفاقی در حال رخ دادن است. ما همیشه وقتی مشکلی وجود دارد، این احساس را داریم. این حس می‌تواند ارتباط عاطفی ما با مردم باشد که کمک می‌کند وقتی چیزی وجود دارد متوجه شویم. اگر غرایز شما به شما می‌گوید که مشکلی وجود دارد، در حقیقت، مشکل وجود دارد.

او می‌گوید دروغ نمی‌گوید

حقیقت این است که همه ما دروغ می‌گوییم – حتی اگر این دروغ‌ها سفید و بدون مشکل باشند. اینکه مردتان  می‌گوید که دروغ نمی‌گوید، یک پرچم قرمز است. مردم از این حرف به عنوان مکانیزم دفاعی استفاده می‌کنند تا تاکید کنند که حقیقت را می‌گویند. دروغگوها این کار را انجام می‌دهند تا مطمئن شوند که حرف‌شان را باور می‌کنید.

ناگهان مهربان شده است

از پاسخ مستقیم  پرهیز می‌کند

مهربانی ناگهانی نشانه ای آشنا برای مردان و زنان است. افزایش ناگهانی عشق و مراقبت یا حرکات متفکرانه به مشکل در رابطه اشاره دارد. وقتی یکی از دو طرف خیانت کرده است، گاهی فکر می‌کند که طرف مقابلش هم آدم خوبی است و باید از او قدردانی کند و قدرش را بداند. اگر متوجه افزایش ناگهانی محبت مردتان شدید، ممکن است اتفاق عجیبی در جریان باشد.

 او همه جزئیات را به یاد می‌آورد

وقتی فردی راستگو نیست، تمایل دارد هر چیزی را که اتفاق افتاده با جزئیات اضافی به یاد بیاورد. آن‌ها به خاطر می‌آورند چون داستان را چند بار مرور می‌کنند، تا وقتی شخص دیگری آن را می‌شنود، احساس کند که درست است.

اگر متوجه شدید که مردتان  تمام جزئیات یک رویداد خاص را به یاد می‌آورد و سعی می‌کند اطلاعات غیر ضروری را ارائه دهد، معلوم می‌شود که دروغ می‌گوید.

حرف‌هایش تناقص دارد

گاهی وقت‌ها در یاد نگه داشتن یک دروغ سخت است. شریک زندگی شما ممکن است ماه گذشته دروغ گفته باشد و تا دو ماه آینده آن را فراموش کرده باشد. وقتی بعداً در مورد همان موضوع سؤال کنید، ممکن است در داستانی که تعریف می‌کند تناقص وجود داشته باشد.

یک سوال غیرمنتظره بپرسید

هنگامی که یک سوال تصادفی بپرسید، می‌توانید مردتان  را کنج رینگ گرفتار کنید. اگر دقت کنید و گوش دهید، ناهماهنگی‌های داستان را خواهید دید. پرسیدن یک سوال غیرمنتظره ممکن است تعادل او را از بین ببرد و دستش را رو کند.

وقتی حرفش را باور نکنید عصبانی می‌شود

دروغگوها می‌خواهند مردم داستان‌های‌شان را باور کنند، به همین دلیل است که در وهله اول دروغ می‌گویند. وقتی به آنها شک کنید عصبانی می‌شوند، بنابراین سعی می‌کنند داستان‌های خود را به زور به شما بقبولانند.

مانع معاشرت شما با دیگران می‌شوند

مانع معاشرت شما با دیگران می شود

یک مرد دروغگو ترجیح می‌دهد با افرادی که حقیقت را در مورد کاری که او انجام داده می‌دانند معاشرت نکنید. او تمام تلاش خود را می‌کند تا مانع از تعامل شما با آن افراد شود. به عنوان مثال، اگر بخواهید با یکی از نزدیکان او که حقیقت را می‌داند ملاقات کنید، او شما را منصرف می‌کند.

نشانه مردی که دروغ می گوید: به شما احساس گناه می‌دهد

جدای از خشونت یا جنگ طلبی، مرد دروغگو وقتی حرفش را باور نکنید، شما را دچار احساس گناه می‌کند. او این کار را انجام می‌دهد، تا توجه شما را از مکالمه درباره خودش دور کند. این یکی از نشانه های مردی که دروغ می گوید، است.

چشم‌هایش حرکات بیش از حد دارد

می‌گویند چشم پنجره روح است. در این شکی نیست، زیرا چشم‌ها چیزهایی را آشکار می‌کنند که دهان آنها را آشکار نمی‌کند. وقتی فردی دروغ می‌گوید، حرکت مردمک‌ها افزایش می‌یابد. جای تعجب نیست که مردم ترجیح می‌دهند هنگام بازی‌هایی مانند پوکر در جاهای تاریک باشند.

مردمک چشمش گشاد می‌شود

مردمک چشم‌ها نشانه‌های گویایی هستند و چیزهایی زیادی را نشان می‌دهند. مثلا وقتی انسان عاشق است مردمک‌ها بزرگ می‌شوند. همچنین زمانی که فردی دروغ می‌گوید مردمک‌ها گشاد می‌شوند. گشاد شدن مردمک‌ها به این دلیل اتفاق می‌افتد که آدرنالین به بدن پمپاژ می‌شود تا به کاهش حالت عصبی بودن هنگام دروغ گفتن کمک کند. این یکی از آن نشانه‌هایی است که مادر طبیعت به صورت رایگان به ما داده است.

ناگهان دست پاچه و عصبی می‌شود

کسی که دروغ می‌گوید ممکن است با نحوه رفتارش خود را تسلیم کند. اگر شریک زندگی شما به طور ناگهانی شروع به خاراندن سرش می‌کند، معلوم می‌شود چیزی وجود دارد که او نمی‌گوید.

دنبال چیزی می‌گردد

به دنبال چیزی می گردد

آیا وقتی شما با او صحبت می‌کنید همسرتان دنبال چیزی می‌گردد؟ یا با تلفن همراهش ور می‌رود؟ این کارها نشان می‌دهند که او می‌خواهد حواس شما را از گفتگو پرت کند. به علاوه، آنها با این کار می‌خواهند از گفتگو اجتناب کنند.

بیایید صادق باشیم، زندگی خانوادگی سخت است، اما این بهانه ای نیست که مدام به کسی که دوستش دارید دروغ بگویید. و یکی از راه‌های تشخیص اینکه چه زمانی شریک زندگی‌تان دروغ می‌گوید، تماشای کارهایی است که او با دستانش انجام می‌دهد.

مکث می‌کند

فردی که دروغ می‌گوید قبل از پاسخ دادن مکث می‌کند زیرا باید فکر کند. قطعاً افرادی هستند که دوست دارند قبل از صحبت کردن زمان کوتاهی را مکث کنند. با این حال، اگر مردتان  از آن نوع آدم‌ها نیست، پس می‌توانید مطمئن باشید که کاسه ای زیر نیم کاسه است.

کلام پایانی

این هم از نشانه های مردی که دروغ می گوید! کدام یک در مورد همسر شما صدق می‌کند. آیا نشانه دیگری از آدم‌های دروغگو می‌شناسید که ما اینجا ذکر نکرده باشیم؟ اگر این طور است در بخش نظرات برای‌مان بنویسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.