نسل بعدی تصادفی قابل تأیید – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1] حمایت شده است غذای اصلی بایننس اوراکل VRF یک راه حل تابع تصادفی قابل تایید (VRF) است که به توسعه دهندگان بلاک چین امکان می دهد اعداد تصادفی تولید کنند. بایننس اوراکل VRF را می توان برای انتخاب گسترده ای از موارد استفاده، از جمله پروژه های GameFi و سایر محصولات بلاک چین ساخته

کد خبر : 336369
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
نسل بعدی تصادفی قابل تأیید – اخبار بیت کوین حمایت شده

[ad_1]

غذای اصلی

  • بایننس اوراکل VRF یک راه حل تابع تصادفی قابل تایید (VRF) است که به توسعه دهندگان بلاک چین امکان می دهد اعداد تصادفی تولید کنند.
  • بایننس اوراکل VRF را می توان برای انتخاب گسترده ای از موارد استفاده، از جمله پروژه های GameFi و سایر محصولات بلاک چین ساخته شده با قراردادهای هوشمند استفاده کرد.
  • به خواندن ادامه دهید تا در مورد نحوه عملکرد VRF ها، اینکه چرا برنامه های بلاک چین به تصادفی بودن نیاز دارند و چگونه بایننس اوراکل VRF می تواند برای پروژه یا کسب و کار شما مفید باشد، بیشتر بدانید.

ارائه شده توسط Binance Cloud و بر اساس آخرین استاندارد عملکرد تصادفی قابل تأیید (VRF)، در اینجا همه چیزهایی است که باید در مورد Binance Oracle VRF بدانید.

یک تابع تصادفی قابل تأیید (VRF) چیست؟

توابع تصادفی قابل تأیید (VRF) مولدهای اعداد تصادفی (RNG) هستند که خروجی‌های آنها را می‌توان به‌صورت رمزنگاری به‌عنوان تصادفی اثبات کرد. در اینجا خلاصه ای سریع از نحوه عملکرد آن آورده شده است.

  1. یک سری از ورودی ها به یک VRF منتقل می شوند.
  2. VRF ورودی ها را محاسبه می کند و خروجی های شبه تصادفی تولید می کند.
  3. هر کسی، در هر زمان، می تواند به صورت رمزنگاری تأیید کند که خروجی تصادفی است.
  4. قبل از اینکه برنامه ها بتوانند از خروجی استفاده کنند، همه اثبات ها در زنجیره منتشر و تأیید می شوند.

چرا بلاک چین ها به اعداد تصادفی نیاز دارند؟

سناریوهای مختلفی وجود دارد که در آن برنامه های بلاک چین نیاز به تصادفی بودن دارند. چند مثال عبارتند از:

  • ساخت یک بازی مبتنی بر بلاک چین
  • تخصیص وظایف و منابع.
  • انتخاب نمونه برای مکانیسم اجماع

برای نشان دادن، اجازه دهید بررسی کنیم که چگونه تصادفی بودن می تواند به توسعه دهنده GameFi کمک کند تا یک بازی پوکر مبتنی بر بلاک چین بسازد.

توسعه دهنده باید کاربران خود را متقاعد کند که بازی پوکر از یک الگوریتم منصفانه و بی طرفانه استفاده می کند. به عنوان مثال، دسته کارت ها به طور تصادفی به هم می ریزند و هیچ طرفی، از جمله سازنده، نمی تواند بازی را دستکاری کند.

به جای استفاده از یک الگوریتم جعبه سیاه که عملکرد درونی بازی را از کاربران خود پنهان می کند، توسعه دهندگان بلاک چین می توانند به طور موثر تصادفی بودن را با نشان دادن نحوه تولید اعداد آنها از طریق یک ارائه دهنده اوراکل قابل اعتماد اثبات کنند. به این ترتیب، کاربران می توانند مطمئن باشند که بازی آنها منصفانه و بی طرفانه است.

چالش ایجاد تصادفی

هنگام ایجاد تصادفی، یک خروجی خوب باید چهار معیار را برآورده کند: بی طرفانه، غیرقابل پیش بینی، قابل تأیید و در دسترس بودن آنی.

بسیاری از توسعه دهندگان بلاک چین به دلیل ماهیت قطعی بلاک چین، تولید تصادفی روی زنجیره در برنامه های خود را چالش برانگیز می دانند. تصادفی تولید شده روی زنجیره معمولاً نمی تواند غیرقابل پیش بینی بودن را برآورده کند.

از سوی دیگر، تکیه صرف به یک ارائه‌دهنده اوراکل ساده می‌تواند توسعه‌دهندگان را وادار کند که در دسترس بودن یا حتی بدتر از آن، امنیت را به خطر بیاندازند. در زمینه‌های خاص، اگر یک ارائه‌دهنده مخرب مقداری تصادفی قابل پیش‌بینی را تغذیه کند، بازیگران بد می‌توانند از موقعیت برای اطمینان از دریافت نتیجه مطلوب سوء استفاده کنند. یک بازی مبتنی بر غارت را تصور کنید که در آن بازیکنان می توانند چندین بار سعی کنند صندوقچه گنج را باز کنند تا زمانی که کالایی را که از آن راضی هستند به دست آورند. یا یک بازی با ورق که در آن بازیکنان می توانند چندین بار دست خود را بکشند تا زمانی که یک دست خوب بدست آورند.

چه چیزی زیر کاپوت است

VRF این دو منبع مستقل را برای تولید بذر ترکیب می کند. تصادفی ساخته شده توسط ارائه دهنده خارج از زنجیره با کلید خصوصی آن از دو پارامتر block-hash و preSeed تولید می شود. این امر غیرقابل پیش بینی بودن اثبات را تضمین می کند، زیرا تا زمانی که بلوک ایجاد نشود نمی توانید هش بلاک را پیش بینی کنید.

اثبات ارائه شده خارج از زنجیره تضمین می کند که تصادفی بودن از بلوک هش و preSeed به جای چیزی که یک ارائه دهنده مخرب می تواند ایجاد کند، ایجاد می شود. که این تصادفی بودن را قابل تأیید می کند.

به زبان ساده، توسعه دهندگان می توانند اعداد تصادفی را به طور منصفانه و ایمن تولید کنند.

بایننس اوراکل VRF

بیایید نگاهی کوتاه به آنچه بایننس اوراکل VRF به توسعه دهندگان بلاک چین ارائه می دهد بیاندازیم.

پشتیبانی 24/7 مشتری

توسعه دهندگان دسترسی 24 ساعته و 7 روز هفته به یک تیم پشتیبانی متشکل از مهندسان با تجربه را شخصی کرده اند. ما می دانیم که هر پروژه منحصر به فرد است و از نزدیک با توسعه دهندگان کار می کنیم تا راه حل های سفارشی را ارائه دهیم که نیازهای خاص آنها را برآورده کند.

با برند Binance طراحی شده است

بایننس به‌عنوان یکی از بزرگترین اکوسیستم‌های Web3 در جهان، یک برند قابل اعتماد را ارائه می‌کند که به دلیل برتری و شهرت خود در فضای رمزنگاری شناخته شده است. با استفاده از Binance Oracle VRF، توسعه دهندگان می توانند از قدرت نام تجاری Binance برای افزایش اعتبار پروژه های خود و جذب کاربران بیشتر استفاده کنند.

مقرون به صرفه بدون مصالحه

مشتریان ما، استارتاپ یا شرکت، به یک محصول درجه بایننس با قیمتی کمتر از سایر راه حل های موجود در بازار دسترسی دارند.

نوآوری نباید با قیمت گزافی همراه باشد. ساختار قیمت‌گذاری رقابتی Binance Oracle VRF با طراحی عمدی است. ما هزینه ها را پایین نگه می داریم، بنابراین موانع کمتری برای ورود تیم های پروژه با ایده های نوآورانه و موارد استفاده وجود دارد.

ایمن، قابل اعتماد و سازگار

بایننس اوراکل VRF بر اساس آخرین استاندارد VRF است که با طیف گسترده ای از پلتفرم های بلاک چین از جمله اتریوم، BNB Chain و غیره سازگار است. مهمتر از همه، ما سیستم خود را به شدت آزمایش و ممیزی کرده ایم تا مطمئن شویم که هیچ فرد یا گروهی نمی تواند نتایج Binance Oracle VRF را دستکاری کند.

با در نظر گرفتن قابلیت دسترسی طراحی شده است

تجربه کاربری یکپارچه بایننس اوراکل VRF امکان یکپارچه سازی آسان قرارداد VRF به هوشمند را فراهم می کند. داشبورد ما یک رابط ساده و در عین حال بصری برای نظارت بر درخواست ها، از جمله هزینه و وضعیت، و همچنین نتایج RNG ارائه می دهد. با حداقل راه‌اندازی، تیم‌های پروژه می‌توانند شروع به تولید خروجی‌های رمزنگاری تأیید شوند.

امروز با Binance Oracle VRF یکپارچه شوید

در بایننس، ما متعهد به ارائه ابزارهایی هستیم که توسعه‌دهندگان برای ساخت برنامه‌های بلاک چین نوآورانه و ایمن نیاز دارند.

ساختن را با راه حل RNG پیشرو در صنعت شروع کنید و نسل بعدی تصادفی بودن زنجیره ای قابل تایید را تجربه کنید. امروز Binance Oracle VRF را امتحان کنید →

بیشتر خواندن


این پست حمایت شده است. در اینجا نحوه دسترسی به مخاطبان خود را بیاموزید. سلب مسئولیت را در زیر بخوانید.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.